Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני הייתי הולך על הפיאט, מהסיבה הפשוטה שהיא תהיה לרוב אמינה יותר (שנתון חדש), נראית טוב יותר, נוחה יותר, נעימה יותר, בטוחה יותר ומתנהגת טוב יותר.

אני כלל לא בטוח שהסיויק תהיה מהירה יותר ואם לא אז ההבדל זניח ובכל מקרה אין המדובר במכונית המתיימרות להיות ספורטיביות או מהירות באיזו שהיא צורה אז לכל אלה שמדברים על הביצועים אף אחת מהן לא אימפרזה STI או לנסר EVO. :roll:

הפיאט מצויינת ולדעתי תעשה נכון אם תבחר בה.

בהצלחה.

 

נהגת על המכוניות האלה שאתה משווה בכלל?

 

למעט הנוחות, לבראבו אין שום יתרון בולט על ההונדה.

שום יתרון.

 

בוא נשווה כמה פרמטרים.

 

מנוע.

שניהן 1.6, מנוע לא בזבזני לשניהן, פיאט 103 סוסים הונדה 125 סוסים.

נקודה להונדה.

 

סחירות.

רוב הבראבו, בראבה ומריאה נמצאות אצל סוחרים, אוטו מאוד לא סחיר שנמכר מתחת למחירון.

הונדה, בכל השנים, רכב סחיר, הקרועות בעיקר אצל סוחרים, נמכרות לא מעט במחירים מעל מחירון.

שוב נקודה להונדה.

 

אמינות.

פיאט- מערכת חשמל בעייתית מאוד, מחשב רכב בעייתי, מחשב גיר קטסטרופלי, גיר אוט' שבנוי לכ140K בלבד.

הונדה- בהנחה שלא קרועה, בעלמת מנוע שהוכיח את עצמו כעמיד, וגיר נמרץ.

שוב נקודה להונדה.

 

אני יודע כשונא פיאט בראבה מריאה בראבו, תיכף מישהו יתנפל.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Volk - אתה פשוט בדיחה...

בראבו לא סחירה??? אחד הרכבים שיותר קל למכור. קהל היעד - צעירים.

יותר פשוט מזה?

 

מנוע - אני מציע לך לנהוג על בראבו/ה לפני שאתה מחליט לחלק נקודות ולא רק מהחנייה, לרמזור הראשון וחזרה כחלק מבדיקה של רכב לפני קנייה. קח אותו לסיבוב של כמה דקות.

השיטה שלך אומרת "בוא נראה למי יש מספר יותר גדול". אני יכול להבטיח לך שאת הגמישות של המנוע

של הבראבו/ה לא תמצא ברכב כמו ההונדות. וכדי להנות מהמנוע של הפיאטים, לא צריך למשוך לא ראשון, לא שני ולא שלישי... דבר שלא מוסיף לאמינות.

אמינות - גיר אוטומטי שבנוי ל-140K? ממתי הפכת למהנדס שיש לו את היכולת לחשב ולהבין לכמה ק"מ תוכננה התיבה?

טוב, זה כנראה עוד משפט חוכמה שלך כמו :" הבראבו יירדה מפס הייצור בגלל בעיות חשמל"...

 

אתה מודה שאתה שונא בראבו/ה ומריאה... נהדר - אל תתערב בדיונים הללו.

חוץ מלנפח את מונה ההודעות שלך אתה לא תורם כלום.

פורסם

אני יודע שאתה מדבר מתוך גאווה ולא מוכן להודועת שהרכב הוא פשוט....

בוא אני שוב יספר לך , את הכל, לפני שקניתי את המיצו, חיפשתי הונדה, ואחרי זה בראבו, בראבה, מריאה השלישייה בקיצור.

אני לא זוכר את המספר המדוייק של האקזמפלרים שבדקתי, בערך 15 רכבים מהשלישייה, עכשיו, לכל אחד מרכבים אלה היו בעיות בגיר, מערכת חשמל, או בעיות אחרות.

מספר דומה של הונדות גם יצא לי לבדוק, אבל בגלל שלא הייה לי תקציב, זנחתי את הרעיון, ומול הראבו, ההונדה הרבה , הרבה (והרבה), יותר זריזה.

אתה צודק, גמישות במנוע קיימת, והוא מגיב הייטב לכל שלב שבו נמצאת הדוושה, אך המחוג בסקאלת המהירות מתעצל לעלות משום מה.

 

עכשיו, בזמן שחיפשתי אחת מהשלישייה ( 3 חודשים פלוס מינוס), יצא לי לשוחח עם הרבה בעלי מוסכים, אנשים שיש להם אתה רכב שאין להם אינטרס במכירתו, ואנשים שבכללי מבינים.

וכולם, פשוט כולם אמרו לי דבר אחד, להתרחק, קטסטרופה, וכדומה.

ואכן, הגיר האוט' בנוי לכ140-160K.

מחשב רכב בעייתי מאוד, ומערכת חשמל בעייתית גם כן.

