Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים,



אחרי שהוחלף האוטו לקורולה 2001 נסעתי היום להתקנת המערכת שלי. כרגע מורכבים:

HU:Blaunpunkt Bermuda MP35

Amp: Rockford P4004

Rear speakers: Pioneer 6980 80W RMS

המוזר הוא שההבדל בווליום בין המגבר-צעצוע הקודם שלי Rockford 2300

לא משמעותי כמו שחשבתי שיהיה. מה עושים? חשבתי להחליף לקיקר 350.4

או 480.4,לא זוכר איך הוא נקרא

דגם שהוא 100 וואט,4 ערוצים או לסאונדסטרים.

הצילו!

תודה,

ערן

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה לגבי רמקולים קדמיים או סאב?

המגבר מחובר רק לאחוריים?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

המגבר מחובר אך ורק לאחוריים. מקדימה יש את הבילט אין של טויוטה ללא הגברה- מחוברים ישירות לרדיודיסק.

שמתי את המגבר על 2 ערוצים (הכנסתי את הכפתור פנימה). אחי אני משתגע! אני אשמח לשמוע תשובה מהר ככל שתוכל.

פורסם

זה מה שקורה כשקונים ולא עושים חיפוש בפורום. יש כל כך הרבה מידע על המגבר הזה, מדברים

שאני כתבתי ומבחנים שנעשו וכולי, אבל כולם ממשיכים ללכת ראש בקיר.

 

הלחצן של המגבר "2 ערוצים" כמו שאתה קורא לזה, רק מגשר את הכניסות RCA, שלא צריך

לעבוד עם 4 RCA, אפשר רק עם 2.

 

המגבר הזה די חלש, אבל אפשר לכוון אותו ולהוציא ממנו עוצמה סבירה.

אם עוצמה אתה מחפש, אולי כדי שתחשוב בכיוון הנכון - לקנות קומפוננט קדמי נציל יותר,

זה יתן לך שינוי אדיר בעוצמה, הרבה יותר ממש שאתה חושב.

Race Smart

פורסם

לא יודע על מה אתם מדברים.

אצלי ה-4004 מחובר למורל דוטק מקדימה שבהחלט דורשים הגברה מכובדת

ובגישור לסאב בזוקה 250W RMS והמגבר דוחף מצויין.

אתה ( פותח התרד ) מוזמן לבוא אליי לשמוע את המגבר עם הסטאפ שלי ולהתרשם

אולי יש אצלך איזה בעייה במגבר.

אני חושב שאתם קצת מגזימים עם הביקורות השליליות על המגבר הזה.

אני לא חושב שיש הרבה מגברים טובים ממנו בשביל 1500 שקל.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם
לא יודע על מה אתם מדברים.

אצלי ה-4004 מחובר למורל דוטק מקדימה שבהחלט דורשים הגברה מכובדת

ובגישור לסאב בזוקה 250W RMS והמגבר דוחף מצויין.

אתה ( פותח התרד ) מוזמן לבוא אליי לשמוע את המגבר עם הסטאפ שלי ולהתרשם

אולי יש אצלך איזה בעייה במגבר.

אני חושב שאתם קצת מגזימים עם הביקורות השליליות על המגבר הזה.

אני לא חושב שיש הרבה מגברים טובים ממנו בשביל 1500 שקל.

כמו לך, גם לי יש סטאפ דומה לשלך . מגבר רוקפורד 4004 וקומפ' דוטק מקדימה .

המגבר לא מפוצץ , אך בהחלט יש עוצמה סבירה . הכל שאלה פה של טעם אישי !

יכול להיות שלפותח התרד' ה-50W RMS , לא מספיקים וחבל שלא בירר ובדק את המגבר לפני שקנה אותו .

גם אני אישית הייתי מעדיף קצת יותר עוצמה . אבל זה לא מפריע לי כמו שמפריע לפותח התרד' (כניראה).

בקיצור , יש לקח , לבדוק ולברר ועדיף אפילו לשמוע לפני הקניה .

 

מקווה שיחליפו לך את המגבר , כדי שתיהיה מרוצה !

בהצלחה.

זה נכון

פורסם

תשובה מאוד מעמיקה..

תן לי 3 מגברים שטובים ממנו באותו תקציב.

 

*עריכה*

התכוונתי ל MDMA כמובן.

ועוד דבר , מדובר פה בלא מעט גורמים שמשפיעים. אקוסטיקה ברכב וכו'..

ככה שאותו מגבר שיש לי יכול להישמע אחרת לגמרי ברכב אחר.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

אבל למה לברר אחרי הקנייה?

 

אני פשוט לא מצליח להבין מה עובר לאנשים האלה בראש.

 

1.אם אתה בעצמך החלטת שזה טוב, אני לא מבין למה אתה בא לשאול בעצתנו, אם גם ככה

אתה סוגר עם עצמך דברים.

 

2.אם החנות המליצה לך על המגבר רוקפורד 4004 , והבטיחה שינוי , אז לך אליהם,

ושיסדרו לך מגבר אחר.

ZZR

פורסם

אבל למה לברר אחרי הקנייה?

 

אני פשוט לא מצליח להבין מה עובר לאנשים האלה בראש.

 

1.אם אתה בעצמך החלטת שזה טוב, אני לא מבין למה אתה בא לשאול בעצתנו, אם גם ככה

אתה סוגר עם עצמך דברים.

 

2.אם החנות המליצה לך על המגבר רוקפורד 4004 , והבטיחה שינוי , אז לך אליהם,

ושיסדרו לך מגבר אחר.

ביררתי והבנתי שהמגבר הזה טוב. לא היה לי איך לשמוע אותו והתבלבלתי בנתונים כי היה כתוב במבחנים שעבר המגבר שהוא 97 וואט לערוץ ולא הצלחתי לבין חד משמעית איזה מגבר עדיף וחוץ מזה היה לי רוקפורד והאיכות שלו הייתה טובה אבל הוא היה מאוד חלש.

אולי אני אחליף אותו, אני הולך לחנות ברביעי. יכול להיות שהבעיה ברמקולים? צריכים להתקין לי גם איזשהם קבלים שאמורים לשפר את העוצמה ולמנוע את העיוותים בווליום גבוה.



חשבתי על 2 אפשרויות: להחליף רמקולים אחוריים לרוקפורד פאנץ' או משהו שאתם ממליצים או להחליף את המגבר לקיקר 100X4, בינתיים אני ממש לא בטוח


×
×
  • תוכן חדש...