Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 205 99' - תצרוכת דלק שערוריתית


mush
שימו לב! השרשור הזה בן 6045 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בירשותי 2 205 כידוע לכם כברשניהם 1.4 אחת 89 השניה 99.

 

ה 89 צורכת בין 1/11 ל 1/12 70 % עיר 30 % בינעירוני.

 

ה 99 צורכת 1/8.5 :shock: באותם תנאי דרך בדיוק!

 

הבעיה שעכשיו זה מחשב, ואין לי מושג מה לעשות.:shock2:

יותר מאוחר אני יבדוק את מצב הפלגים, נראה עם יש עליהם פיח שחור.(אני צריך להוציא את כולם הוא מספיק להוציא 1 לצורך הבדיקה הנ"ל).

פילטר אויר הוחלף לפני שבועיים, כמו כן בוצע שימוש ב K44 על חצי טנק דלק.

טיפול 10000 הרכב עבר לפני כ 6K.

הבדיקה נערכה פעמיים והתוצאה מדוייקת למדיי.

אני מניח שתגידו לי..." לך שיחברו לך סקנר ויעשו בדיקת גזים".

אין סיכוי שאני משאיר את המצב ככה. עליה של כ 26% בצריכת הדלק הפסד של כ 200 ש"ח כל חודש.

 

 

הבנתי שההזרקה הנ"ל אמורה להיות חסכונית יותר מהקרבורטור, איזה באסה . אני צופה הוצאותתתת.

 

 

בברכה

mush

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

1:8 זה בהחלט גבוה.

ב205 שלי, בנסיעות עירוניות קצרות עם מזגן דולק מתקבלת תצורכת של 1:10. בבין עירוני - 1:14 ואפילו יותר אם מצליח להחזיק את עצמי על 90 קמ"ש. אתה בטוח שאתה בודק נכון?

 

מה אפשר לעשות? כמו שכתבת, לגשת למכון דיאגנוסטיקה ולבדוק עם סקאנר ומכשיר ארבע גזים. לא יודע מה תצליח לראות על הפלאגים היות והתצרוכת דלק לא ממש ממש גבוהה ולך תדע כמה זמן הפלאגים בפנים.

הייתי ממליץ לך לדני ז. התותח, אבל לצערך ולצערי הוא כבר לא בעסק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון עם 306 עם מנוע דומה - צריכת דלק ממוצעת של 1:15

 

אם אתה רוצה מקום מקצועי ל205 שלך - מוסך ימית בת"א, רחוב ישראל בק 18.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שיש לי משהו נגד מוסך ימית (נהפוכו), אבל מוש מחיפה ולדעתי מוסך ימית יהיה לו קצת רחוק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאן אני יכול ללכת לבצע דיאגנוזה לרכב(סקנר+גזים) באזור חיפה.

מקום מקצועי! אמין!

 

דני אולי אתה מכיר מקום מקרוב?

 

 

בברכה

mush

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוש ,

אחרי שתטפל בבעיה בבקשה תעדכן מה קרה , ואם תוכל , סרוק את בדיקת הגזים .

מעניין לשמוע מה הבעיה .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מקום בחיפה - יש את מוסך ENR הממוקם בכביש השירות מול קניון חוצות המפרץ (ליד מגרש הגרוטאות, אם אתה מכיר...) הם היו מורשים רכבי PSA עד לפני כמה שנים כך שיש להם את הידע והניסיון.

עד היום לא שמעתי עליהם דברים רעים.

 

לגבי צריכת הדלק - אתה בטוח שאין לך נזילה מאיזשהו מקום? תנסה בכל זאת להסתכל. אולי המזרק שלך דולף?

האם הרכב נוסע כרגיל? אתה מרגיש איזה שינוי בתגובות הדוושה?

 

נ.ב. המחשב ברכב שלך פרימיטיבי (אל תעלב. גם שלי...) מפני שמדובר בהזרקה חד נקודתית מימי טיכו.

אני לא בטוח שהמחשב יירשום קוד תקלה במקרה שלך (במידה והוא היה מזהה קוד תקלה, אני די בטוח שנורית ה"CHECK ENGINE" הייתה נדלקת)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי הרבה בירורים

הבנתי איציק שרשם

"המנוע "מתגבר" על כך באמצעות המחשב שמזהה שהאוטו עדיין קר והוא נמצא במצב שנקרא OPEN LOOP (את התערובת הוא מחשב לפי נתונים מתבנית קבועה שיש לו ב ECU).

ברגע שהחיישן מתחמם והעסק מתחיל לשדר אות עדכנית ומדוייקת, המחשב נכנס למצב CLOSED LOOP והוא מסונכרן מול החיישן בכל מה שקשור לתערובת וכד'."

 

איציק

 

 

1.יכול להיות שהחיישן טמ"פ שמעביר אינדיקציה למחשב לגבי חום המים דפוק. המחשב תקוע על closed loop. ולכן צריכת הדלק הבעיתית. אני לא יודע אם מנורת התקלה במערכת ההזרקה תדלק בשלב זה?

2.חישן למדה מזייף, הוא לא הרוס. כי המנורה לתקלה לא נדלקת.

3. הרכבתי שעון חום, בנסיעה בירידה מתמשכת חום המים יורד ל 70 מעלות. אני חושד שאין טרמוסטט(יבדק בהקדם) לא נראה סביר שזה ישפיע על צריכת הדלק עד כדי 26% לרעה.

 

האם בעיה בחיישן מצערת יכולה לגרום לתערובת עשירה בדלק?

חשוב לציין שהרכב לא מגמגם או נחנק .

