Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א.זה שהרמקולים הקדמיים לא עובדים זה לא קשור בכלל לזה שהוא הוציא את הRCA כשהמכשיר דלק.

זה יכל רק לשרוף לו את המינוס של הRCA ולגרום לרעשים מאוד חזקים-ולפי מה שהוא תיאר זה לא קרה לו.

חוץ מזה שבדגמים האלו אין בדרך כלל את הבעיה הזו.

ב.אתה בטוח שהקדמיים לא מחוברים למגבר?כי אם הם לא מחוברים למגבר זה מקרי בהחלט מה שקרה לך ולא קשור לזה שכיוונת את המגבר שלך.

ג.תנסה לחבר את הרמקולים הקדמיים ליציאות האחוריות של הרדיו דיסק תראו אם יפעלו-אם כן-חבל לשלוח סתם לתיקון-תשאיר אותם על האחוריים.

ד.תבדוק אולי שמת את הפיידר אחורה ושכחת להחזיר-יכול לקרות.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מאשדוד

ובדקתי את כול החיבורים גם האחורים וגם הקידמים

ונירא שהלך ההגברה...

כמה זה יכול לעלות?

פורסם

אם אתה כל כך בטוח אז תשלח לתיקון במעבדה אמינה או שתחכה שמישהו יסבירלך מה לקנות ואיך לתקן

 

אם אתה רוצה בדיקה אחרונה לפני שתשלח לתיקון אני מאשקלון ותוכל לבוא אני יבדוק לך.

אם תרצה תפנה אלי בה"פ.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
אם כבר מדברים אל תיקון גם לי היה בערך אותה הבעיה נשרף המגבר הפנימי אבל החלפתי אותו לבד יצא לי 50 שקל.

אבל נשרף לא רק המגבר גם הרימות והאדמה של יציאות הRCA. את הRCA הלחמתי

אבל אני לא מצליך כול כך למצוא לאן הולך הרימוט מישהו יכול לעזור?

הוא הולך לטרנזיסטור.

 

תמיר

פורסם

אבל אני לא מצליך כול כך למצוא לאן הולך הרימוט מישהו יכול לעזור?

הוא מגיע מהמגבר הפנימי שהחלפת,

תבדוק עם מד רציפות את החוט הכחול שיוצא מהמכשיר, ותראה על המעגל המודפס,

שהוא מתחבר בסופו של דבר לרכיב שהחלפת.

כנראה הרכיב לא תקין לגמרי , או לא מתאים ב100% למכשיר שלך.

ZZR

פורסם
הוא מגיע מהמגבר הפנימי שהחלפת,

תבדוק עם מד רציפות את החוט הכחול שיוצא מהמכשיר, ותראה על המעגל המודפס,

שהוא מתחבר בסופו של דבר לרכיב שהחלפת.

כנראה הרכיב לא תקין לגמרי , או לא מתאים ב100% למכשיר שלך.

זה שזה אמור להיות טרנזיסטור אני יודע אבל בדקתי והוא מוביל קודם לדיודה אחרכך לעוד מיליון חלקים

אם היה לי סירטוט של הכול היתי מוצא את זה אבל אין לי אחד כזה.

אני מירושלים אז קניתי פו את המגבר כעיקרון בפנים היה לי צ'יפ PAL007A

תחליף מלא זה TDA7384 שנותן 25RMS לארוץ אני סמתי TDA7385 שזה 30 RMS לארוץ

אני חושב שזה ממש לא בעיה לתקן לבד אבל אם יש לך אחריות תשתמש בה

החלק עולה בסביבות 50 שקל.

לפני שאתה רץ לקנות תבדוק מה החלק שיש לך בפנים יכול להיות שזה שונה

אודי A4

דימה.

פורסם
זה שזה אמור להיות טרנזיסטור אני יודע אבל בדקתי והוא מוביל קודם לדיודה אחרכך לעוד מיליון חלקים

אם היה לי סירטוט של הכול היתי מוצא את זה אבל אין לי אחד כזה.

אני מירושלים אז קניתי פו את המגבר כעיקרון בפנים היה לי צ'יפ PAL007A

תחליף מלא זה TDA7384 שנותן 25RMS לארוץ אני סמתי TDA7385 שזה 30 RMS לארוץ

אני חושב שזה ממש לא בעיה לתקן לבד אבל אם יש לך אחריות תשתמש בה

החלק עולה בסביבות 50 שקל.

לפני שאתה רץ לקנות תבדוק מה החלק שיש לך בפנים יכול להיות שזה שונה

7385:

הרכיב שהרכבת הוא 19WRMS ב10% 14.4V

7384:

הרכיב המקורי הוא 24WRMS ב10% 14.4V

 

לכן הרכיב החדש יותר חלש !.

 

אם היית רוצה לחזק את מגבר הרדיו דיסק הייתה צריך לחבר את 7560

הוא מפיק 28-30WRMS ב10% 14.4V

 

2) בהרבה מכשירים שהולך הרימוט או השליטה של המגבר, הולך הטרניזטור 2SC1815, בקייס קטן.

הוא מתחבר לרימוט עם דיודה כמו שאמרת, אף פעם לא נתקלתי ברימוט שהולך לרכיב ההגברה.

 

תמיר

פורסם
7385:

הרכיב שהרכבת הוא 19WRMS ב10% 14.4V

7384:

הרכיב המקורי הוא 24WRMS ב10% 14.4V

תמיר

 

תמיר מה זאת אומרת ה 10% האם זה רעשי thd???

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

THD אחוז עיוות מהמקור כניסה, 10% זה האחוז עיוות של הרכיבים הללו,

בעיוות הזה נימדד התפוקה המקסימלית שלהם.

 

תמיר

פורסם
7385:

הרכיב שהרכבת הוא 19WRMS ב10% 14.4V

7384:

הרכיב המקורי הוא 24WRMS ב10% 14.4V

 

לכן הרכיב החדש יותר חלש !.

 

אם היית רוצה לחזק את מגבר הרדיו דיסק הייתה צריך לחבר את 7560

הוא מפיק 28-30WRMS ב10% 14.4V

 

2) בהרבה מכשירים שהולך הרימוט או השליטה של המגבר, הולך הטרניזטור 2SC1815, בקייס קטן.

הוא מתחבר לרימוט עם דיודה כמו שאמרת, אף פעם לא נתקלתי ברימוט שהולך לרכיב ההגברה.

 

תמיר

וואלה צודק בדקתי טעות שלי 7384 נותן 35 ו7385 נותן 30 לפי הדטאשיט

רציתי לסים את 7560 אבל לא מצאתי איפה לקנות אותו.

אני חושב למה לא לנסות לבנות מגבר אל LM3886 שנותנים 68W ב4אוהם

אפשר גם לשים אותם בגישור עד ארבע זה יוצא לבנות 16 צ'יפים אבל זה יתן כ 200 X4

מחר אני אבדוק את הרימוט כמו שאמרתה רק שצריך למצוא תחליף לSC1815 כי אין לי אחד בבית

אודי A4

דימה.

פורסם

אני חושב למה לא לנסות לבנות מגבר אל LM3886 שנותנים 68W ב4אוהם

אפשר גם לשים אותם בגישור עד ארבע זה יוצא לבנות 16 צ'יפים אבל זה יתן כ 200 X4

 

ה - LM3886 אינו עובד על מתח של 12V. כדאי להפעיל אותו על מתח של 12V צריך ליבנות לו ספק מתח PWM.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.


×
×
  • תוכן חדש...