Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מקווה להגיע, סוף סוף זה בשעה נורמלית :) ובר"ג כמובן.

 

 

יוסי.

אלא אם משהו לא צפוי יקרה, ואני לא צופה שזה יהיה, מחר ב14:00 אני שם בע"ה.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
אחרי שפספסתי 2 מפגשים אין מצב שאני מפספס את זה.
דודיל'ה???

כבוד אח שלי,נזכה לראות את זיו פנך?

 

נ.ב אין מצב שאתה לא בא!

אורי.

audi coupe gt 1987

n.s.u prinz 1000c 1973

פורסם

המפגש שהיה.

המפגש היה נחמד. אני הגעתי באיחור קל. בשעה 14:20, נו טוב היתי צריך לנקות את הרכב כמו שצריך:wink: לתדלק במקום הקבוע... (המנוע עובד הכי טוב עם הדלק של התחנה הזו) דבר שמצריך להאריך את הדרך במספר דקות... בשעה 14:00 קבלתי טלפון מדודי XT שאמר: "עד שהגעתי אין מפגש...". אבל לאט לאט החלו אנשים להגיע וכשאני הגעתי היו שם: אורי עם ה GFT-78 הצהובה. דודי עם ה-XT כאמור. אור עם הנסיכה שלו מבציר 1977. משה עם DL לבנה, אלון (חבר ותיק שלי חדש במועדון) עם DL-1987 תכלת (שאני מת ליגנוב לו את הצופר:wink:), אימפרזה טורבו לבנה שלצערי לא יצא לי להכיר את בעליה. ועוד מספר חברים טובים. אלוני השושואיסט הפתיע כשהגיע עם הרכש החדש שלו GL-1973 כתומה, ואורי (uri coupe gt) שימש כנהג ב GFT-1977 החומה של אלון. אבי עם ה DL- הכסופה, ועוד ועוד... בנוסף הגיעו עוד הרבה חברים ללא סובארו והיה מפגש די מהנה.

שמוליק עם ה-b.m.w השחורה המדהימה יוסי הגיע עם הונדה (יוסי!! הסובארו יותר מתאימה לך:wink:) ועוד...

בלט בחסרונו אלעדי שנכח באירוע משפחתי(תמסור מז"ט בשם המועדון) ובנצי כרגיל בנצי רק דיבורים אבל ניסלח לו הפעם בשל בריאותו הלקויה " הלך לו אטם ראש...." מישהו אמר?... (החלמה מהירה).

 

 

 

המצלמה הוצאה באיחור קל ולצערנו אין תמונות של כל הרכבים אבל שווה לחכות עד שאלוני יעלה אותן...

 

 

להתראות במפגש הבא (יש הבטחות להפתעה...):

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

אין הרבה מה להוסיף מעבר לדברים של אזולאי (סוסיתא:wink: ):את הרכב היפהפה שלו רואים לעיתים קרובות, את הGFT של אלון (ואני מתכוון לכולן :wink: ) אני מכיר קצת יותר מטוב, כך שגולת הכותרת הייתה ה הפתעה - הGL הנדירה.

היה לי העונג והכבוד גם לנהוג את הנסיכה הנ"ל: ממש חוויה.

כבר הרבה זמן שלא נהניתי בצורה כזאת. הייחוד החיצוני שלו נופל רק מזה הפנימי, וכמעט עשיתי תאונה בגלל מד הטורים......

בקיצור - היה יופי.

שמוליק.

bmw e21 320i (318i) 1982

1971 bmw 1800

BMW 3.0 CSI 1973

פורסם

טוב,בגדול משה פירט את שהיה היום במפגש,אולי חוץ מהעובדה שסימפטום האיחור תקף

גם אותי(14.30 )אבל להבא למען הרצינות נדאג שהרעיון לא ישנה.

תודות לחברים שהפגינו נוכחות (יפה)והגיעו בכלי רכב מצוחצים,תודה לאורי(הגודייח )קופה

שנהג את היקירה שלי עד למפגש,לשמוליק(הגודייח)ב.מ.וו שכמו תמיד מפגין נוכחות ולקח

אותי לסיבוב דאווין ב GL כשהוא קורן מאושר ומדבר רק עם מד הטורים(אני גם את זה לא

הצלחתי לעשות),ותודה לעידן (סובארו מן?)שאף הוא מגלה נוכחות ערה במפגשינו.

תמונות הספקתי לצלם רק בסוף המפגש ,אולם הקבצים גדולים,ואנסה לערוך אותם על מנת

להעלותם.

 

שבוע טוב לכולנו אלוני

  • אחראי פורום
פורסם

אלון...איפה מצאת אותה??

תגיד , יש סיכוי שנסעת בצפון בשבת בערב?

למה אין תמונות שלה? או שהאדמדמה ההיא זה "כתום" בסובארואית...

 

שוב פעם חבל שלא יכולתי לבוא, באמת רציתי.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אהלן איתי,האוטו עלה מאילת היישר אלי לחנייה,שבת בערב הייתיי גג בהרצליה,והאדמדמה

הימנית היא היא הסובארואית הכתומה,ואם תבקש תמונות אישיות שלה אני מעלה לך.

 

עידנצ'ו אני לא צריך להרחיב הרבה על כך שאתה ואני עוד נקרע את כבישי הארץ עליה.......

 

אלוני

פורסם

היי ליפנים ,אוהב אותכם,,,

 

נהנתי מהדגמים ממש נוסטלגיה כשהוצאנו

רשיונות נהיגה בשנות ה- 80' נסענו על הדגמים האלו

כל הכבוד לכם..

דרור בEmo94.gifנה.

banana_work7.jpg

banana_work8.jpg

banana_work9.jpg

banana_work10.jpg

banana_work11.jpg

banana_work12.jpg

דרור בננה.

אוף נישברה לי ביצה ,נו טוב אני הולך לשטוף ידיים.

 

DrorBANANA site


×
×
  • תוכן חדש...