Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ס...

אני עכשיו במסע חיפושים אחר סט קומפוננט שיתאים לי (5 ורבע) ו-HU.

 

אחרי המון חיפושים הגעתי למסקנה שKDC-MP5028 של קנהוד אמור לספק אותי.

הבעיה הקטנה היא שבארץ (בZAP) כתוב שהדגם הוא 3 יציאות RCA:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=150508

ובאתר הבית של קנהוד לא צויין זאת.

 

http://www.kenwoodusa.com/products/ListProduct.aspx?k1=2&k2=4&k3=23&pr=1988

 

אז יש לי שאלה לכל מי שהתנסה או שמע או מכיר את המכשירים של קנהוד, האם הוא 3 יציאות?

ובכללי האם הוא בביצועים בחיתוכים ובפיצ'רים מגיע לרמה של פיונירים סידרה 6-7 (לדעתי כן אבל אני רוצה לשמוע עוד תגובות).

 

ועוד שאלה, אומרים שיש המון זיופים של קנהוד ובאמת יש הרבה דגמים בארץ למכירה אבל הם לא מפורסמים באתר.

מי שיכול לשפוך קצת מידע אני יודה לו מאוד !

 

כפיר.

פורסם

לא מכיר את המכשיר הנ"ל אך נראה כרדיו דיסק ברמה טובה

 

שתי יציאות למגברים 4V

הכנה לאיפוד

כניסת AUX

 

ובמחיר שהוא עולה בזאפ אתה יכול להיכנס לתהיות הוא באותו מחיר עדיף פיוניר סדרה 5, אלפיין 9845

אני ממליץ שתברר יותר על המכשיר ותחכה לעוד תגובות

 

דרך אגב ראיתי רדיו דיסק של סוני באותו מחיר, אין לי ניסיון איתו אבל בהחלט משך אותי

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=40201

פורסם

אם אתה לא מתכוון לחבר רמקולים אחוריים, אז אני לא חושב שזה אמור להפריע לך.

 

2 או 3 יציאות, לפי הנתונים של הHU זה לא אמור ליהיות משנה, אלא אם כן אתה מתכנן על אחוריים.

פורסם

תודה על התגובות .

 

אני לא מתכנן על אחוריים , אבל הם קיימים ברכב, ישנים מידי שכנראה יעופו משם.

השאלה שלי למה בזאפ רשום בכל האתרים שהוא 3 יציאות?

משהו פה מוזר .

וכל מי שהמליץ על הפיוניר 5750 שאגב אני מכיר אותו כמו כף היד שלי אכן התנסה עם המכשיר של קנהוד ? כי אני לא התנשאתי ואני לא שולל את האופציה.

 

עוד מידע יעזור לי , תודה.

פורסם

מוזר יש פה למישהו שאני מכיר דגם 4028 וכן רשום עליו 3 יציאות ושליטה על סאב..המכשיר עלה לו 900 שקל. ואגב באתר של קנווד תראה בדגם 4028 יש 3 יציאות.....

5028 אמור להיות משוכלל יותר לא?

פורסם

נכון אתה צודק

 

 

אבל מה שכן ב5028 יש יציאת AUX ללא צורך במתאם ישירות למסך טלוויזיה ו4028 יש צורך במתאם

 

4028 - AUX Input with Optional Unit (CA-C1AUX or KCA-S210A)

5028 -

AUX RCA IN

 

The AUX RCA terminals allow a car TV or portable audio to be connected and its audio to be reproduced directly through the speakers installed in the vehicle.

×
×
  • תוכן חדש...