Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תיראה מה זה מגבר מצויין : היה לי לפני האוריון קדנס Z4000 והוא היה טוב לא רע בכלל אחרי ששמעתי את האוריון אמרתי חבל על הזמן איכותי ולא רואה ממטר את הקדנס אז להגיד שהJBL יותר טוב לא הJBL מגבר סטנדרתי שנותן תמורה בעד המחיר שלו אבל עדיף להוסיף עוד כמה מאות שקלים ולקנות בראש שקט את האוריון שאני ממליץ לכולם 4004 ומעלה.

אני מאמין ואתם

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אפשר הגדרה של יותר איכותי...

 

מה נשמע לך יותר טוב או יש לומר "איכותי"?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
רומן, לא צריך להגיד "המגבר שלי הכי חזק"

במבחן השוואתי שנעשה, עם הסתייגות מסויימת, הJBL מול הרוקפורד יותר חזק, בהרבה!

ואת זה אומר לך בעלים של הרוקפורד P4004 שתרם את המגבר שלו למבחן!

יותר שקיפות מזה אתה רוצה?

החלפת את הרוקפורד שלך?

ואם לא שמתה לב אז אמרתי ש JBL חזק.

מה יש...?

לפותח התרד תנסה את הHIFONICS ZX 6400 אם אין לך בעיה בתקציב.

פורסם

כבר גילינו שאוזן יכולה להיות "איכותית" בדיוק כמו שמגבר יכול להשמע "איכותי"

דודו, אתה חייב להבין, בהנחה שאתה אכן שומע הבדלים, איכותי אצלך זה לא איכותי אצלי, ולא רק בגלל טעמים שונים

במוזיקה אלא גם ברמות השוואה, אתה נגיד לא שמעת בחיים מגבר של ג'נסיס ואני כן, וזה עוד בנקודת הנחה שאכן ההבדלים שמיעים.

מכיוון שכשאתה אומר "יותר איכותי" אתה כנראה מתכוון למותג של החברה+לשם שלה+לכמות הניקלים, אני די

בטוח שתמצא את הרוקפורד שלי אחד האיכותיים, כי הוא גם רוקפורד, וגם עם ניקלים כאלה יפים וסמל של רוקפורד

עם אורגן אורות... נו באמת....

האוריון לא יותר איכותי מהJBL, ואני מבטיח לך שהרבה יותר חלש. בואו גם נזכר שהJBL עליו אנחנו מדברים (GTO 75.4)

הוא לא מהסידרה הנמוכה של JBL לעומת האוריון והרוקפורד שהם מהסדרות הכי נמוכות של החברות שלהם.

אפשר להמשיך להאמין בוודו ואפשר לחזור למציאות המרה שבה האיכות של המוצר לא ממש תלויה במחיר שלו...

בטח שלא בארץ ישראל...

Race Smart

פורסם

 

לפני שאתה שומע את הJBL הייתי ממליץ בחום רב על אוריון 4004 מגבר מצויין שנותן ביצועים טובים יותר טוב מJBL והרוקפורד ביחד ואין פה אף אחד שיגיד שאני טועה רק אוריון.

 

אמרת שאף אחד לא יגיד שאתה טועה, יותם אומר שאתה טועה וגם אני חושב שאתה טועה ובשביל הספורט והעניין אם תרצה תגיע למפגש ונעשה ניסויים אני מוכן שתרכיב את האוריון אצלי באוטו במקום ה JBL ונראה אם תצליח להבחין, ברכב שלי מותקני מוצרים איכותיים ואם יש הבדל בטוח תשמע אותו או שלא? בכל אופן בשביל הספורט והעניין אני מוכן למבחן עיוור כזה מה אתה אומר?

פורסם

חזרה לפותח הת'רד ולהערתו:

 

"המגבר מחובר אך ורק לאחוריים. מקדימה יש את הבילט אין של טויוטה ללא הגברה- מחוברים ישירות לרדיודיסק.">>>>>

>>>>לא טוב!

 

 

 

אני אישית חושב שלחבר את הרמקולים האחוריים למגבר ואת הקדמיים נשארו בחיבור מקורי, זה לא רציני, ממש נגד עקרון ה"סטייג'" (במה) המתבקש, ועל כן ולפני הכל, ועל אף שלא תחליף את הסט הקדמי ,רצוי לחבר הגברה אפילו לרמקולים הקדמיים בתוספת טוויטרים איכותיים (לא אלה של ה20שח) , יש לבצע בסוף כיוון מדוייק בקרוס אקטיבי של הסט הקדמי, לפי מכשיר/שמיעה , אני מעריך שיש לכוון איפשהו בין 75-110הרץ, שלא יחרחרו, וישמע טוב בהרבה.

