Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם תערוך חיפוש תגלה דברים נפלאים, ותגלה גם שאתה לא היחידי שרוצה לעשות טיפול בעצמו, היו עשרות לפניך!

אזהרה הנעילה בדרך, הסטטיסטיקה שלך בהודעות האחרונות שלך מבשרת על כך!

רז שמר ומוטי בדרך עם המנעול!

נעילה מוצלחת!

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

האמת שקצת קשה להחליף לבד, יותר נכון אין ממש גישה למשל לפילטר שמן, הברגים מאוד עדינים, בקיצור, עדיף להיכנס לסיכה, 100-200 שקל הוא יעשה לך הכל.

פורסם
ברכב זה בטיפול יש להחליף בנוסף גם פלטינה.
כמדומני שבשנתון זה ,91 ההצתה אלקטרונית!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לידיעת כל החברים.בדייהטסו שרייד 91 יש פלטינה וכבל.אם הרכב נפח 1000 סמ"ק יש לכוונן הפלטינה 60 מעלות (דואל)וכיוון ההצתה 14 מעלות.אם הנפח 1300 סמ"ק יש לכוונן הפלטינה ל-50 מעלות דואל ו-17 מעלות -כיוון הצתה.באפלאוס אין פלטינה וכיוון ההצתה 10 מעלות.

:snipersmi :snipersmi כריש
פורסם

ואי זה נשמע מסובך מאוד לעשות טיפול בעצמי.

אבל אני רוצה לפחות לקנות את החלקים. ולדעת שלא שמים לי זבל באוטו.

יש מקום שאפשר שאני יענו מביא חלקים ושם מרכיבים ? אם כן אז איפה וכמה זה אמור לעלות והאם זה משתלם לעשות את זה?

פורסם
ואי זה נשמע מסובך מאוד לעשות טיפול בעצמי.

אבל אני רוצה לפחות לקנות את החלקים. ולדעת שלא שמים לי זבל באוטו.

יש מקום שאפשר שאני יענו מביא חלקים ושם מרכיבים ? אם כן אז איפה וכמה זה אמור לעלות והאם זה משתלם לעשות את זה?

רן האם היית רוצה שלמסעדה שלך היה מגיע לקוח עם הסטייק והפיתה, ומבקש שתחממם לו אותם על האש, בטענה שהסטייק והפיתה שלך לא טעימה והיא עלולה להיות זבל??!!

ותחשוב על זה, לפני שתענה לי!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מה הבעייה אני קניתי את כל החלקים לבד ובאתי לתחנת דלק שיש בה סיכה

 

וביקשתי טיפול 10 רק בלי החומרים ( החומרים עלי)

עלה לי 100 שקל

 

אומנם ההוא במוסך הסתקל עלי קצת מוזר אבל הסכים

וכך למדתי לפעם הבאה איך לעשות טיפול לבד

דוקטור למחשבים

www.0544355275.com

×
×
  • תוכן חדש...