Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי שאוהב PSY חייב לשמוע את הדיסק הזה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדיסק החדש של GMS.



 

Emergency Broadcast System (CD)

 

spu1cd018.jpg

 

מומלץ ביותר.

 

עם JUICE בגרסת לייב !

 

תמיר

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי כמה מהשירים שלו מהדיסק החדש, אני עדיין מעדיף את סקאזי, עומד לצאת לו דיסק אחד החזקים !

הDVD שלו גם מדהים לדעתי , הינה כמה שירים שווים:

 

Infected Mushroom- I Wish (Skazi Rmx DVD Version) לכל מי שיגיד שזה ישן, אז לא, זה גירסא חדשה מהDVD עם כינורות וגיטרות חשמליות !

Skazi - Zueira (VA-Raveolution-2005)

Mafia - Psycho Killer

Skazi- anarchy

Skazi - Freak Out (DVD)

Skazi - Psycho Killar (Guitars Edit)

פורסם

דיסק חזק ביותר.

 

מומלץ!!!!

לא ידעתי שיש פה כמה אוהבי PSY.

:-D שמח לשמע

 

אגב אם מישהו שמע את הדיסק החדש של CHIMICAL CREW???

 

השיר החדש של SKAZI

MUSTERBSHION (כן.... מה שאתם חושבים)

או שכותבים אחרת..... בכל מקרה.

שיר פצצה!!!!

מומלץ לכל מעריצי SKAZI.

ROVER=~~

פורסם

באמת דיסק חזק

 

מתווסף להמלצות...

 

 

אני אישית אהבתי את השיר - astrix - coolio - (infected mushroom remix)

 

עמנואל.:wink:

Honda XR250L 1995

Honda Civic coupe 1995

פורסם

שלד פסיי טראנס זה ממש לא גואה טראנס .

ואיך אתם שומעים סקאזי לעזעזאל .איכס. זה לא מוזיקה זה בושה לטראנס.

GTA זה הכי אחי .

פורסם

חרטא ברטא, הכל בסופו של דבר זה טראנס, גואה, פסיי, אנדרגראונד, הארדקור, הכל אותו דבר מבחינתי, אני שומע הכל.

 

בכל מקרה, אני יותר טיפוס של NOMAD... או XEROX... הוא אלוף רציני. SCIENCE IS GOD

פורסם
שלד פסיי טראנס זה ממש לא גואה טראנס .

ואיך אתם שומעים סקאזי לעזעזאל .איכס. זה לא מוזיקה זה בושה לטראנס.

אפשר לדעת מה אתה שומע ?

אם אפשר כמה שמות לטראנסים שלדעתך הכי טובים ?

 

תודה,כפיר.

פורסם

יש לי כמה שאני ממליץ עליהם:



 

Bizarre_Contact_vs_Dooper_Doopler_-_System_Overload

 

מתוך הדיסק טוקיו-תל אביב.

 

Black_And_White_-_Music_Is_A_Place_Of_Home

 

מתוך הדיסק שחור-לבן.

 

xerox_and_illumination-tribal_metal

 

astrix-coolio__infected_mushroom_remix

 

dali-colors_band

 

מתוך הדיסק פיסוכדליק אקדמי.

 

תמיר


×
×
  • תוכן חדש...