Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשבוע רכשתי קומפוננט של מורל, דוטק 6.5.

הלכתי למתקין הוא חיבר לי אותם בדלתות מקדימה, כיוונו אותם לפי רצוני והכל היה טוב עד לפני יומיים...

שמעתי מוזיקה בעוצמה די חזקה, לא מפציצה אך עדיין חזקה ופתאום כאילו התנתק הטוויטר השמאלי, לאחר כמה שניות הוא חזר לעבוד וככה זה היה ברוב הנסיעה אחרי כמה זמן התנתק הטוויטר השמאלי ושניהם התחילו לעבוד פעם כן ופעם לא...

ביום למחרת בדרכי למתקין הרמקול השמאלי גם כן הפסיק לעבוד, המתקין בדק אותם ואמר שהטוויטרים והרמקול נשרפו ושאני אחליף אותם אצל מי שקניתי.

הקומפוננט עמד על מגבר של JBL 75.4, הבחור שקניתי ממנו אומנם לא התווכח ואמר שיחילף לי אותם אך טען שלמגבר הנ"ל יש פיקים אשר כנראה בגללו הם נשרפו ושאם ישרפו שוב לא יחליף לי אותם...

השאלה שלי ממה באמת נובעת הבעיה האם יתכן שבאמת מהמגבר???

יכול להיות שהבעיה במוצר עצמו???

תודה על העזרה..

המינמום שבן אדם צריך...

HU :JVC LH-300

AMPLIFER: JBL 75.4

ALPINE MRP M350

COMPONENT:Lightning Audio B1.65C

SPEAKERS: Lightning Audio B 6*9

Sub: ROCKFORD PUNCH P112 X 2

פורסם

תגיד למתקין שאתה מוכן להביא לו גרף הענות של המגבר כדי להראות לו שאין פיקים...

אתה לא הראשון שמתלונן על בעיות במוצרים של מוראל...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

שמעתי הרבה בעיות/תלונות עם הסדרה הספציפית הזאת של מוראל !

 

ובמיוחד זה קורה עם השילוב הזה (מגבר של הדיוטי-פרי האהוב על כולם+דוטק היקר)

 

הצעה שלי : עדיף להביא משהו אחר במקום הקומפוננט הנ"ל.

מש"ק זרזור

פורסם

יחליפו לי את הטוויטרים ...

השאלה איך אני אמנע מזה בפעם הבאה???

ולמה נשרף גם הרמקול????

המינמום שבן אדם צריך...

HU :JVC LH-300

AMPLIFER: JBL 75.4

ALPINE MRP M350

COMPONENT:Lightning Audio B1.65C

SPEAKERS: Lightning Audio B 6*9

Sub: ROCKFORD PUNCH P112 X 2

פורסם

תלמד כלל חשוב להבא:המוראל מאוד חזקים ויחד עם זאת מאוד מאוד מאוד מאוד עדינים וקל לשרוף אותם.

בקיצור בעיברית פשוטה אל תשתולל עם הווליום ואל תכניס את המגבר לפרוטקשן,זה רמקול לSQ לא לSPL ואין צורך לשמוע איתו על הקצה.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
המוראל מאוד חזקים ויחד עם זאת מאוד מאוד מאוד מאוד עדינים וקל לשרוף אותם.

.

לא מבין את זה.

1.מאוד חזק

2.וגם מאוד מאוד מאוד מאוד עדין + 3. קל לשרוף.

 

מה?!

 

מאוד חזק לא מסתדר עם מאוד עדין שניתן לשריפה בקלות.

 

מה שכן מאוד חלש מסתדר עם מאוד עדין שניתן לשריפה בקלות,

אמינות נמוכה גם מתאים, אבל מאוד חזק ממש לא מסתדר עם העובדות.

ZZR

פורסם

תתפלא מאוד קל לשרוף מוראל עם זאת הם מאוד חזקים

עובדות בשטח מדברות מי אני שימציא דברים?

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

מצטער , אני לא מצליח להבין,

 

מה בדיוק העובדות בשטח אומרות?

