Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לחבר שלי מכשיר

פיוניר 750 פריימיר

ולפעמים בחלק מהשירים יש לו מין רעשים כאילו של שיפשוף

לא יודע איך להסביר את הרעש בדיוק

אבל עם מישהו יבין ויכול להסביר לי מה יכולה להיות הבעיה זה יעזור מאוד

תודה!!!

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

בעיה להסביר תרעש הזה

זה משהו באמת בסיגנון של הקאזה

שאתה מוריד תשירים ויש תרעש הזה

אבל במחשב אין את זה רק בדיסק באוטו

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

שינסה בדיקה לבדוק את הדיסק במערכת ביתית או בעוד אוטו ולראות אם הרעש חוזר אם כן הבעיה בדיסק אם לא הבעיה במערכת באוטו...

פורסם

היה קורה לי הרבה......במכשיר פיוניר 550MP.

 

הקדם מגבר היה פשוט על הפנים, היה נישרף הרבה. מספיק אם מוציאים את הRCA מהמגבר באמצע שהמכשיר עובד....כבר הייתה תקלה.

 

זו הסיבה שמכרתי מהר וקניתי פנסוניק

 

תמיר

פורסם

יש לי דווקא את אותו מכשיר

ואצלי אין בכלל שום בעיות

וזה אחלה מכשיר

דגם ישן וטוב שקשה להשיג

והמחיר שלו בסביבות ה 2000 שקל

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

הצריבה של הדיסק לא בסדר, זה יכול ליהיות גם בגלל הצורב וגם בגלל הקבצים הלא טובים שאנחנו מורידים מאינטרנט. קח דיסק מקורי שים במערכת ו תיבדוק אם הכל בסדר, אם כן קח את דיסק המקורי תעשה ממנו MP3 ו תצרוב אוטו שוב לדיסק צריבה רגיל שאתה משתמש איתו, תשים במערכת ו תישמע אם אין רעשים סביר להניח שזה הקובץ אשם! אם יש רעשים אז אולי ביעה בצריבה עצמה בצורב, במחשב!

×
×
  • תוכן חדש...