Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה מה רע בלייטינג אודיו?
אין שום רע בו אבל שאלה אחת אם לא היית חושב על שני סטים גם אז היית חושב עליו או שאז היית משנה?

כי אם כן אזי בוודאי שאל תקנה אותו . עדיף שלא תשים שום דבר מאחורה ואם אתה רוצה אז רק רמקול אחד שיתן לך את המיד ובעוצמה נמוכה , כי אחרת הבמה האחורית שלך תמשוך לך את המוסיקה אחורה

ולכן זה רק יזיק ולא יועיל . אז גם להזיק וגם לקנות משהו פחות טוב מקדימה , אתה "אוכל" אותה פעמיים .

אז תשמע לעיצה של סוויפט אורן ותשמע את הדוטק , ובמחיר של שני ליטטניג הוא זול.

בהצלחה ושתהנה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
6.5 רגילים של חברה ממוצעת כמו פיוניר עולים 400 ש"ח

 

אז עדיף כבר קומפוננט זה אותו מחיר

 

ואין לי תקציב לדוטק

400 ש"ח ?! אין סיכוי - 200 ש"ח מקסימום !

 

בגדול אני הייתי ממליץ יותר על הקיקר , אומנם יותר חלש מהוי מקס אבל נשמע הרבה יותר טוב לטעמי ..

פורסם

סתכל אחי אני נעול על המגבר של הג'יביאל 4 ערוצים 1400 ש"ח

על שמאחורה יהיהו קומפוננטים וגם מקדימה

ועל סאב של סרווין ווגה שעולה 1000 ש"ח

על מגבר מונובלוק

עכשיו אם אתה יכול לעזור לי בלהציע איזה קומפוננטים יהיו מאחורה ואיזה מקדימה

ועל מגבר מונבלוק

והתקציב עד 4000 ש"ח להכל ביחד

תודה רבה מחכה לתשובה

פורסם

תשמע אני מראש לא יכול אשכרה להמליץ לך על 2 סטים של קומפוננט ! באמת תחשוב על זה שניה - למה אתה צריך את זה ?!

 

תשקיע בסט אחד יותר טוב (דוטק כמו שאמרתי לך כבר....) שאתה תהנה ממנו ותחבר זוג רמקולים פשוטים מאחור.

אתה תשמע פי 10 יותר טוב ! תבין ההבדל בסאונד מבחינתך אם יהיה רמקולים רגילים או קומפוננט מאחור הוא מזערי

ממש בלתי מורגש - מול זה ההבדל שתחבר דוטק או כל הסט אחר שהוא ברמה יותר גבוה מהלייטינג אודיו

הוא משמעותי מאוד , וגדול מאוד - ולכן אני שוב אומר שאני ממליץ דוטק + זוג רמקולים פשוטים ...

פורסם

תודה אחי

רק תפרט לי איזה רמקולים אחוריים שאני יזמין תן לי דגם ומחיר מדוייקים בבקשה

וגם מגבר מונובלוק אתה סגור על הלייטינג או משהו אחר?

פורסם

חחח אני לא סגור על כלום - זאת המערכת שלך , אבל כן הייתי מאוד ממליץ לך על הלייטינג אודיו ...

לגבי הרמקולים האחוריים - http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=130665 - יותר מיזה לא צריך..

 

שיהיה לך בהצלחה ..

פורסם
למה מה רע בלייטינג אודיו?
מה רע?

אני שמעתי אותם.

רמקולים שחבל לבזבז את הכסף עליהם. מיד באס מת, טוויטר צורם שלא יעזור כלום.

כמה הם עולים 600 שקל? חבל חבל מאוד.

בקיצור לך על המלצה של SWIFT מורל דוטק 1000 שקל ו רמקולים מאחורה פשוטים באיזה 250 שקל.

בשבילך לא יהיה הבדל מה יש מאחורה כי אתה גם לא צריך לשמוע אתם.

פורסם

1000 ש"ח זה מאוד יקר לפני 4 5 חודשים כשחיפשתי את הדוטק הציעו לי אותם ב 850 -950 כולל התקנה אז 1000 זה יותר מידי ד.א ה850 שהציעו לי היה אצל ניסים בלילה בחיפה

×
×
  • תוכן חדש...