אם יהיה סאב , יש לוודא שהבאסים שיפיק ישמעו כאילו הם מגיעים מהחלון הקדמי.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

שלום לכל הקשקשנים האם ראיתם פעם את רמת החיתוכים באוריון לעומת הJBL ללא ספק האוריון עולה בהרבה רמות מעל הJBL והרוקפורד כמו שדודו אמר ואני מכיר מספיק זמן את דודו שהוא התכוון לאיכות שמע בלבד ובלי קשר ליופי ולעיצוב של המגבר-לגריבר שלום זה לא אומר שאתה ויותם תקבעו פה אחד

שהJBL יותר טוב אני חושב שהJBL והרוקפורד עייפים ברמות דעה מקצועית שלי אז מי שרוצה פעם הבאה לפתוח שרשור ולרשום הרוקפורד חלש או הJBL אז תקנו אותם מי שלא יעשה חושבים בברכה רועי.

דאבל קיקר

פורסם

אנחנו לא קבענו פה אחד.

 

דודו הוא זה שקבע פה אחד!!! תרתי משמע

 

 

לפני שאתה שומע את הJBL הייתי ממליץ בחום רב על אוריון 4004 מגבר מצויין שנותן ביצועים טובים יותר טוב מJBL והרוקפורד ביחד ואין פה אף אחד שיגיד שאני טועה רק אוריון.

 

אני חושב שהJBL והרוקפורד עייפים
איזו דעה מקצועית. אני לא יודע איך שמעת את ה JBL אני מפעיל אותו רק אחרי מנוחת צהריים טובה. אולי בגלל זה הוא לא "עייף" אצלי.
פורסם

חברה אני חושב שבמיפגש הקרוב עלינו ניכנס בכיף לכל מכונית וניתן חוות דעת במקום-גריבר אני לא קבעתי פה אחד שהJBL והרוקפורד לא טובים רק אמרתי שהם עייפים(התכוונתי ביציאות שלהם ההספק נמוך) אני חושב שהמכשירים די טובים ורשמתי הם מספקים את התמורה בעד הכסף שאנחנו משלמים עבורו-אז אם יש המלצות חמות להחליף למגבר שאני או כל אחד ממליץ שווה לנסות(לבוא לשמוע ברכב שמותקן בו אוריון או מי שרוצה לשמוע מגבר אחר ישמע ויחליט בשביל עצמו) בברכה דודו:-P

אני מאמין ואתם

פורסם

נראה לי שיש הבדל חיצוני. בגלל שאני לא יודע מה הוא החד ומה הישן אני לא אפרט על כך :)

 

אבל הרבה יותר קל ופשוט זה להסתכל על הקרוס אובר. אם מדובר על סוויץ קטן שנותן לברור רק בין שלושה מצבים מדובר בדגם הישן.

אם מדובר בקרוס וריאבל כלומר מן גלגלת קטנה כזאת שמאשרת לברור בתחום מסויים זה הדגם החדש.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אתה בטוח שקראת את התגובות שהיו כאן, בת'רד שאתה פתחת?

מה הקשר?

פתחת ת'רד , שאלת את כולם, המלצנו להחליף מגבר ל2-3 דגמים אחרים ,

באותו מחיר.

אבל.....

1.שינית רמקולים ,

2.שילמת על זה כסף (לא בחינם , נכון?!)

3.נשארת עם המגבר שלא רצית, שהוא לא חזק, אין בכך ספק.

4.אני לא מבין למה אתה בא לשאול בעצתנו, אם גם ככה

אתה סוגר עם עצמך דברים.

5."הווליום קצת יותר טוב"-מה זה אמור להביע? שעכשיו זה חלש אבל סביר?

6.מי זו החנות, הוא בעל הרעיון האדיר?

ZZR

פורסם

ללכת על JBL? האיכות תהיה טובה? אני רוצה משהו בתקציב דומה. כדאי קיקר?



לא נראה לי שיהיה אוריון. את הרמקולים בכל מקרה רציתי להחליף, בלי קשר למגבר ולכן החלפתי...

גם הקיקר חזק פי 2 מהרוקפורד?


×
×
  • תוכן חדש...