Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לדעת כמה עולה 5מטר 4G ופיוז לכבל לא יודע כמה אני צריך 80 או 60 זה למגבר GTO75.4 ואם מישהו יודע חנות בחיפה שאפשר לקנות בזול.

פורסם

אתה יכול להשיג קבל כזה ברדיו ליין (זה דווקה החנות שמערכת תחרות spl ). הם נמצאים בצ'ק פוסט מול קניון לב המפרץ

פורסם

תנסה ליקפוץ לאיזה מוסך חשמל לרכב טוב ולישואל אותו האם יש לו כבל 25 מ"מ מרובע אם כן אז הוא לא חייב לעלות משהוא כמו 10 שקל למטר אצלו אתה תשיג גם סופיות כל סופית איזה 5 שקל סופיות מסיביות אני מיתכוון. זה יעלה לך 60 שקל מקסימום 70 בית פיוזים מוכרים בכל חנות אודיו עולה קרוב ל 40 30 שקל.

 

על קבל של סטינגר או משהו דומה יקחו לך 18 20 שקל ש זה כבר יותר יקר!

אני אישית שאלתי על קבל של 2 G אז אמרו לי מחיר 25 שקל למטר.

בהצלחה!

פורסם

מצת אור של דני זומרשטיין (חבר פעיל בפורום הזה) רחוב יפו 100 חיפה.

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

כבל 4G ל JBL75.4?

ממש מוגזם, ואתה (או יותר נכון המגבר) תסתפק ב 8G...

אין סיבה להוציא הרבה יותר כסף סתם.

המגבר אפילו לא מאפשר לך לחבר 4G אלא עד 8G בלבד.

 

גל

פורסם
כבל 4G ל JBL75.4?

ממש מוגזם, ואתה (או יותר נכון המגבר) תסתפק ב 8G...

אין סיבה להוציא הרבה יותר כסף סתם.

המגבר אפילו לא מאפשר לך לחבר 4G אלא עד 8G בלבד.

 

גל

המגבר לא חוסם שום אפשריות כי יש לו התאמה לסופית מזלג ואפשר להלחים גם 4 G ל סופית..
פורסם

לא אני מעדיף לשים כבל 4G ליתר ביטחון, אני לא רוצה בית פיוז אני רוצה רק את הפיוז כמה הוא עולה?

מה לקנות 80A או 60A?

×
×
  • תוכן חדש...