Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכבתי לו אותה ויש בעיה דיי מוזרה...

שומעים , הכל טוב ויפה אבל ברגע שמכבים את המערכת מפסיקים לשמוע כל עוד לא מנתקים את חוטי הרמקול ומחברים אותם מחדש.

 

אשמח לעזרה.

פורסם
הרכבתי לו אותה ויש בעיה דיי מוזרה...

שומעים , הכל טוב ויפה אבל ברגע שמכבים את המערכת מפסיקים לשמוע כל עוד לא מנתקים את חוטי הרמקול ומחברים אותם מחדש.

 

אשמח לעזרה.

נסה באגף הקפואים, זה ליד היגיינה נשית ומזון לבעלי חיים.

 

 

היפרנטו....

YOU GET WHAT YOU PAY FOR.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
נסה באגף הקפואים, זה ליד היגיינה נשית ומזון לבעלי חיים.

 

 

היפרנטו....

YOU GET WHAT YOU PAY FOR.

לבוא אלי בטעות אי אפשר, אני רק מנסה לעזור לחבר :-)

הוא החליף כבר שלושה מכשירים , כל אחד עם בעיה אחרת :D

פורסם

מה, אני לא מבין, אם שלושה מכשירים לא היו תקינים, אולי הבעייה היא בסופר עצמו,

למה הוא לא שומר על המוצרים שלו בהקפאה.

הרי ידוע שברגע שרדיו דיסק עומד בחוץ ומפשיר הוא מתקלקל.

רדיו דיסק חייב להשמר בטמפרטורה של לפחות מינוס 18 מעלות עד לשימוש ע"י הצרכן, זה חוק ידוע.

תגידו, אתם חושבים שאם אני אקנה משחיז סכינים ואני אשחיז את הפינות ברדיו דיסק, הוא יתן צליל יותר חד?

ואם אני אחמם אותו מלמטה עם מבער, הוא יתן צליל יותר חם?

ללא ספק משעשע...

 

רדיו דיסק מהסופר... ב250 שקל... תסביר לו שהוא זרק את כספו לשווא, והגיע הזמן או לחסוך

או לוותר.

אם החליפו לו כבר שלושה מכשירים כנראה שמדובר בבעייה מוכרת,

והסופר פשוט הבין שגם הוא לא יכול להרשות לעצמו למכור את המכשירים האלה...

שינסה להחזיר ולראות אם יתנו לו זיכוי כספי...

Race Smart

פורסם
יש להם מגברים במבצע?

 

אני בידיוק מחפש כמה. :-P

הם בדיוק במבצע של 12 באריזה חסכונית

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

לפותח הת'רד,

 

בקיצור, עזרה פה כבר לא תקבל נראה לי.

 

שיבקש את הכסף בחזרה ושלא יקנה שם יותר מערכות.

זו התגובה הכי טובה שיכולת לקבל.

 

איציק.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...