Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי KDCMP4029 Kenwood


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני דודי בן 17 וחצי מראשון חדש דנדש בפורום..

נגמר לי המלווה עוד שבוע ואבא שלי הפתיע אותי וקנה מערכת חדשה לרכב

KDCMP4029 Kenwood

אם אפשר לשמוע מידע משהו ביקורות

ואיזה רמקולים מומלצים ביחד עם הרדיו דיסק ...

אגב יש לי כרגע Voyager צהובים של 300 והם לא משהו בכלל...

תודה דודי .

פורסם

בקשר לרמקולים תן תקציב ונוכל לעזוור לך ...

האם אתה מחפש לשים גם סאב .... ?

איזה אוטו זה או בשאלה אחרת איזה גודל רמקולים נכנס לך באוטו?

פורסם

תוכל להנות יותר אם תוסיף מגבר לרמקולים

 

עכשיו השאלה היא למה אתה מצפה מהמערכת, אתה מתכון לשדרג אותה עם הזמן ?

 

 

אם כן קנה לך מעכשיו קומפננט לקדימה (מורל פולס טובים מאוד - 500 שקל) ועם הזמן תוסיף לזה מגבר

אם אתה מהאלה שלא שואפים לאיכות קנה רמקולים פיוניר, קנווד, ג'יביאל

הם יעשו את העבודה מצויין

 

בדוק את הדגמים הנ"ל

JBL CS396 - שמעתי ביקורות טובות על הרמקול

וגם זה נחמד מאוד

Kenwood 6935

 

קח בחשבון שניהם רמקולים במידה 6 על 9 למגש האחורי

אם ברצונך לרמקולים קדמיים, תגיב.

 

בברכה

רועי

Nothing But Music

 

למכירה מגבר 4 ערוצים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99702

×
×
  • תוכן חדש...