 

מצד שני, הונדה במצב טוב, תהייה עדיפה על בראבו שנת 98, גיר רץ ומנוע נמרץ.

פורסם
נהגת על המכוניות האלה שאתה משווה בכלל?

 

למעט הנוחות, לבראבו אין שום יתרון בולט על ההונדה.

שום יתרון.

 

בוא נשווה כמה פרמטרים.

 

מנוע.

שניהן 1.6, מנוע לא בזבזני לשניהן, פיאט 103 סוסים הונדה 125 סוסים.

נקודה להונדה.

 

סחירות.

רוב הבראבו, בראבה ומריאה נמצאות אצל סוחרים, אוטו מאוד לא סחיר שנמכר מתחת למחירון.

הונדה, בכל השנים, רכב סחיר, הקרועות בעיקר אצל סוחרים, נמכרות לא מעט במחירים מעל מחירון.

שוב נקודה להונדה.

 

אמינות.

פיאט- מערכת חשמל בעייתית מאוד, מחשב רכב בעייתי, מחשב גיר קטסטרופלי, גיר אוט' שבנוי לכ140K בלבד.

הונדה- בהנחה שלא קרועה, בעלמת מנוע שהוכיח את עצמו כעמיד, וגיר נמרץ.

שוב נקודה להונדה.

 

אני יודע כשונא פיאט בראבה מריאה בראבו, תיכף מישהו יתנפל.

זה שהפיאט פחות סחירה (לטענתך) זה לא ייתרון שלי כלקוח שבא לרכוש מכונית ורוצה לקבל כמה שיותר ולשלם כמה שפחות?

 

ישנם מספר אלמנטים ששכחת להציג בהשוואה המדהימה שלך.

כביש הוא לא נק' ישר מA לB בכביש יש עוד כמה פרמטרים.

לטענתך הפיאט יותר נוחה. האם זה לא ייתרון חשוב שמשפיע על הבחירה? אגב לצורך הדיון זה לא שהפיאט סתם יותר נוחה, אלא בהשוואה לסיויוק מדובר על הבדלים משמעותים.

הפיאט, חד וחלק, יציבה יותר מהנה לנהיגה יותר וללא ספק לאילת היא תגיע לפני הסיויק.

 

עוד נקודות שלהם לא התיחסת הן, רמת איבזור עשירה יותר, בידוד רעשים עדיף ורמת בטיחות עדיפה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
זה שהפיאט פחות סחירה (לטענתך) זה לא ייתרון שלי כלקוח שבא לרכוש מכונית ורוצה לקבל כמה שיותר ולשלם כמה שפחות?

 

ישנם מספר אלמנטים ששכחת להציג בהשוואה המדהימה שלך.

כביש הוא לא נק' ישר מA לB בכביש יש עוד כמה פרמטרים.

לטענתך הפיאט יותר נוחה. האם זה לא ייתרון חשוב שמשפיע על הבחירה? אגב לצורך הדיון זה לא שהפיאט סתם יותר נוחה, אלא בהשוואה לסיויוק מדובר על הבדלים משמעותים.

הפיאט, חד וחלק, יציבה יותר מהנה לנהיגה יותר וללא ספק לאילת היא תגיע לפני הסיויק.

 

עוד נקודות שלהם לא התיחסת הן, רמת איבזור עשירה יותר, בידוד רעשים עדיף ורמת בטיחות עדיפה.

כשתרצה למכור את הרכב, תצטרך להוריד כמה אלפים מהמחירון כדי שמישהו יקנה.

קודם כל הנוחות של הפיאט, בשבילי הייתה מרחב פנימי קדמי גדול יותר וכסע מעט נוח יותר, אבל אם הייתי צריך לבחור בין, כוח, אמינות, עיצוב, שרידות , סחירות וכדומה לבין נוחות הייתי בוחר במובן מאליו.

הפיאט בכלל אבל בכלל לא מהנה יותר לנהיגה, ההונדה מרגישה נמרצת יותר, הרבה יותר מהפיאט.

ולאילת היא תגיע לפני הפיאט, מה גם שלא ברור אם הגיר שלה לא ישבר באמצע, או שהמערכת חשמל תחליט לעשות הפתעות.

הבידוד רעשים בפיאט טוב יותר, לא שבסיוויק הוא גרוע, אבל בהחלט נורמאלי.

רמת האיבזור?

רמת האיבזור של הפיאט נמוכה מזו של ההונדה.

ורמת בטיחות?

השלשייה הזאתי מאוד לא הצטיינה במיבחני בטיחות.

 

 

ולפותח השירשור, קודם סיפור.

אצלי בחנייה יש מספר הונדות, רק על אחת נוהגת נהגת, כל השאר מכוניות של אנשים מבוגרים בלי ילדים שמפחדים ללחוץ על הגז, יום אחד במעלית התחלתי לדבר עם בעלייה של סיוויק 95 ידנית, החלטנו ביום שבת שאני קצת יסתכל על הרכב, וניסע לראות איך היא נוסעת, אחרי היום הזה, אמרתי לו שאם היא תשאר במצב הזה, שכשהוא יימכור אותה שיגיד לי לפני השלט שישים ואני ישלם אפילו מעל למחירון.

