Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעת מבחן קצרה בגולף GTI החדשה..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז אם ככה אז מזדה 3 היא 645 לעניים, כיוון שאני בטוח שרוב הבעלים של ה 3 היו מעדיפים את ה 645 ...

 

לטעמי אין שום קשר בין הM3 לגולף.

 

אחת מכונית סופר ספורטיבית, משלבת פאר וספורט. השניה קומפקטית חמה. משפחתית קטנה, הנעה קדמית, מנוע טוב ביצועים טובים.

 

 

ודרך אגב. אני לא ממש הייתי רוצה בוקסטר. בעצם ממש לא. אם היה לך 911 ... ... ..

ושוב הייתי רוצה להדגיש את המוטיב הרעיוני. הדימוי הוא כלי מילולי בעל ערך רב שמאפשר לנו לבטא את רעיונותינו בצורה קלה ונוחה יותר. אם לרגע נאמץ את אלמנט הגג הפתוח כבסיס להשוואה, הרי שמיאטה בהחלט יכולה להחשב ל"בוקסטר לעניים". כן, יקומו מספר אינטליגנטים ויגידו, "איך אתה משווה בכלל, לבוקסטר יש מנוע מרכזי, וסמל של פורשה, והיא מפוארת", וכן הלאה.

אך כל זה לא משנה את העובדה ששתיהן רודסטרים, שתיהן מאמצות את אותו הקונספט, וסביר להניח ששתיהן היו נרכשות על ידי אותם אנשים, פשוט בנקודות כלכליות אחרות בחייהם.

 

אפשר להפליג בדימויים כאלו, למשל:

סדרה 3 היא סדרה 7 לעניים

מיצובישי EVO היא פרארי לעניים (טוב, זה לא שלי, זה של מתנ"א, אין לי קשר לזה)

SLK היא SL לעניים

אלפא GT היא סדרה 6 לעניים

 

כך גם במקרה הM3 והגולף GTI, על אף שזה בוודאי נראה לחלקכם כלא הגיוני.

אם בהשוואה בין בוקסטר למיאטה האלמנט המרכזי הוא הגג הנפתח, שני המושבים וההנעה האחורית, אז בעיני - אבל רק בעיני, זה בסדר אם אתם לא מסכימים, זה קורה - בין הM3 והGTI המוטיב המשותף הוא ביצועים ללא הקרבה של נוחות\פרקטיות, ופרופיל נמוך יחסית.

קל מאוד לראות את זה בהשוואה בין הדורות הראשונים: גם הM3 E30 וגם הגולף GTI MK1 היו מבוססות על מכוניות סטנדרטיות, והציעו פרופיל נמוך וביצועים מצויינים, תוך שימור הפרקטיות של המכוניות "הרגילות". שתיהן גם אייקונים עד היום.

 

ההשערה שלי היא שסביר להניח שמי שקונה גולף GTI, היה, בהנתן מצב כלכלי מתאים, קונה M3.

 

באמת עצוב לראות נקודה כלכך ברורה וקוהרנטית חומקת מכם.

אולי בפעם הבאה אחסוך מעצמי את הטרחה ופשוט אסכם את זה ב"זה בנזונה של אוטו אחשלי הוא פותח כמו נינג'ה ויש עליו טורבו".

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נשמע לי מוזר, אני זוכר את הדפים האלו של התוספות לב.מ.וו, אני לא חושב שיש שם תוספת בפחות מחמש ספרות. במיוחד
בטח שיש!

'ערכת עישון' (יענו, מאפרה ומצית) עולה כ-500 ש"ח. הם אשכרה מחלקים אותה חינם...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אתה יודע, מוטי, לא התכוונתי לזה מילולית. התכוונתי לקונספט. כמו שמרבית בעלי המיאטה היו רוצים, למשל, בוקסטר, אבל ידם אינם משגת וכו'. זה ביטוי כזה, די שימושי לעניות דעתי.
אתה אמור להכיר אותי יותר טוב... התכוונתי לזה בציניות, לא ברצינות תהומית :-P.

 

מוטי

פורסם
תנסה אולי, "לנהוג פעם אחת" על M3.
אני מניח ששלושת קודמי נהגו, הן על ה GTI והן על ה M3 ומכאן דעתם הפסקנית. אני לא נהגתי על אף אחת מהשתיים ולכן אודה למי מהם שישתפני בחוויותיו תוך פרוט ההבדלים.
פורסם

לא ניתן להשוות GT\WRX לגולף GTI, הן לא מיועדות לאותו סוג של אנשים והן מסיגמנט אחר לגמרי.זה שהן דומות במחיר זה לא אומר שניתן להשוותם.

