Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי אקסנט 2000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדגם המדויק הוא ESTEEM 3 דלתות 1500 סמ"ק..

מצאתי את הרכב הנ"ל ב43 אלף והוא עשה כבר 90 אלף ק"מ שזה סביר ואני רוצה לדעת עוד פרטים בכלליות על אותו דגם.

מה דעתכם על הרכב מבחינת אמינות, צריכת דלק, בטיחות, אחזקה?

(כל המאפיינים הנ"ל חשובים לי כי אני רוצה שהאחזקה של האוטו תהיה זולה במידת האפשר)

 

בהתחלה הייתי נעול על קורולה 96-97, הונדה סיויק 96-97 ולאנטיס .. אבל עכשיו כשאני כבר מחפש כמה שבועות בנרות את המכוניות האלה באזור שקרוב אלי ולא מצאתי שום דבר מעניין החלטתי לבוא בראש פתוח .. ולכן אני שואל האם כדאי לי להמשיך לחפש את המכוניות שהייתי נעול עליהם או ללכת על היונדאי.. (התקציב שלי הוא עד 40 אלף).

פורסם

אני לא יודע הרבה על הרכב הזה, מה שכן...

הוא לא בטיחותי במיוחד.

והוא רכב שמתנהג ממש אבל ממש לא טוב.

 

האופציות האחרות שהזכרת טובות בהרבה לדעתי.

 

לאנטיס קשה לך למצוא?

מוזר!

יש אלפים ועשרות אלפים כאלו!

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אכן יש הרבה טויוטה הונדה ולאנטיס אבל לא בשנים שאני מחפש לצערי ..

אני כל הזמן מוצא שנת 2000+ וזה יקר לי מידי

כנראה שאני יצטרך להמשיך לחפש... אולי אני לא עושה את זה בצורה טובה..

יש לכם עצות ?

פורסם

אני דווקא מכיר את האקסנט טוב מאוד, הייתה אחת ברשותי למשך חודש ועוד מספר לא מבוטל של פעמים כרכב חלופי.

 

 

חוץ מאמינות, לא מצאתי שום יתרון ברכב.

צריכת דלק גבוהה, אחיזת כביש והתנהגות לקויים, נוחות נוראית, וחומרים זולים.

 

מדובר בשינוע בסיסי, אמין ולא ברמת בטיחות גבוהה.

פורסם

הדגם המדויק הוא ESTEEM 3 דלתות 1500 סמ"ק..

מצאתי את הרכב הנ"ל ב43 אלף והוא עשה כבר 90 אלף ק"מ שזה סביר ואני רוצה לדעת עוד פרטים בכלליות על אותו דגם.

מה דעתכם על הרכב מבחינת אמינות, צריכת דלק, בטיחות, אחזקה?

(כל המאפיינים הנ"ל חשובים לי כי אני רוצה שהאחזקה של האוטו תהיה זולה במידת האפשר)

 

בהתחלה הייתי נעול על קורולה 96-97, הונדה סיויק 96-97 ולאנטיס .. אבל עכשיו כשאני כבר מחפש כמה שבועות בנרות את המכוניות האלה באזור שקרוב אלי ולא מצאתי שום דבר מעניין החלטתי לבוא בראש פתוח .. ולכן אני שואל האם כדאי לי להמשיך לחפש את המכוניות שהייתי נעול עליהם או ללכת על היונדאי.. (התקציב שלי הוא עד 40 אלף).כאילו מלאך שלח אותך לרשום תהודעה *** תהודעה = את ההודעה ***הזאת

אני מחפש גם את הרכבים שאתה מחפש עד 40 אלף שקל במשך כמה שבועות בידיוק את אותו רכבים ולא מצאתי אז החלטתי ללכת אולי על משהו אחר..לפני 10 דקות אבא שלי מתקשר אליי שואל אותי על יונאי אקסנט 2000 3 דלתות 1500..שהוא ראה על הכביש למכירהה..

מצב דומה מאוד לשלך תאמין לי לא יודע כבר מה לעשות..

אולי מישהו יציע לי..............

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

פורסם

שנת 2000 כבר אמור להיות הצורה החדשה.

אני לא מכיר את הרכב, אבל סביר להניח שהוא יהיה אמין ואפור למיד.

אבל שנת 2000 והצורה החדשה, כנראה יהיה בטוח יותר ממשפחתומטית יפנית מאמצע ה-90(תלוי באיבזור).