הם חזקים אבל נשרפים?!

 

אל תתחמקו ותברחו מהאמת , מדובר בקומפוננט עם אחוז תקלות גבוה. נקודה.

ZZR

פורסם

מידן מה שניאו ניסה להגיד לך וכנראה שלא ממש הבנת.

אז אני אסביר את זה באופן מובן יותר.

.

זה לא שזה סטים עם ריבוי תקלות, הבעיה מתחילה בהגברה.

כאשר מדובר על סט של 140 וואט RMS, ואתה מחבר אותו למגבר של 50 וואט RMS

, אתה בד"כ משתמש במלוא היכולת של המגבר

, וכך אתה מוביל אותו לעבודה בתחום העיוות שהוא כבר מתחיל להיות מסוכן לרכיבים.

כל סט כלשהוא דורש את ההגברה שלו.

הגברה חזקה מידי תגרום לשריפה של הסלילים והרכיבים הפנימיים של הקרוס שעמידים עד וולטאז מסויים.

מעל מה שהקרוס יכול לעמוד בו הוא ישרף, וכך גם הדרייברים.

מצד שני, כאשר אתה עובד עם הגברה חלשה בניצול מקסימלי של המגבר, ובכיוון לא נכון ומצב של קליפינג קבוע, ובעצם, הגברה קבועה עם עיוות, כי מה לעשות כל מגבר שהוא עובד עד קצה גבול היכולת שלו, כמו מגברים חלשים ופשוטים (4*50), יוציא עיוות בוולטאז הגבוה, וכך יש סכנה לרכיבים.

אבל כאשר עובדים עם הגברה תואמת לדרייברים ולקרוס לא נשקפת סכנה.

ולמי שלא שם לב, הטוויטר של הדוטק הוא 80 וואט, ולכן קל יחסית לשרוף אותו עם הגברה בעיוות גבוה.

הבעיה היא בהגברה ולא באלמנטים.

under construction..

פורסם

אגב, כשאומרים DC מתכוונים בעצם לקליפינג לא?

הרי בקליפינג מקבלים חשמל שהוא כבר לא גלי אלא ישר כמו DC.

זה נכון או שאלה שני דברים שונים לגמרי?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
תגיד למתקין שאתה מוכן להביא לו גרף הענות של המגבר כדי להראות לו שאין פיקים...

אתה לא הראשון שמתלונן על בעיות במוצרים של מוראל...

תשובה לא רלוונטית.

גרף הענות הוא גרף שנותן לך מצב מתמיד או התנהגות.

פיקים או ספייקים בשמם האחר - הן תופעות שנגרמות מ- 1001 סיבות וקשה מאוד להראות אותם על גרף הענות. או יותר נכון - מאוד קל להעלים ספייקים בגרף הענות. כל מה שצריך זה לדאוג לתנאי סביבה טובים...

 

לשאלת פותח הת'רד - לעניות דעתי - כיוון לא טוב של המע'. לא בעיית מגבר ולא רמקולים.

לדעתי ה Gain קצת חזק מדי.

לאחר התקנת הסט החדש - וודא כיוון טוב של ה-Gain ושאר כיוונים.

 

אגב, כשאומרים DC מתכוונים בעצם לקליפינג לא?

הרי בקליפינג מקבלים חשמל שהוא כבר לא גלי אלא ישר כמו DC.

זה נכון או שאלה שני דברים שונים לגמרי?

בעיני טכנאים (ללא זלזול) זו הגישה - כי הם יותר עובדים מאינטואיציה.

אתה יכול לנסות להבין זאת כפי שכתבת... למרות שמבחינה הנדסית/מתמטית זה לא הכי מדוייק אבל נו, מילא... הרבה דברים התגלו והתחילו כאינטואיציה...

ותשנה אולי את סדר דברייך "כשאומרים קליפינג מתכוונים ל-DC"...

פורסם

אוקי, אז אולי הניסוח שונה אבל המסקנה נכונה?

או כשאומרים DC מתכוונים למשהו אחר?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...