Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי מתלבט בינהן...

אמינות,כח,צריכת דלק,ביצועים...?

 

לדעתי שיילך על האיביזה כי המנוע של פולקסווגן,אמינות טובה,ביצועים טובים ואוטו פוזה בטירוף...

 

מה אתם אומרים?

 

תודה :)

פורסם

106- הקטנה הכי מהנה לנהיגה, תוכל לקנות את דגם ה-XS המאובזר יותר, לנסות למצוא את הדור השני משנת 97.

 

306 - גדולה יותר מהאחרות, גם מהנה לנהיגה, מנועים 1.4 ו-1.6 נכנסים לתקציב, בשנים 95-96.

 

איביזה- מנועים 1.4 ו-1.6 אמינות טובה למדי, 1.4 חלש יחסית, אוטו קצת כבד, 1.6 75 כ"ס מיושן, המצב משתפר אבל לא בהרבה..

 

פונטו- קיימות הרבה גרסאות, 55 בעלת מנוע 1.1, 60,75 מנוע1.25 ו-90 בעלת מנוע 1.6, מרווחת יחסית לשתי הקטנות האחרות..

 

האמינות של הרכבים תלויים הרבה מאוד במצבן ובאופן הטיפול שנעשה להן ע"י הבעלים הקודמים.

 

תוכל לדפדף קצת אחורה בדפי הפורום ותראה הרבה מאוד מידע על הרכבים הללו, דיברו עליהם הרבה.

פורסם

וואלה אחי...

אני קראתי שסיאט זה מנועי פולקווסגן...זה לא אוכל את פג'ו?

 

 

*** עריכה - אם אתה מחפש "מנוע שאוכל" תחפש בפורום אחר. פה תקבל תשובות עניניות ***

פורסם

ה106 עדיפה על האיביזה גם מבחינת המנוע (יותר כוח זמין בסל"ד ביניים)

 

חפש הודעות שלי מלפני שנתיים, יש שם השוואה בין השתיים,

 

הייתה לי איביזה... חוץ מפוזה אין עליה הרבה

 

היתרון היחידי של האיביזה על ה106 לדעתי לפחות, זה במרווח הפנים.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

לך על ה306 יש את זה לחבר שלי, אוטו אמין נוח לא זולל דלק.

חפש אחת 1.4 ליטר ותהנה ממנה יופי

אם לסבתא שלי היו גלגלים, הייתי משפר אותה

:roflmao:

×
×
  • תוכן חדש...