פורסם

עכשיו מצאתי גם הונדה סיוויק S.R שנת 96 אוטומטת יד שנייה שעשתה 150 אלף ק"מ ( 16-17 ממוצע לשנה ) ב38אלף ש"ח.

האם זאת מציאה טובה מבחינת קילומטרז', שנה, דגם, מחיר.. ?

איך הצריכת דלק של הונדה, אחזקה, אמינות, מחיר של חלפים וכו'.. ?

ומה המשמעות של S.R והבדלו מדגמים אחרים?

 

 

האם ללכת על האקסנט או ההונדה או פשוט להמשיך לחפש?

 

נ.ב

אני מחפש קורולה,הונדה,לאנטיס, 323 שנים 96-97 ... עד 40 אלף ש"ח עם אפשרות לחריגה קטנה.

היום אני הולך לעשות סבב של מגרשי מכוניות בתקווה למצוא טויוטה קורולה במצב טוב.

פורסם

1.לגבי קניה במגרש דובר כבר רבות.

2.גם סיוויק שתיקנה עם 60000 משנת 97 יכולה להיות טעות עם היא נאנסה בשיטיות ע"י 3 בעלים קודמים שחשבו שהיא אוטו ספורט אחים שלי ארנבים כחולים.

הדרוג הוא כזה :

טויוטה

מאזדה

הונדה

 

 

יונדאי

כמו כן הייתי מוסיף גם לאנסר החדשה משנת 2000 שיכולה להידחק לתקציב.

כל זאת במידה ומה שאתה מחפש הוא מלוכסנת בלבד.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

לא משנה לי כל כך מלוכסנות או ארופאיות .. ( כמובן ששמעתי שהמלוכסנות מאוד אמינות )

אני רוצה רכב שיהיה אמין, בעל צריכת דלק נמוכה, 1400 - 1600 סמ"ק, בטיחותי ושלא יהיה עגלה..

אני יודע שקשה למצוא רכב שמצטיין בכל המאפיינים הנ"ל לכן אפשר להתפשר פה ושם..

הקורולה נראה לי הכי מתאימה אבל מאוד קשה לי למצוא אחת ..

 

שלוש שאלות:

1) מה דעתכם על פולו שנת 99 1400 סמ"ק ? הבנתי שהצריכת דלק שלה מאוד נמוכה אבל לעומת זאת החלפים מאוד יקרים .. האם האוטו הזה עגלה בהתחשב בכך שיש לו 60 כ"ס ?

2) מיצובישי לנסר באמת נכנסת לתקציב אבל איפה אתה שם אותה בדרוג שלך ואני ישמח לדעת גם למה?

3) וכשאתה מתייחס למאזדה אתה מתכוון ל323 או לאנטיס ? (מה ההבדל בינהם חוץ מהצורה החיצונית?)

 

 

בן.

פורסם

1.את הלאנסר אני שם צמוד למאזדה באותה המדרגה

2.המאזדה היא לאנטיס

3.הפולו 1.4 די זריזה, יש גם 1.6 ידני וגם V16

4.חלפי הפולו יקרים אבל גם האמינות גבוהה יחסית.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

לפותח השרשור....

 

 

עצתי אליך היא כזאת: ברשות משפחתי שני רכבי יונדאי האחת שנת 2004 רכב ליסינג מהעבודה והשנייה

שנה 2001 שנקנה מליסינת של העבודה לפני שנה במחיר של סביבות ה 45K, רק בגלל ההוזלה הרצינית במחיר(25%) משווי הרכב הוא נקנה....

בת'כלס הרכב אמין.. אבל הנוחות......... הרכב לא נוח, לא מתנהג טוב על הכביש, צריכת דלק ממוצעת וחסר כל יתרון משמעותי.... העצה שלי לך על המיצובישי הייתה ברשותנו לאנסר 92 ידנית וההבדלים בינה לבין היונדאי עצומים......... מיצובישי=אמינות+איכות+הרבה יותר בטיחות מהיונדאי.

 

בשורה התחתונה מהמבחר שלך אני הייתי הולך או על הטויוטה או על המיצובישי.

פורסם
לפותח השרשור....

 

 

עצתי אליך היא כזאת: ברשות משפחתי שני רכבי יונדאי האחת שנת 2004 רכב ליסינג מהעבודה והשנייה

שנה 2001 שנקנה מליסינת של העבודה לפני שנה במחיר של סביבות ה 45K, רק בגלל ההוזלה הרצינית במחיר(25%) משווי הרכב הוא נקנה....

