Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://video.google.com/videoplay?docid=3155497110873728174&q=walter+rohl

 

זה בהחלט נכנס לhall of fame ביחד עם הסרטון של פיז'ו של ארי ואטאנן בPikes Peak, על 405T16.

 

ככל הידוע לי, רוהל הוא זה שמיסד את השימוש בבלימה ברגל שמאל בראלי.

 

(ולאלו שלא יודעים - כיום רוהל משמש כנהג המבחן הראשי של פורשה; בין היתר, בכתבה שפורסמה בCAR על סיבוב איתו ב911GT3 מסביב לנורבורגרינג, נכתב שבזמן פיתוח ה911GT2, הוחלט על מעבר לצמיגים אחוריים ברוחב 315 במקום 295 כמו בטורבו, לאחר שרוהל האמור היה צריך לתקן היגוי יתר באיזור 300 קמ"ש - וכמובן שיצא מזה בנונשלנטיות אופיינית)

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הדבר המדהים ביותר בסרטון הנ"ל (מלבד היכולת של רוהל לכוון את המכונית בדיוק לאן שהוא רוצה) הוא העדר הדגש על בטיחות שהיה בימים הללו, ויותר מזה - חוסר הפחד הבלתי הגיוני של הצופים שאפשר להם לעמוד עשרות סנטימטרים מהמכונית בזמן שהיא מחליקה בטירוף במהירויות תלת-ספרתיות. זה באמת נשגב מבינתי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ברוך הבא לקבוצה B.

רוהל ניצח את הפייקס פיק בעצמו, אם אני לא טועה באותה האודי.

הסרט לוקה בחסר, בעיקר בעובדה שחסרה המצלמה המאוד הכרחית מאחרי הכתף של הנהג כדי לסנכרן בין מה שהוא עושה למה שקורה לאוטו.

בלי שום קשר, אין ספק שמדובר באגדת נהיגה על שתיים.

 

מוטי

פורסם

אכן, שווה את ההרוגים. כנראה שמבחוץ זה נראה הרבה יותר בטוח מאיך שזה בפנים :D

 

הקטע עם הדוושות פשוט היסטרי. אח, הימים שמכוניות ראלי ננהגו על ידי גברים, בלי תיבות סיקוונסיאליות נשלטות מחשב...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

עוד יותר טוב, דיפרנציאל מרכזי מכאני ננעל ידנית...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

:shock:

 

פאק , תענוג לעיניים .

 

אני בחיים לא הייתי מסוגל לנהוג ככה ( עזבו יכולת אישית ) אין לי ביצים לנסוע כל כך מהר עם חומת אנשים מהצדדים...

 

לא נורמלים . אין אלוהים .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

בגלל הS4 אם אני לא טועה..

את שאר הסיפור יספרו החכמים יותר.

 

רק לי , אגב, הסרטון עשה כאב ראש?

האיש הזה מפחיד.

 

קשה לעקוב, ומאוד חסרה מצלמה שתראה גם מה החבוב עושה עם ידית ההילוכים. אפשר להבין מהפעולות שהוא עושה, אבל בקצב הזה.. קשה...

 

אור.

פורסם
:shock:

 

פאק , תענוג לעיניים .

 

אני בחיים לא הייתי מסוגל לנהוג ככה ( עזבו יכולת אישית ) אין לי ביצים לנסוע כל כך מהר עם חומת אנשים מהצדדים...

 

לא נורמלים . אין אלוהים .

שניים כאלה ואתה מסודר :

 

http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=4&zenid=c71f9538acce862c39eedc6941939fe1

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

לזה קוראים "המתרגם לשפת מכונה".

 

לכל הגולשים בפורום המכובד, אם תגיעו לשורש מהיכולות של האיש אתם בסדר.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

אני זוכר את אותה תקופה שרוהל היה מבחינתינו "אלוהים" !!

 

בתחילת דרכינו בימי אשקלון חיפשנו כל מידע אפשרי בכדי להשתפר בנהיגה,

 

אז לא היה אינטרנט או משהו דומה לזה. הדבר היחיד שהשגנו היו הקלטות ווידיאו

 

ממירוצי הראלי שנקנו בחול כאשר אחד מאיתנו היה חוזר מאירופה , היינו משכפלים אותם

 

ומעבירים בין החברה. כמובן שוולטר רוהל היה הכוכב כמו שהיום סבסטיאן לואב !!

 

לגבי התחושה שהוא לא נורמלי ושיש לו ביצים , אני חייב לאמר שאלמנט הפחד אצל נהג

 

מיומן לא קיים ! משום שהנהג מרגיש שהוא שולט בצורה מוחלטת ברכב ואינו חש בכלל

 

סכנה כלשהי , והוא תמיד משאיר מרווח ולא מגיע לקצה על מנת לתקן במקרה חירום.

 

לכם הצופים מהצד יש תחושה שונה וזה מפחיד ומדהים, אבל שנהג טוב ששולט היטב ברכבו

 

אין תחושת פחד. ביום שנהג ברמה הזו יחוש שאינו שולט אבסולוטית ברכבו וירגיש את הפחד

 

עליו אתם מדברים הוא יבין מהר שעליו לתלות את נעליו !!

 

 

מישל


×
×
  • תוכן חדש...