Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פשוט תשובה מהממת

שוב אני חוזר אין מה להשוות בין פיאט להונדה עכשיו אני יפרט:

נתחיל מאמינות בפיאט מניסיון הרבה תקלות קטנות ומעצבנות,

שוק של הסיוויק הרבה יותר טוב,

המנוע עצמו בסיוויק מתקדם יותר מודרני יותר וחי טוב בכל סל"ד ומהיר יותר,

הסיוויק חסכונית יותר, הגיר בסיוויק לא ארוך ודביק כמו בפיאט,

בעיות החשמל בפיאט בקיצור פיאט

לסיכום חפש סיוויק שטופלה כמו שצריך וגם בשנתון נמוך בהרבה מהפיאט עדיף סיוויק.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עכשיו אני יענה..

הסיוויק שתימצא לרוב תיהיה עם יד גבוהה וק"מ גבוה! דבר המתבטה בתקלות ובלאי של המכלולים, אם זה במנוע ואם זה בציריות בולמים קלאץ' וכו'..לרוב היא גם עברה שימוש אגרסיבי בידי צעירים שחשבו שזה רכב ספורט דבר אהגביר את הבלאי שציינתי מקודם.

הפיאט מתנהגת טוב יותר, בטוחה יותר ועם מנוע 1.6 זריזה מאוד, כמעט צמודה לסיוויק.

 

לדעתי לסיוויק אין שום יתרון על הפיאט, אולי רק במנוע טיפה יותר חזק, דבר אשר יתבטה בכמה עשיריות שנייה זניחות למאה קמ"ש אם זה מעניין מישהו.

פורסם

לחבר שלי יש פיאט בראבו 1.6 וזה באמת רכב זריז, הוא לא צריך סלד גבוהה בשביל זה הרכב שוקל קצת.

אני ועוד חבר הרמנו אותה לגמרי מהכביש ללא בעיה. הרכב שוקל משהו כמו 750+-800 רגיל בלי תוספות

המנוע מספק בסביבות ה106 סוסים עם מומנט טוב וכח זמין כל הזמן.

מלבד ידיות שנשברות לו וזו בעיה בבראבו עד שנת 97 אם אני זוכר נכון הוא עושה טיפולים וזהו.

שום בעיות מיוחדות

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם
לחבר שלי יש פיאט בראבו 1.6 וזה באמת רכב זריז, הוא לא צריך סלד גבוהה בשביל זה הרכב שוקל קצת.

אני ועוד חבר הרמנו אותה לגמרי מהכביש ללא בעיה. הרכב שוקל משהו כמו 750+-800 רגיל בלי תוספות

המנוע מספק בסביבות ה106 סוסים עם מומנט טוב וכח זמין כל הזמן.

מלבד ידיות שנשברות לו וזו בעיה בבראבו עד שנת 97 אם אני זוכר נכון הוא עושה טיפולים וזהו.

שום בעיות מיוחדות

 

103 סוסים.

 

גם למצוא בראבו לא שחוטה לא מסוחר מאוד קשה.

פורסם

מכיוון שהתרגלת לפיאט , השאלה היחידה היא - מה מצב הרכב הספציפי אותו תיקח לבדיקה. זאת משום שלהמליץ לך לעבור להונדה זה רק במידה ומאסו עליך השגעונות של הפיאטים.

אבל על פי דבריך , אתה מעדיף להשאר בטריטוריה מוכרת.

 

תעשה סיבוב בלוחות , תראה מה מציעים, קח לך רכב אחד שניים לבדיקה, ותגיע למסקנות.

 

ניר

היו 16 איטלקים מוגדשים, חזרנו ל 20. רק בלי הטורבינה בישבן.

ניר

פורסם

בתור בעלים לשעבר של בראבו כשנה ותשעה חודשים וכבעלים לשעבר של קולט כשבע שנים וכאחיו של בעל בראבה כשלוש שנים אני אומר לך את הדבר הפשוט הבא:

אם אתה מצליח (ויהיה לך מאוד קשה) למצוא בראבו שנת 97-8 יד שנייה לכל היותר(ותריץ חיפוש על המשתמש שלי +בראבו ותבין למה) תחטוף אותה.

רכב שמור שטופל כראוי יגלה אמינות ברמה טובה למדי. עלויות תיקונים לא בשמיים (במקומות הנכונים כמובן), מנוע מאוד חזק וגמיש יחסית ל-1.6 ועוד על מרכב קל יחסית האוטו מאוד זריז.

האוטו לא ספורטיבי!!! אל תחשוב על כך לרגע. הוא זריז, הוא יפה וקורץ מאוד לצעירים.

 

מבחינת בעיות חשמל - כל עוד אתה לא מבצע או לא בוצעו התקנות של צרכבנים בצורה חאפרית - אין בעיה. אם תתחיל לתפור ולבחוש במע' החשמל - לא תצא מזה.

 

לסיכום : אם אני אמצא אחת כזו - מבלי לחשוב פעמיים אני אקנה!

פורסם

המנוע עצמו בסיוויק מתקדם יותר מודרני יותר וחי טוב בכל סל"ד ומהיר יותר,

QUOTE]

 

לא בכל סל"ד , בנמוכות היא עגלה מתה

בגבוהות היא מצוינת :-)

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

מצאתי בראבו שנת 97 1600 ידנית יד 3 כרגע האוטו של האישה (זה זוג נשוי)

133000 ק"מ והחליפו מנוע שמו מנוע של בראבה 1600 גם כן. המנוע עם 80000 הי כשהרכיבו אותו לפני כשנה כך שהרכב עשה פחות מהק"מ שמציג השעון.