 

מסקנה, אתה מוזמן להסתובב בעיר שלך ללכת לחניות גדולות של בניינים, ובמידה ותראה אוטו שאתה רוצה, תדביק פתק קטן לחלון, ובו תרשום שאתה מעוניין לקנות את הרכב במידה והבעלים רוצה, ותשאיר מספר טלפון.

פורסם

VOLK אתה אומר פשוט דברים לא נכונים!!!סחירות הבראבו נמוכה? איפה אתה חי? הסתכלת בלוחולת לפעמים..?

אתה יודע מה מחירון של בראבו 97-98?? 17-19K בהתאמה.. תסתכל בלוחות ותראה כמה אנשים מבקשים.. 21-27 אלף!!!

חבר שלי בעל בראבו 98, 1.4, מחירון 18K, הוא רוצה למכור והציעו לו כבר 25K. ואתה מדבר על כמה אלפים מתחת למחירון.. פשוט שטויות!!!

 

במה הסיוויק יותר מאובזרת בדיוק? דווקא הפיאט יותר מאובזרת, במיוחד בבטיחות עם שתי כריות אוויר ומערכת ABS!!! חולונות חשמל, הגה כוח והאבזור הסטנדרטי.. אז שוב, אמרת שטויות.

 

לדעתי הפיאט הרבה יותר מתקשרת עם הנהג ואשר ההונדה והיא יותר מהנה לנהיגה.

קו ישר? יתרון זעום להונדה. האצות ביניים? אני חושב שהיתרון הזעום ילך לכיוון הפיאט עקב כוח רב יותר בסל"ד נמוך!! ובינינו זה מה שקובע ואתה לא עושה כל היום מיאוצי 0-100.

 

אתמול דיברתי עם אדם שיש לו סיוויק האצ'בק, הלכה לו משאבת הגה ומחשב! תיקון 6K, אז גם בהונדה יש לא מעט תקלות, שוב, שתי התקלות הן מעכשיו, בעבר היו עוד תקלות אז בכל זאת, יש תקלות בהונדה.

אז מספיק להשמיץ כל בראבו/בראבה/מריאה בכל הודעה שלך! זה כבר פטתי ונשמע לא אמין.

פורסם

לבחור שתיקנתי על השגיאת כתיב... תיקנתי רק בגלל שהובנה משמעות הפוכה לגמרי מזו לה התכוונת (מעפילה = עולה => הסיוויק בטיחותית יותר). חוץ מזה אני ממש לא אחד שמתקן אנשים. (תעבור על כ-ל התגובות שלי בפורום, ותמצא לי מקום שתיקנתי אנשים. ככה אתגר. חוץ מזה, אם הייתי עסוק בלתקן את החבר'ה ביחידה שלי על השגיאות שלהם, הייתי נשאר אחרי חמש... ;-)).

 

ולגבי הסיוויק: באמת בטורים הנמוכים היא מעצבנת ועגלה, ואם אני נוסע רגוע (מטעמי חיסכון) תמיד אני אחרון. אבל בטורים הגבוהים... עזוב, אתה חייב לעשות סיבוב.

 

וד"א, הכל אפשר למצוא. אני כבר מצאתי פעמיים את מה שחיפשתי. (והאמת - מצאתי גם את השלישי - 106 GTI יד שנייה עם שאסי נקי... אני עוקב היטב אחרי הבעלים וכל פעם שאני רואה אותה נוסעת אני מתמלא שמחה שהיא עדיין נוסעת...) גם איביזה קופרה שאני שוקל מצאתי (זו של בן מהפורום) - אבל לא היה לי כסף מספיק אז אפילו לא העזתי להתקשר אליו כדי לא להפריע. [היה לי 31 לשים, הוא בטח רצה מחירון מינימום... 35]

פורסם

מי ממהנדסים של הפורום החליט שהסיויק פחות בטיחותית מהבראבו?

"בכוונה כתבתי סיויק פחות"

 

 

ולבחור שחבר שלו שילם 6K.... חבר שלך פראייר...

קו---------------------------------------

פורסם
מי ממהנדסים של הפורום החליט שהסיויק פחות בטיחותית מהבראבו?

"בכוונה כתבתי סיויק פחות"

 

 

ולבחור שחבר שלו שילם 6K.... חבר שלך פראייר...

מבחינת ריסוק, הסיויק קיבלה ציונים נמוכים יותר

 

אמנם כוכב אחד לסיויק ושניים לבראבה/בראבו , אבל עדיין הסיויק פחות בטוחה.

פורסם
מבחינת ריסוק, הסיויק קיבלה ציונים נמוכים יותר

 

אמנם כוכב אחד לסיויק ושניים לבראבה/בראבו , אבל עדיין הסיויק פחות בטוחה.

השוואה לא נכונה. זה כמו לומר שבנפילה מקומה רביעית, עדיף ליפול על אדמה ולא על אספלט.

הימים הקשים חלפו :-)


×
×
  • תוכן חדש...