Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצטער לאכזב אותכם אבל 700 ש"ח לשיפוץ זה ממש יקר...

 

אני החלפתי לאלטנרטור של GMC 120 אמפר משופץ לחלוטין, עם וסת חדש ב450 ש"ח + האלטרנטור הישן שגם ככה אין לי מה לעשות איתו.

אז בוא נגיד שחיזוק אלטרנטור קיים במידה ויש מקום לא אמור לעלות יותר ממה ששילמתי על החלפה של האלטרנטור האומלל שהיה לי קודם (55A) .

אגב באותו ממחיר הציעו לי גם אלטרנטור של BOSCH שנותן 95 אמפר.אז בחרתי באופציה החזקה יותר.

פשוט BOSCH קצת יותר יקרים.

לגי אמ סי אין אלטרנטורים הם משתמשים בשל DENCO. בGMC לרוב זה אלטרנטור 105A

פולקסווגן משתמשים בשל BOSCH. בגולף TDA תמצא אלטרנטור של 120A

 

תמיר

פורסם
לגי אמ סי אין אלטרנטורים הם משתמשים בשל DENCO. בGMC לרוב זה אלטרנטור 105A

פולקסווגן משתמשים בשל BOSCH. בגולף TDA תמצא אלטרנטור של 120A

 

תמיר

TDA ? או שהתכוונת לTDI

ושם יש אלטרנטור של 90 אמפר לא 120

פורסם

TDI.....

 

אני מושפע מהתיקונים במעבדה (TDA).

 

יש שמה 120A ומה אתה רוצה שאני יצלם לך אותו להוכיח? למה להתווכח סתם.

 

תמיר

פורסם
לגי אמ סי אין אלטרנטורים הם משתמשים בשל DENCO. בGMC לרוב זה אלטרנטור 105A

פולקסווגן משתמשים בשל BOSCH. בגולף TDA תמצא אלטרנטור של 120A

 

תמיר

תמיר אתה ממש קטנוני אתה יודע?

התכוונתי שהאלטרנטור הנ"ל הוא מרכב תוצרת GMC, לא ייצור שלהם פשוט מה שיש ברכב, כמו VW ובוש...

דבר שני, האלטרנטור שלי הוא 120A,

האלטרנטור הסטנדרתי של הוונדורה\סוואנה רק מחוזק וכרגע הוא עומד על 120 אמפר

גם על זה אתה רוצה להתווכח.?

כי אני לא מבין מה ניסית לתקן אותי בהודעה הקודמת, מאיפה אתה יודע מה שמתי ברכב?

אמרתי ששמתי אלטרנטור 120A של GMC, ואתה חייב לתקן אותי שזה 105A, מה יש לך אמפרמטר במסך?אם לא הבנת, חיזקתי גם אותו.ובורכתי בוסת חדש.

under construction..

פורסם

זה לא משנה איזה רכב , בכל מקרה מקסימום מתאימים את האוזניים של האלטרנטור ומחליפים את הפולי לאותו הגודל מבחינת עובי.

בד"כ יכול להיות שבגלל התאמת האוזניים לסוג הרכב עליו מותקן האלטרנטור בד"כ גם נדרשת רצועה חדשה, כי זה יוצר קצת בעיה עם המתיחה.

הכל מקרה, מה שעושים זה לוקחים את האלטרנטור הישן, מודדים מרחק בין האוזן הקבועה לאוזן המתיחה ואת העובי של כל אוזן ומתאימים את זה.

אצלי אגב, יש 2 אוזניים קבועות ואחת למתיחה, האלטרנטור החדש לא התאים באחת האוזניים הקבועות(התחתונה) אז הייתה בעיה עם המתיחה, בד"כ זה לא אמור להיות ככה, אצלי פשוט יש מקום לאלטרנטור חלש והוא לא דורש קיבוע מסיבי כמו החדש,ולכן התאימו לי אותו .

יש מקום בפ"ת שעובד כבר 40 שנה רק בשיפוץ אלטרנטורים ומכלולי חשמל כמו סטרטרים וכו' והם מתאימים לך את האלטרנטור פיקס.

אם תרצה אני יפנה אותך לשם, והם ממש זולים וכמובן נותנים אחריות על האלטרנטור החדש.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...