Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גלגל רזרבי, משולש, ג'ק, מפתח ברגים (אלו הגיעו עם האוטו מן הסתם).

ובנוסף, תיק עם הרשימה הבאה:

 

כבלים להתנעה

שואב אבק קטן

מדחס קטן שעושה המון רעש וממלא אוויר לאט לאט (40 שקל ב-ACE)

נתיכים

מזרק (לניקוי השפריצרים, תירגעו...)

חבל דק (לקשירת מטען חורג)

פקקים לונטילים

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

לי יש מקדחה של מקיטה, סאב ומגבר, 2 רמקולים ביתיים של סוני, לום, ג'ריקן של 30 ליטר, צינור של מזגן, אפוד זוהר, קופסאות שימורים שונות, כבלים להנעה, הרבה מברגים, סכינים וברגים מפוזרים, פאקט של קאמל סופט, תחתונים גרביים, דיסקים, חוטי חשמל, שקיות ריקות, ג'ילדה ועוד המון זבל שמפוזר בכל האוטו, עיתונים, ממתקים, וכד'....

 

 

כרגע האוטו שלי ממש מזבלה על 4 גלגלים....

haters will hate

פורסם

לי בתא המטען יש:

1. ג'ק מקורי.

2. משולש אזהרה מקורי.

3. גלגל חלופי מקורי.

4. מפתח גלגלים מיוחד שקניתי.

5. נוזל בלמים.

6. נוזל קירור ייעודי.

7. שמן מנוע סונול.

8. מים מזוקקים למצבר.

9. ארגז עם נורות להחלפה ופיוזים.

פורסם
מעבר לדברים שהגיעו עם האוטו (גלגל ספייר, ג'ק, פח משולש אזהרה וכו') יש לי כבלים להתנעה (עבים, ממש טובים, + זוג כפפות עבודה).

 

ערכת עזרה ראשונה

מדחס לניפוח צמיגים (מרעיש חבל על הזמן...ומתחבר ל-12 וולט של המצבר)

ארגז עם כלי עבודה בסיסיים. פלאיירים מברגים וכו', איזולירבנד.

חבל אם צריך לקשור משהו.

 

וגולת הכותרת שכולם שכחו - מגבת! צריך מגבת.

 

חוץ מזה, אמממ גליל נייר טואלט. :)

אני מקווה שיש לך מגבת מהסיבה הנכונה.....למרות שזה מיועד לטרמפיסטים...

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
רק אצלי אין כלום וריק?
זה בגלל שיש לך רכב צרפתי, כנראה כל מה שהיה בפנים עף החוצה יחד עם הדלת :lol:

 

סתם סתם, בצחוק ;)

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

הלוואי! היה פחות משקל. בנתיים הכל במקום ואין תוספות לתא מטען למרות שאני מחפש רשת שתתפוס שם כמה דברים

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בתא המטען הפצפון של המרוטי:

1. ג'ק מקורי.

2. משולש אזהרה מקורי.

3. גלגל חלופי מקורי.

4. מפתח גלגלים מיוחד שקניתי.

5. סמרטוט.

6. נוזל קירור ייעודי.

7. שמן מנוע סונול.

8. מים מזוקקים למצבר.

9.נורות להחלפה ופיוזים.

 

ותודה ל-STI שציטטתי את הרוב ממנו.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

בתא מטען של האונו:

 

ג'ק

גלגל רזרבי

פנס שאת התנינים שלו שמים על קטבי המצבר

עוד כל מיני דברים שאני לא זוכר

תיק עם 2 מחבטי טניס

כלי עבודה וכ"ו זה בתוך האוטו כבר

 

בפונטו:

 

4 שישיות מים, שכל פעם אני צריך לסחוב הביתה. :\

ג'ק וגלגל רזרבי, ונראה לי שזהו.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

כפכפים,סמרטוטים,שמן מנוע,שמן בקרס,מים ירוקים,מנגל (אני הטיפוס המנגליסט)

לפעמים יש לי גם בגדים זרוקים ...

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200


×
×
  • תוכן חדש...