הגולף היא מכונית הרבה יותר מפנקת מאובזרת נוחה ופחות קיצונית מהאחיות לבית יפן, אני מאמין שגם צריכת הדלק שלה יותר שפויה והיא אוטומטית, זאת אומרת שהיא יכולה לפנות לקהל יעד אחר לגמרי.

כמו שרועי כתב, קהל שיכול לנהוג כל יום עם הרכב לעבודה בפקקים ובסוף שבוע להתחרע באשתאול, לא האיוו ולא הסובארו יכולות להציע משהו שדומה לכך מה שגם עלויות האחזקה שלהן מטורפות לחלוטין.

 

את הגולף צריך להשוות מול האסטרה החמה והמגאן 225, הן בליגה שלה, האסטרה כנראה שלא תזכה לראות את כבישי מע"צ והמגאן בדרך לכאן.

בחו"ל למרות נחיתות של הגולף בביצועים (כוח) וזמן על המסלול היא נבחרה כעדיפה מבין השלושה, ולמה? כי זו גולף, וזה רכב שאפשר לתת גם לאישה בלי פחד ופונה למגוון רחב יותר של אנשים.

לא סתם היא נבחרה בתור מכונית השנה של Top gear ו Fifth gear.

I don't drive fast, I fly low

פורסם

"רכב שאפשר לתת לאישה" - אהבתי, רק מה - אני מרחם על אישתך...

 

בכל מקרה, עניין התוספות הוא פשוט למדי- איפה שיש פרות יש חלבנים. כלומר- תמיד יהיו אנשים שירצו לשלם עבור מיני תוספות ותמיד יהיו אנשים שישמחו לקחת מהם כסף. ועד שהצרכנים לא יצביעו בארנק הם (או אנחנו) נמשיך בדיאטה לארנק.

פורסם
"רכב שאפשר לתת לאישה" - אהבתי, רק מה - אני מרחם על אישתך...

 

בכל מקרה, עניין התוספות הוא פשוט למדי- איפה שיש פרות יש חלבנים. כלומר- תמיד יהיו אנשים שירצו לשלם עבור מיני תוספות ותמיד יהיו אנשים שישמחו לקחת מהם כסף. ועד שהצרכנים לא יצביעו בארנק הם (או אנחנו) נמשיך בדיאטה לארנק.

לא הבנתי מדוע הרחמים על האישה

פורסם

ניתן לרכוש גם WRX אוטומטית למעשה ראיתי 2 כאלו וישנו הבדל בין גיר אוטומטי לבין DSG.

 

בברכה,

אבי.

פורסם
ניתן לרכוש גם WRX אוטומטית למעשה ראיתי 2 כאלו וישנו הבדל בין גיר אוטומטי לבין DSG.

 

בברכה,

אבי.

ה-WRX האוטומטיות שראית זה אלה סתם אימפרזות שהבעלים שלהם החליט לשים להם כונס מקדימה ומדבקות מאחורה

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ולמה? כי זו גולף, וזה רכב שאפשר לתת גם לאישה בלי פחד .



אתה לא ראית את אמא שלי נוהגת על Hot Hatch עם 200 כ"ס.

וליד אחותי הקטנה אמא שלי היא עוד נהגת זהירה. לפחות היא, לדבריה, לא עוברת אף פעם את ה-140...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
יש לי דף מולי , עם תוספות של במוו , 3700 לקסנון..

 

בקיצור נראה הלאה כמה יהיו על הכביש :-)

טלפון קטן לקמור - 8800 שקל תוספת לקסנון לX5 אם שילמתם 3700 זה אחרי מיקוח שאכן מאוד מקובל בקמור.

 

גיא

פורסם
טלפון קטן לקמור - 8800 שקל תוספת לקסנון לX5 אם שילמתם 3700 זה אחרי מיקוח שאכן מאוד מקובל בקמור.

 

גיא

שככה יהיה לי טוב :-)

 

אין לי טעם לשקר.. בכל זאת , זה לא מהכיס שלי :wink:

Greddy Type S - טעם החיים 8)


×
×
  • תוכן חדש...