Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי שאוהב PSY חייב לשמוע את הדיסק הזה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כבר התחילו לדבר על gabriel & dresden

 

ועל blank & jones

 

אז יש את armin van buuren וגם את markus schultz שהם ממש תותחים בתחום...

במיוחד הטראקים של השנים הקודמות 2004 ומטה...

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם כבר התחילו לדבר על gabriel & dresden

 

ועל blank & jones

 

אז יש את armin van buuren וגם את markus schultz שהם ממש תותחים בתחום...

במיוחד הטראקים של השנים הקודמות 2004 ומטה...

יש כל כך הרבה הרכבי האוס וטראנס מעולים שחבל להתחיל למנות אותם כי זה לא יגמר ... באמת ז'אנר עצום ... סתם כמה דוגמאות לא הכי מוכרות ששוות הצצה

conjure one

antoine clamaran

mike koglin

terry bones

stoneface

תעבירו חיפוש על חומרים שלהם , איכות !

ים long time no

פורסם

Gabriel &dresden ,COnjure one , Black n jones

מוזיקה מעולה , אבל זה לא טראנס ..

דרזדן דומה לצב נינג'ה

וקונג'רה וואן מהפנט במוזקיה שלו .

GTA זה הכי אחי .

פורסם
Gabriel &dresden ,COnjure one , Black n jones

מוזיקה מעולה , אבל זה לא טראנס ..

דרזדן דומה לצב נינג'ה

וקונג'רה וואן מהפנט במוזקיה שלו .

זה טראנס , זה פשוט לא פסיכודאלי ... יותר מושך לכיוון ההאוס .

ים long time no

פורסם

אם כבר פסיכודאלי אז הסגנון האהוב עליי הוא פרוגרסיב..

תנסו להאזין..הכי חזק לדעתי בתחום הוא freq. תורידו ואולי תפסיקו לשמוע ת'חרא הזה פולאון!

ובקשר למסיבות, בוא נגיד ככה כל שישי כמעט יש מסיבה. (טבע כמובן)

ואני לא מדבר על מסיבות מעאפנות, אלא על הפקה רצינית שהרבה פעמים מזמינים אמנים מחו"ל לנגן.

חפרנים!


×
×
  • תוכן חדש...