Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי שאוהב PSY חייב לשמוע את הדיסק הזה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Bizzare Contact - Frequencies (Vibe Tribe Remix)הקטע הזה מפרק!!!

בכלל אני ממליץ בגדול על vibe tribe/

מי שאוהב מלודיות...

עוד המלצה למנהלים:

אפשר להפוק ל-דביק שכל אחד יעדכן מה חדש במוזיקה,כל מוזיקה...

פורסם
אחלה ננסה

 

שמעתי שהDVD החדש של סקאזי ממש טוב.

הורדתי נשאר רק לצפות בו.

Skazi - Hit and Run World Tour 2005

ממש ממש ממש טוב, אני נהנתי מהDVD !

אך איזה מסיבות יש בחוללללל ! חלום !

פורסם
ממש ממש ממש טוב, אני נהנתי מהDVD !

אך איזה מסיבות יש בחוללללל ! חלום !

גם בארץ המסיבות סוף כפיר תלוי לאן הולכים:-)

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אלעד מה אתה רוצה לינעול את זה זה ת'רד טוב לאללה סוף סוף אנשים עם טעם טוב במוזיקה.

 

אני גם ממליץ לכולם על VIBE TRIBE הם תותחים בעסק אבל אם אתם רוצים תורידו את הדיסק הישן שכחתי את שמו.

אבל גם לTUBE ו VOID יש דברים טובים.

 

בברכה צביקה

GET RICH OR DIE TRYING

Aliens infected us, its about time we infected them

פורסם

באמת לא תזיק קצת מוזיקה...

 

Vibe_Tribe_-_Melodrama-2004-MYCEL תותחים (ועוד ישראלים)

 

אכן שמות טובים מוזכרים כאן, גם יש את....

04-ananda_shake_-_wonderland_album_version-mycel

גם פה מייצגים אותנו....תהנו!

רבנו רבי נחמן מברסלב

פורסם
למה מה אתה חושב שמחלקים במסיבות של סקאזי בחו"ל? מיץ פטל?
מה הקשר, אני לא מפחד מהסמים או מהשתיה

הקטע זה שאין מקום מסודר ולך תדע מה קורה שם...

בחול אי אפשר להשוואת בכלל, תראה את הDVD שלו ותראה איזה הפקות מורמות שם, 50 אחוז מshow של ההופעה וההנאה זה ההפקה והלייזרים תאורה ואפקטים וכמובן רמת הסאונד אז אי אפשר להשוואת זה עסק אחר לגמרי.

זה לא חבורה של כמה מאות מטורפים הולכים עם טרנזיסטורים ופלטות לנגן מוסיקת PSY זה סיגנון שונה.


×
×
  • תוכן חדש...