האם המנוע של הבראבה זהה למנוע של הבראבו? השערה שלי שכן אני רק מחכה לחיזוק דבריי...

[SIZE=5][COLOR=red][/COLOR][/SIZE]

פורסם

כמו כן אני צריך המלצה על מכון בדיקה בפתח תקווה השבוע אני אקח אותה לבדיקה

[SIZE=5][COLOR=red][/COLOR][/SIZE]

פורסם
מצאתי בראבו שנת 97 1600 ידנית יד 3 כרגע האוטו של האישה (זה זוג נשוי)

133000 ק"מ והחליפו מנוע שמו מנוע של בראבה 1600 גם כן. המנוע עם 80000 הי כשהרכיבו אותו לפני כשנה כך שהרכב עשה פחות מהק"מ שמציג השעון.

האם המנוע של הבראבה זהה למנוע של הבראבו? השערה שלי שכן אני רק מחכה לחיזוק דבריי...

למיטב ידיעתי - המנוע זהה.

כמו כן - אין שום סיבה להחליף מנוע ברכבים אלו אשר עברו פחות מ-130,000 ק"מ אלא אם כן הרכב הוזנח מאוד ועבד קשה מאוד מאוד תחת ידיהם של נהגים צעירים.

דבר זה צריך להדליק לך נורה אדומה לגבי שאר המיכלולים בפרט גיר, קלאץ וכיוצא בזאת.

המלצה שלי - אל תמהר לקחת את הרכב הזה לבדיקה, חבל על כסף עלותה. המתן וחפש רכב טוב יותר.

אני יכול להמליץ לך על בראבה (5 דל') שגם הוא רכב נהדר ביחס למחיר שלו.

אם היא מוצאת חן בעינייך, בהחלט שווה בדיקה וקל יותר למצוא רכבים כאלו השמורים ומטופלים כראוי.

כמובן שזו היא רק דעתי מתוך הכרות רבה שלי עם הרכבים המדוברים (בראבו/ה).

פורסם
אני לא מסכים! אי אפשר להגיד שהסיוויק יותר מתקדמת עשה לי טובה חלונות חשמל היו במכוניות כבר מלפני 30 שנה זה לא אינדיקציה לקידמה של מכונית אולי לרמת איבזור.

לסיוויק באותם שנים לא הייתה רמת בטיחות שמעפילה על הבראבו ולא אביזרים או מבנה מתקדם ככה שאי אפשר להגיד שהסיוויק מתקדמת יותר אולי המנוע חזק יחסית אבל תבדוק איפה מגיע הכוח והמומנט ותבין למה.

 

אישית אני מעדיף בראבו "לא אמינה" על הונדה סיוויק אצ'בק שחוטה שעברו עליה כול נהגי בת ים.

התכוונת מאפילה?.. (כנראה)

 

לפותח השרשור: מצא סיויק שמורה*. ידנית. בקש סיבוב בנימוס. תן למנוע להתחמם. משוך הילוך ראשון. שני. וטיפה שלישי. מספיק. עכשיו תגיד לנו איך האוטו...

 

ואחרי זה לך תמצא אחת שמורה.

 

* כמובן אני מדבר על ESI בשנתונים עד 95 כולל.

פורסם

אני הייתי הולך על הפיאט, מהסיבה הפשוטה שהיא תהיה לרוב אמינה יותר (שנתון חדש), נראית טוב יותר, נוחה יותר, נעימה יותר, בטוחה יותר ומתנהגת טוב יותר.

אני כלל לא בטוח שהסיויק תהיה מהירה יותר ואם לא אז ההבדל זניח ובכל מקרה אין המדובר במכונית המתיימרות להיות ספורטיביות או מהירות באיזו שהיא צורה אז לכל אלה שמדברים על הביצועים אף אחת מהן לא אימפרזה STI או לנסר EVO. :roll:

הפיאט מצויינת ולדעתי תעשה נכון אם תבחר בה.

בהצלחה.

Down shift to drift

פורסם
התכוונת מאפילה?.. (כנראה)

 

לפותח השרשור: מצא סיויק שמורה*. ידנית. בקש סיבוב בנימוס. תן למנוע להתחמם. משוך הילוך ראשון. שני. וטיפה שלישי. מספיק. עכשיו תגיד לנו איך האוטו...

 

ואחרי זה לך תמצא אחת שמורה.

 

* כמובן אני מדבר על ESI בשנתונים עד 95 כולל.

איך שקראתי את השורה הראשונה של התגובה שלך הבנתי שתמליץ על הסיוויק.

שעברת על התגובה שלי לא מצאת בה שום חורים למעט השגיאה הקטנה הזאת(דרך אגב תודה על התיקון) ולכן החלטת להגיב עליה.

למצוא סיוויק אצ'בק שמורה תיהיה משימה קשה מאוד כמעט בלתי אפשרית.

 

בפעם הבאה אל תתעסק בקטנות תגיב לעניין אם יש לך הערות על שגיאות כתיב שלי אני אשמח לקבל תיקונים בה"פ.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5


×
×
  • תוכן חדש...