Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אפשר לדעת מה ההבדל בין הדגמים של הקופה האדומה והחומה,

 

אופיר

סובארו7[1].JPG

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

משה,שמת לב ששכחנו להודות גם למיודעינו הנאמן "דרור בננה,?(או בוננזה?)

אז דרור ,הנה אני מודה לך על שטרחת והגעת,וגם על התמונות הנהדרות,ואם "מועדון

מקוררי האויר" בראשו אתה עומד יעתר לבקשתי ליזום מפגש משותף לשתי המועדונים

נשמח.

 

אופיר לשאלתך לגבי השוני שבין שני כלותי,אינני יודע אם אתה מתכוון למכניקה או בכלל אך

אשיב בכלליות :

 

1.בעצם השאלה ששאלת כבר יש שוני שכן הכתומה אכן קופה,בעוד החומה הרדטופ.

2.מלבד הפלטפורמה,מיכל הדלק,דלת הבג'ז ופריט או שניי שוליים,שני הרכבים לא זהים

כלל,מנוע,גיר,פנים+חוץ הרכב,משקל,גובה,מפלטים.

פורסם
והיא יפה... כמה שהיא יפה.... תתחדש אלון......

אמר זה שמבטיח להגיע כל הזמן ולא מגיע.......

 

 

אכן מגיעות תודות לדרור אבל חיכיתי לתת לך את הכבוד להסביר על השוני בין ה GL ל GFT.

 

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
אופיר לשאלתך לגבי השוני שבין שני כלותי,אינני יודע אם אתה מתכוון למכניקה או בכלל אך

אשיב בכלליות :

 

1.בעצם השאלה ששאלת כבר יש שוני שכן הכתומה אכן קופה,בעוד החומה הרדטופ.

2.מלבד הפלטפורמה,מיכל הדלק,דלת הבג'ז ופריט או שניי שוליים,שני הרכבים לא זהים

כלל,מנוע,גיר,פנים+חוץ הרכב,משקל,גובה,מפלטים.

 

סליחה על הבורות, אבל מה ההבדל בין קופה להרדטופ ? שניהם ניראות קופה.

האם הם יוצרו באותה שנה ?

אף פעם לא שמתי לב להבדלים בדגמים האלו ועכשיו שהם עומדות אחת ליד השניה סיקרן אותי לדעת ?

מה זה הדגמים שתמיד מדוברים בפורום GFT ו- GSR או משהוא כזה ?

 

דבר שני שכחתי לציין שחבל שלא הגעתי כי ניראה שהיה יפה מאוד, וגם הייתי לומד יותר על הדגמים האלו שמאוד מעניינים אותי, כיוון שלהורים שלי היו 2 סובארו בעבר אחת 79 ואחת מתחילת שנות 70,

אני זוכר איך בתור ילד קטן בנסיעות ארוכות הייתי ישן על על המגש של הרמקולים ואחי היה ישן על הספסל כי לא היה מקום,

אין לי מושג איך עשיתי את זה. :roll:

 

אופיר

 

 

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
משה , לא נעים לצאת מהבית כשעין אחת נראית כמו הפנס של הXT טורבו...

ובנצי כרגיל בנצי רק דיבורים אבל ניסלח לו הפעם בשל בריאותו הלקויה " הלך לו אטם ראש...." מישהו אמר?... (החלמה מהירה)....

רק הפעם.....

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

בנץ תודה רבה,ואני חייב לך ביקור (מצלמה תצורף בהתאם)!

 

אופיר-שניהם אכן נראות קופה,אולם באנגלית צחה הרד טופ משמעו גג קשיח,ולעניננו,ההרדטופ

מגיע ללא קורת אמצע המפרידה בין שמשת צד קדמית לאחורית,מה שאומר גם שחלון הצד האחורי

שלי עולה ויורד,בעוד הקופה בעלת שמשת צד אחורית קבועה שבעזרת ידית נפתחת כמעה

כלפי חוץ.

ה-GFT היא למעשה ההרדטופ(החומה),5 הילוכים גיר קצר,שתי קרבורטורים כפולים,זה בכללי.

ה-GSR היא למעשה הקופה(הכתומה)שבתמונה רק חזקה מזו שלי(GL),ארבע הילוכי גלות,

שתי קרבורטורים כפולים,אך חזקה מהראשונה.

למפרט מלא אתה מוזמן לפנות אלי ב ה.פ ואשיב לכל שאלותיך,ותודה על ההתענינות :tongue: .

פורסם

היי משה ואלוני ,מה שלומכם Emo35.gifEmo35.gifEmo35.gif

 

אוהב אתכם אוהב את ענתיקות שלכם ואוהב קצת יותר מקוררי אוויר.

ביום שבת קמתי ב- 05:00 העמסתי את האופניים על

פנחס ונסעתי לאצטדיון ר"ג משם רכבתי עד סוף העולם

(דרום ת"א) המון ים כמה חברים המון שעות בקיצור חזרתי

לאצטדיון ב- 13:00 ומאז המתנתי לחבר'ה שלכם ,נהנתי

מאוד מהדגמים ומהחבר'ה פשוט מקסימים

 

תודה לכם המון חיבוEmo24.gifים דרור בEmo94.gifנה.

banana3 046.jpg

דרור בננה.

אוף נישברה לי ביצה ,נו טוב אני הולך לשטוף ידיים.

 

DrorBANANA site

פורסם
חברה, לבורים שבנינו, תוכלו לפרט את הדגמים והשנתונים של הרכביחם שהיו במפגש?

 

בתודה מראש, אור.

אז ככה:

הכתומה סובארו ליאונה gl קופה מבציר 1973.

הלבנה סובארו ליאונה dl סדאן מבציר 1977 מנוע 1.3 (במקור 1.4).

החומה ליאונה הרדטופ gft. מנוע 1.4 מבציר 1977 (אחת מ 2 גרסאות הקופה של הלבנה).

הצהובה ליאונה הרד טופ gft מבציר 1978 מנוע 1.6 (למכירה).

תכלת : יש 3.

ליאונה dl מבציר 1979 מנוע 1.6 גיר אוטו.

XTturbo מבציר 1986 הנעה קד' מנוע 1.8. השילדה זהה לשילדה של הליאונה הרגילה.

ליאונה dl 1987 מנוע 1.6 גיר רגיל.

 

(למעוניינים יש ברשותי מספר טלפונים של ררכבים למכירה).

 

משה אזולאי.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
תודה על הפירוט משה.

 

למדתי והשכלתי.

 

אור.

אין בעד מה.

אתה מוזמן למפגשים לראות מקרוב.....

 

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

  • אחראי פורום
פורסם

אלון שוב שיחקת אותה...

 

יפהפייה אמיתית!

 

תתחדש.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.


×
×
  • תוכן חדש...