בת'כלס הרכב אמין.. אבל הנוחות......... הרכב לא נוח, לא מתנהג טוב על הכביש, צריכת דלק ממוצעת וחסר כל יתרון משמעותי.... העצה שלי לך על המיצובישי הייתה ברשותנו לאנסר 92 ידנית וההבדלים בינה לבין היונדאי עצומים......... מיצובישי=אמינות+איכות+הרבה יותר בטיחות מהיונדאי.

 

בשורה התחתונה מהמבחר שלך אני הייתי הולך או על הטויוטה או על המיצובישי.

למה אתה מטעה אנשים?!

 

מה הקשר בין הלאנסר 92 ליונדאי?

 

איך לנסר 92' יכולה להיות בטוחה יותר מהיונדאי מודל 2000?!

 

מיצובישי=אמינות וגם זה לא תמיד (גיר אוטומטי בסופר).

איכות? בטיחות?

בוא אני יפנה אותך לאתר EURONCAP

 

תוצאות של אקסנט 98 (מודל 2000 זה כבר דגם חדש לחלוטין, וכנראה, בטוח בהרבה).

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=36

 

תוצאות של לנסר משנת 97' (אותו דגם שנמכר בישראל בין99-01)

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=38

 

עוד תוסיף אל זה שהמנוע 1.5 של האקסנט הוא פחות או יותר אותו מנוע של הלאנסר מתחילת שנות ה-90'.

 

עד כאן לזה שאין לו מושג על מה הוא מדבר.

 

בתור תחבורה בסיסית (מ-א' ל-ב', מעט תקלות, תחזוקה זולה) אני מאמין שהיונדאי תהיה עדיפה על יפניות ישנות ב4-5 שנים ובטוחה יותר (במידה ומדובר בצורה החדשה יותר).

כמובן צריך לקחת בחשבון שהיא מכונית קטנה יותר מהסיויק, לאנסר ודומותיהן.

פורסם

עד כאן לזה שאין לו מושג על מה הוא מדבר.

 

טוב תראה ...... אתה משווה מיצובשי ויונדאי.... קודם כל היונדאי שמוצגת בלינק שהוספת היא לא היונדאי המדוברת פה(הצגת נתון של יונדאי 98 שצורתה שונה לחלוטין מהצורה של שנתון 01)... כשתביא לי נתונים על היונדאי המדוברת אז תוכל להגיד שאני לא יודע על מה אני מדבר....

דבר שני התכוונתי לזה שהמיצובישי הרבה יותר אמינה גם בהבחנה טכנית וגם בהבחנות איכות ונוחיות נהיגה ונסיעה...

אז כשיהיה לך משהו רלוונטי ולא עוקצני להגיד, תחכים את דעתי.......

פורסם

אם היית שם לב למה שכתבתי בהודעה הקודמת שלי, אז לא הייתי צריך לכתוב את זאת.

 

אבל אתה עקשן.

 

בבקשה קישור לתוצאות של הדגם הרללוונטי גם מאוסטרליה (נבחן במבחן זהה לEURONCAP), וקישור למבחן ריסוק מארה"ב.

 

http://www.safecarguide.com/mak/hyundai/idx.htm

 

שים לב, במחן האוסטרלי היונדאי קיבלה את הדירוג האמצעי מתוך 5 אפשריים (כנראה כמו 3 כוכבים בEURONCAP).

פורסם
לא מכיר את הרכב...אבל אין לו שוק והוא לא בטיחותי!

 

 

לאנטיס אתה לא מוצא???,יש הרבה לאנטיס גם הונדה וגם קורולה....רק סבלנות...

 

לפי דעתי חכה עד שתמצא לאנטיס או קורולה שמורה...

 

 

עידן.

לפי מה כבודו הרם והדגול קובע קביעה כל כך נחרצת?

אני מוכן עכשיו לקנות עשרים חתיכות כאלה כמובן במצב סביר,ותאמין לי שהם לא ישבו אצלי יותר מכמה ימים...אקסנט זה רכב עם שוק מטורף !!! ותאמין לי שאני מדבר רק מנסיון. אני עובד בענף ,לא מוכר גויאבות...:wink:

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

×
×
  • תוכן חדש...