 

 

האם ניתן באמצעות רב מודד לבדוק עם חיישן למדה/ חיישן טמ"פ מים (אינדיקציה למחשב) משדרים ותקינים?

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3. הרכבתי שעון חום, בנסיעה בירידה מתמשכת חום המים יורד ל 70 מעלות. אני חושד שאין טרמוסטט(יבדק בהקדם) לא נראה סביר שזה ישפיע על צריכת הדלק עד כדי 26% לרעה.

 

תתפלא, אבל יכול להשפיע הרבה

תבדוק ושים טרמוסטט בכל מקרה

 

האם ניתן באמצעות רב מודד לבדוק עם חיישן למדה/ חיישן טמ"פ מים (אינדיקציה למחשב) משדרים ותקינים?

 

חיישן טמפ' מים אפשר בוודאות

למדה אני כמעט בטוח שלא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.יכול להיות שהחיישן טמ"פ שמעביר אינדיקציה למחשב לגבי חום המים דפוק. המחשב תקוע על closed loop. ולכן צריכת הדלק הבעיתית. אני לא יודע אם מנורת התקלה במערכת ההזרקה תדלק בשלב זה?

2.חישן למדה מזייף, הוא לא הרוס. כי המנורה לתקלה לא נדלקת.

3. הרכבתי שעון חום, בנסיעה בירידה מתמשכת חום המים יורד ל 70 מעלות. אני חושד שאין טרמוסטט(יבדק בהקדם) לא נראה סביר שזה ישפיע על צריכת הדלק עד כדי 26% לרעה.

 

האם בעיה בחיישן מצערת יכולה לגרום לתערובת עשירה בדלק?

חשוב לציין שהרכב לא מגמגם או נחנק .

 

 

האם ניתן באמצעות רב מודד לבדוק עם חיישן למדה/ חיישן טמ"פ מים (אינדיקציה למחשב) משדרים ותקינים?

 

1. כאשר המנוע קר, התערובת עשירה יותר (יותר בנזין). כאשר המונע חם, התערובת אידיאלית.

במצב שאתה אומר (CLOSED LOOP) התערובת אינה עשירה, לכן לא נראה לי שזה המקור לצריכת הדלק המוגזמת.

2. לא תמיד הנורה תדלק כאשר החיישן לא תקין.

3. בהחלט יכול להשפיע על צריכת הדלק לרעה. מה גם שאתה גורם בלאי גדול למנוע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שזה קשור לטרמוסטט, מניסיון שלי בנסיעה בלי טרמוסטט הרכב עושה תוצאה טובה כמעט פי 2 משלך מוש.

אבל כדאי להתקין בכל מקרה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי הרבה בירורים

הבנתי איציק שרשם

"המנוע "מתגבר" על כך באמצעות המחשב שמזהה שהאוטו עדיין קר והוא נמצא במצב שנקרא OPEN LOOP (את התערובת הוא מחשב לפי נתונים מתבנית קבועה שיש לו ב ECU).

ברגע שהחיישן מתחמם והעסק מתחיל לשדר אות עדכנית ומדוייקת, המחשב נכנס למצב CLOSED LOOP והוא מסונכרן מול החיישן בכל מה שקשור לתערובת וכד'."

 

איציק

 

 

1.יכול להיות שהחיישן טמ"פ שמעביר אינדיקציה למחשב לגבי חום המים דפוק. המחשב תקוע על closed loop. ולכן צריכת הדלק הבעיתית. אני לא יודע אם מנורת התקלה במערכת ההזרקה תדלק בשלב זה?

2.חישן למדה מזייף, הוא לא הרוס. כי המנורה לתקלה לא נדלקת.

3. הרכבתי שעון חום, בנסיעה בירידה מתמשכת חום המים יורד ל 70 מעלות. אני חושד שאין טרמוסטט(יבדק בהקדם) לא נראה סביר שזה ישפיע על צריכת הדלק עד כדי 26% לרעה.

 

האם בעיה בחיישן מצערת יכולה לגרום לתערובת עשירה בדלק?

חשוב לציין שהרכב לא מגמגם או נחנק .

 

 

האם ניתן באמצעות רב מודד לבדוק עם חיישן למדה/ חיישן טמ"פ מים (אינדיקציה למחשב) משדרים ותקינים?

 

אם חיישן טמ"פ של המחשב מעביר התנגדות של קור, אזי הרכב יניע קשה, ויהיה לך עשן שחור בהתנעה.

חיישן למדה מזייף? חבר ל4 גזים, בדוק מתח בחוטי החיישן

70 מעלות זה תקין בירידה. ללא תרמוסטט גם לזה לא תגיע.

אני מציע לבדוק כיווני מנוע

פלאגים

פילטרים

או פשוט תפנה לדני עצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב.

לחום מנוע נמוך עקב חוסר\תקינות הטרמוסטאט ישנה השפעה לרעה על בלאי מנוע מוגבר ועל עבודה תקינה של מע ההזרקה כפי שהסבירו קודמי על בקרת חוג סגור ועל קידום\איחור ההצתה.

בעם ברכב מותקנת מע" של בוש וחיישן החמצן תקול - המע" תפתח את ברז הקאניסטר קבוע כבררת מחדל מפני שהמע" לא יודעת את הרכיב התערובת והעדפה היא לתערובת עשירה.-כתוצאה מזה צריכת הדלק היא גבוה מאד והיא תוצאתית לחיישן התקול.

( רק במע" מונו של בוש).

ניתן לבדוק בעזרת מד מתח - זה לא מדויק אבל נותן כיוון.

בברכה.

חיים יוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6045 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...