Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

מצאתי מאורר למעבד מחשב שפועל על מתח של 12v שמתאים לרכב

וחיפשתי איזה מאוור שאני יפרק מספק כוח או משהו בסגנון

 

ומצאתי מאורר רמה א.א מאוור למעבד עם צלעות קירור

עכשיו תעזרו לי אתם, חשבתי בהתחלה אני יקח מאורר ויבריג אותו לאחת הדפנות בתיבה או אפילו שני מאוורים

ועכשיו שמצאתי את המאורר עם הצלעות קירור שהנה דרך אגב צילמתי אותו

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=49464&stc=1

אני יכול להשתמש בצלעות האלה ?

אם לא, אני יכול לפרק את הצלעות ולחזור לדרך הרגילה

 

מה אתם אומרים ?

 

 

רועי

100-0025.JPG

Nothing But Music

 

למכירה מגבר 4 ערוצים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99702

פורסם

אם לא רואים את המגבר תקנה מאוורר רגיל של מחשב שחור ומכוער זה עולה 20 שקל. יש גדול ויש קטן תחיל מה אתה רוצה.

ואם רואים דרך התיבה את המגבר אז אתה יכול לקנות גם מאוורר של מודינג עם לדים שהוא קצת יותר יקר בסביבות 40-50 ש"ח

פורסם
אם לא רואים את המגבר תקנה מאוורר רגיל של מחשב שחור ומכוער זה עולה 20 שקל. יש גדול ויש קטן תחיל מה אתה רוצה.

ואם רואים דרך התיבה את המגבר אז אתה יכול לקנות גם מאוורר של מודינג עם לדים שהוא קצת יותר יקר בסביבות 40-50 ש"ח

יש לך תמונה שלו ומאיפה אני יכול לקנות ?

 

אני מראשון

Nothing But Music

 

למכירה מגבר 4 ערוצים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99702

פורסם

כן יש לי, בדיוק קניתי גם אני אחד כזה :smile:

 

תבדוק בחנויות מחשבים..

לא כולן מחזיקות כאלו אבל בטוח תמצא באחת מהחנויות בעיר

הנה תמונה יחד עם קתודה קרה שקניתי

 

ואם אתה רוצה להרחיב אתה יכול לראות עוד דגמים כאן

http://www.sunbeamtech.com/

mini-DSCN2409.JPG

פורסם

אם המגבר הוא בתוך תיבה אטומה מומלץ התקנה של 2 מאווררים, אחד שמכניס אוויר והשני שמוציא אוויר,

 

מאוורר פשוט יעלה לך כ20 ש"ח בכל חנות אלקטרוניקה\מחשבים

יש גם מאווררים עם לדים ושטויות שיעלו לך קצת יותר.

בכל אופן עדיף 2 מאווררים ורצוי שיהיו זהים.

under construction..

פורסם

תחנה מרכזית חדשה... רחוב שדרות הר-ציון - כל חנות אלקטרוניקה - אפשר לקנות אותם שם בתפזורת, 5שקל למאוורר רגיל 10 שקל למאוור גדול - כבר עדיף לקנות במשקל :-)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...