Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בהעדפה.. 205 או פונטו ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראו... אני צריך לדעת כמה פרטים על:

הפיז'ו 205.. 1400 סמ"ק.. 5 דלתות.. שנת 1993.. קרבורטור... 320 אלף קילומטרז' (עברה מנוע)

ועל הפיאט פונטו.. 1300 סמ"ק.. 5 דלתות.. שנת 2003.. הזרקה... 90 אלף קילומטרז'

(שניהם ללא שיפורים משמעותיים)

 

בקטע של השוואה...

למי יש יותר כוח?

מי יותר מהירה? (פתיחה, סגירה לחוד)

מה יותר אמינה?

ובאיזו מהם הצריכת דלק יותר חסכונית?

Fiat Punto HGT 1.8 One of the best

פורסם

אתה רציני בשאלה שלך?

אתה משווה רכבים שיש ביניהם הפרש של 10 שנים ו230 אלף קילומטר... אתה באמת שואל מי מהן יותר אמינה?

מה נראה לך?

 

לגבי כוח, מהירות וצריכת דלק, זה תלוי הרבה מאוד בדרך שבה 2 המכוניות מטופלות. אבל שוב:

אתה רציני?! המכוניות האלה אפילו לא באותה רמת תקציב... אם יש לך כסף לפונטו 2003 מה יש לך לחפש ב205 משנת 93 עם מעל 300 אלף ק"מ?

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

זה לא על קטע של תקציב...

אני צריך לדעת את זה מסיבות דיי חשובות ודיי אישיות :roll:

והשאלה העיקרית פה זה על הכוח והמהירות...

**עריכה:

ו2 המכוניות מטופלות בצורה יסודית קפדנית וטובה (מוסכים מורשים וכו'..)....

Fiat Punto HGT 1.8 One of the best

פורסם

ממש לא... אני בעל הפונטו (SX) לשואל הנ"ל מנוע 1300 סמ"ק הזרקה..

יש לי חבר שהוא בעל הפז'ו... יש לנו ויכוח קטן לגבי הכוח והמהירות...

אז רציתי להתייעץ לקבל חוות דעת מקצועית...

וכמה כוח סוס יש לפז'ו? (כמו שאתם בטח יודעים לא רשום ברישיונות)

Fiat Punto HGT 1.8 One of the best

פורסם
מבחינה מכנית וצריכת דלק
מה קשורה השאלה שלך לנושא בשרשור?

קרא את כללי הפורום..

פתח שרשור נפרד עם כותרת נורמאלית לשאלה שלך.

 

ברוך הבא.

×
×
  • תוכן חדש...