Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

component: LIGHTNING AUDIO 6.5" [b1.65C] 225watt 75RMS X 2

SubWoofer: CERWIN-VEGA HED-S1200 600Watt 250RMS 12"

amplifier: LIGHTNING AUDIO [b2.300.4] 4 channel 4X50

amplifier Monoblock: LIGHTNING AUDIO 1X250RMS [b.250.1]

ערכת חיווט 8 גייג'

רדיו דיסק פיוניר 4750

פורסם

מערכת לא רעה -אם כי נחמדה מאד.

וכמה מרשרשים כל העסק הזה יוצא לך?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

כרגע רק הרדיו דיסק אצלי עלה כ1100 ש"ח

 

וכל הרכיבים האחרים שרשמתי עולים בחנות 4000

 

בנתיים יש לי הצעת מחיר של 3200

 

וביום ראשון אני יקבל עוד הצעות מחיר

 

מה אתם אומרים?

 

נ.ב

לא קניתי עדיין את המערכת

בגלל זה רשמתי פה הודעה שתתנו לי את דעתכם לפני הקניה

תודה רבה

פורסם

נראה לי קצת יקר ....

לפי דעתי דוטק 850

1200-1400 JBL75*4

וסאב פוניקס גולד ZR או אפילו את הוי מקס הישן שהוא 300 RMS או אפילו הHED

900 -1400

חיווט עולה 50 של אקספלוזיאון

אם תחפש יד שנייה יצא הרבה יותר זול

פורסם

לא קניתי עדיין את המערכת

בגלל זה רשמתי פה הודעה שתתנו לי את דעתכם לפני הקניה

תודה רבה

א. המחיר באמת יוצא די יקר.

 

ב. למה אתה צריך 2 זוגות של קומפוננט ? אם זה בשביל לשים מאחורה הייתי ממליץ יותר על לקחת סט

אחד ברמה יותר גבוה מהלייטינג אודיו ו 6X9 למאחור .

 

לדעתי :

HU - הפיוניר שהזכרת סבבה

קומפוננט - מורל דוטק (1000 ש"ח + -)

אחוריים - 6X9 פשוטים - פיוניר \ קנווד \ JBL וכו (400 ש"ח)

מגבר 4 ערוצים - JBL GTO75.4 \ האינפינטי שמקביל עליו (1400 ש"ח + -)

סאב - קיקר קומפ או באמת הוי מקס הישן ( 500 ש"ח + -)

מונו לסאב - הלייטינג אודיו בולט (700 ש"ח + -)

כל הרכיבים פה יוצאים 4000 ש"ח כמו שיצא לך.

פורסם

אחי...המלצה שלי...תשמע את הלייטנינג אודיו לפני שאתה קונה אותו....

סט צורם אחושרמוטה....אם זה מה שאתה אוהב אז בן זונה אתה תהנה!

אם אתה רוצה את זה יותר עדין ונעים אז אתה לא יכול לשבת באוטו יותר מ10 דקות ואתה תסבול...

 

תקנו אותי אם אני טועה....

אני אומר את זה מנסיון...שמעתי אותו אצל חבר שלי....הוא אומנם טוב אבל צורם לי מידי

מתי תבוא הVTS?

פורסם

יש לי ברכב 6.5 מאחורה

 

ו6.5 מקדימה

 

ואני לא רוצה לחתוך אני רוצה להשאיר הכל מקורי

 

ביגלל זה אני שם שתי זוגות קומפוננטים

 

ומוראל דוטק יקר מידי

פורסם

עדין לדעתי עדיף לך לקחת דוטק אחד + זוג רמקולים 6.5 רגילים לדלתות על פני 2 סטים של לייטינג אודיו

 

וכמו שראיתה למעלה תחליף את ה 6X9 ב זוג 6.5 אינץ ואתה מגיע למחיר שאתה הגעת עליו ...

פורסם

לא רע , אבל הדוטק סט ברמה הרבה יותר גבוה (אפילו שבגדול זה עיניין של טעם..) ואין לך למה לחבר 2 סטים

אם אתה כל כך נעול על הלייטינג אודיו תחבר סט אחד מקדימה ומאחור תחבר שוב זוג רמקולים 6.5 רגילים ..

 

כדאי שתלך למקום תשמע את 2 הסטים ואז תחליט ..

×
×
  • תוכן חדש...