Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם יש לי פיוניר פרימר 740

היא הייתה מורכבת אצלי שבוע באוטו שמעו בה טוב מאווד

היא הייתה מחוברת לשני רמקולים קידמים של פיוניר

ורמקולים אחורים עם מגבר

ורציתי לכוון את המערכת נגעתי במגבר פתעום לא שמעו ברמקולים הקידמים

פירקתי את המערכת בדקתי אותה טוב טוב את המקולים גם

וגם לא הצליח..

יכול להיות שנשרף משהו?

נ.ב

היציאות של המגבר במערכת עובדות כראוי

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סביר מאוד להניח כי ביצעת איזה קצר שגרם לשריפת המגבר הפנימי של ה - HU. לא אסון כזה גדול. ניתן לתקן בקלות יחסית, בד"כ החלפת מעגל משולב (ג'וק).

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

כנראה הוצאת את ה rca בזמן שהמערכת היתה דלוקה?

אם כן תעשה חיפוש דובר על זה לא מעט בפורום הלך לך הקדם מגבר(ככה קוראים לזה???)

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

סביר להניך שהוצאתי את ה rca בזמן שהמערכת הייתה דלוקה האם זה מזה?

אני רצה לקחת את המערכת לתיקון

מישהו יכול לשאר מה הסכום של תיקון זה?

פורסם

רוב הסיכויים שזה מה ה rca תמיד צריכים לשים לב שהמכשיר מחובה בזמן שמשחקים במגבר!

 

תיקח לבדיקה ותראה מה יגידו לך

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

אם אנחנו לא יודעים בדיוק מה הבעיה איך נגיד לך מה המחיר לתיקון

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

אם המכשיר דולק ורק הרמקולים שמחוברים למערכת לא עובדים סימן שנישרף לך המגבר פנימי של המערכת והתיקון עולה בסביבות 150 ש"ח בכל מעבדה לאלקטרוניקה

פורסם
אם המכשיר דולק ורק הרמקולים שמחוברים למערכת לא עובדים סימן שנישרף לך המגבר פנימי של המערכת והתיקון עולה בסביבות 150 ש"ח בכל מעבדה לאלקטרוניקה

 

אני כבר חושב שנתתי את האבחנה הזאת בתחילת השירשור

 

 

Re: צריך עזרה בבקשה נהרס לי ה-HU

סביר מאוד להניח כי ביצעת איזה קצר שגרם לשריפת המגבר הפנימי של ה - HU. לא אסון כזה גדול. ניתן לתקן בקלות יחסית, בד"כ החלפת מעגל משולב (ג'וק).

__________________

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אם כבר מדברים אל תיקון גם לי היה בערך אותה הבעיה נשרף המגבר הפנימי אבל החלפתי אותו לבד יצא לי 50 שקל.

אבל נשרף לא רק המגבר גם הרימות והאדמה של יציאות הRCA. את הRCA הלחמתי

אבל אני לא מצליך כול כך למצוא לאן הולך הרימוט מישהו יכול לעזור?

אודי A4

דימה.

פורסם
אם כבר מדברים אל תיקון גם לי היה בערך אותה הבעיה נשרף המגבר הפנימי אבל החלפתי אותו לבד יצא לי 50 שקל.

אבל נשרף לא רק המגבר גם הרימות והאדמה של יציאות הRCA. את הRCA הלחמתי

אבל אני לא מצליך כול כך למצוא לאן הולך הרימוט מישהו יכול לעזור?

אחי אצלי הך רק ההגברה

תגיד מאיפה קניתה את ההגברה?

זה נירא כמו גוק כזה נכון?


×
×
  • תוכן חדש...