Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי שאוהב PSY חייב לשמוע את הדיסק הזה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקשר לסקאזי , מה שהוא עושה זה לא טראנס זה משהו חדש שהוא כנראה המציא , חוץ מכמה טראקים באמת מקפיצים וטובים שלו אני לא חושב שיש לו מוזיקה יפה . astrix לדעתי הרבה יותר טוב !

ואם אתם רוצים להתעסק עם הכלים הכבים יש לכם את : penta , xenomorph , fungus funk , psysex , souble r.e.l , blanka .... ועוד ועוד ועוד . אבל זה כבר חפירות רציניות יותר , ביום יום הרבה יותר כיף לשמוע yahel , astrix , infected mushroom astral projection , raja ram , gms . בקיצור : בבית פול און , במסיבות פסיכודאל .

המלצות

astrix - closer to heaven

sub6 vs intelbeam - metaminimal (חפירה ארכיאולוגית)

ים long time no

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לכפיר .

Ra - beyond control

talpa - the moon

Xerox & Illumination Vs. Chakra - 7 Days (Tokyo Live Mix

קצת פרוג

Freq-dreamboy

Vibrasphere-purple floating (cosma mix

מישהו הזכיר כאן את מלודרמה של וייב טרייב אכן אלבום טוב .

סקאזי באמת לא שווה שמיעה, מצטער לטעמי לפחות.

GTA זה הכי אחי .

פורסם

אלעדוש שב בלול יצעיר!!!

 

וכפיר רוב הDVD של SKAZI הוא בישראל אם תשים לב יש לך שם את האומן 17 בת אביב ויש לך את הרוולושין שהיה בניצנים ויש כבוד להפקה שהרימו שם.

דרך אגב לכל מי שלא אוהב PSY כדי שיתחיל ויראה את הDVD של SKAZI ויראה איזה כוסיות יש במסיבות האלו.(כבר מותר להגיד כוסיות לפי החוק שניכנס מזמן לכנסת אז לכל הבנות בפורום אל תיקחו את זה אישית לא בכוונה ליפגוע חס וחלילה).

ותורידו את הדיסק vibe tribe-melodrama דיסק אחד החזקים למרות שהוא קצת ישן.

 

בברכה צביקה

GET RICH OR DIE TRYING

Aliens infected us, its about time we infected them

פורסם

צביקה אתה פשוט צ'ונג מת, אין לך איזה סרן אחורי לשבור?

 

חברים:

VA - The next generation

דיסק חזק ביותר.

צביקה, לך תגרד את הביצים של הג'יפ באיזה מסלעה. יאללה זזתי לארוז, עוד מעט תאילנד.

פורסם

מה כולם מתלהבים ממלומדרמה של וייב טרייב הוא דיי סתמי כל הטראקים אותם צלילים ואותו קצב כמעט ...

כיף לשמוע טראקים שלהם מדיי פעם הם מקפיצים והכל אבל סתמיים לגמרי .

ים long time no

פורסם

VA super set mixed by Dj Yahel

 

מומלץ ביותר אני לא יכול להפסיק להקשיב פשוט סט ענק !!!!

 

נ.ב-כמה טוב לראות כ"F הרבה חובבי פסיכודאלי כאן...

 

נ.נ.ב - Bizzare Contact - Terra Magica (S.I.P Remix)

טראק קצת ישן אבל מקפיץ לאללה מומלץ לכולם :p

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

מה קרה לך אחי כולם פה פסיכודאלים לגמריי ... שמעתי שמישהו מהפורום אפילו לקח סם הזיה היה בטוח שוא פרארי ובאמצע מסיבת טבע הלך לעשות רייסים עם איזה אימפרזה טורבו שהייתה בסביבה ... יש האומרים שהוא אפילו לקח אותה באיזה ארבע חמש מכוניות .

ים long time no

פורסם
אלעדוש שב בלול יצעיר!!!

 

וכפיר רוב הDVD של SKAZI הוא בישראל אם תשים לב יש לך שם את האומן 17 בת אביב ויש לך את הרוולושין שהיה בניצנים ויש כבוד להפקה שהרימו שם.

בברכה צביקה

אני לא מזלזל בהפקות בארץ, (למרות שזה קורה פעם ב50 שנה) אני מדבר גם על הקהל בארץ ועל ההכללות שעושים פה.

תכלס כל הקהל שבא למסיבות טראנס סקאזי , אינפקטד, יהל, טיאסטו ועוד זה ילדים (שאני אומר ילדים אני מתכוון כיתה ז-ט-ח-י, כמובן יש גם גילאים גבוההים) והרוב ערסים.

כבר חבר שלי שבגני התערוכה ויחצן במסיבה של סקאזי ואמר שהערסים עשו שם בעיות למישהו וגנבו כרטיסים וכסף.

אבל עזוב זה רק בישראל , ואין מה להשוואת לחו"ל , זו דעתי....

גם בחו"ל הבנות זורמות יותר מבארץ :wink:

פורסם

כפיר אתה מדבר שחור ותכלס הסימלון משתמש שלך מדבר לבן[כחול לבן] לתשומת ליבך.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אהבתי את הDVD אבל לא אהבתי את האוסף השירים נשמעים אותו הדבר כמעת כולם.

 

טוב נחזור לTRANCE & HOUSE עש שיצא משהו יותר טוב והדיסק של YAHEL ממש טוב

פורסם
אהבתי את הDVD אבל לא אהבתי את האוסף השירים נשמעים אותו הדבר כמעת כולם.

 

טוב נחזור לTRANCE & HOUSE עש שיצא משהו יותר טוב והדיסק של YAHEL ממש טוב

אין שום דבר רע בטראנס והאוס , הכל תלוי באווירה ומה מתחשק לשמוע ... בדיוק כרגע אני שומע

gabriel & dresden עם blank & jones ... :wink: אחהל מוזיקה ... מומלץ לחובבי הז'אנר .

ים long time no

פורסם

למישהו יש מושג איך נקרא הטראק שיש ב DVD של סקאזי ... בערך מב 4:25 עד 6 דק' מההתחלה ...

זה טראק עם גיטרות עצבניות כאלה .

 

מישהו ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!


×
×
  • תוכן חדש...