Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נרגילה ופק"ל קפה.... כי לך תדע מתי המעין הקרוב לדרך יקרוץ לך... :D

עריכה: כמעט שכחתי... עשר נקודות למי שמזהה את המקום הבא:

מממ... עין מבוע? (ואדי קלט)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה לא פייר כל התא מטען שלי הוא בגודל של 1.10 מטר על 35 ס"מ על גובה של 40 ס"מ ועדיין יש לי בו:

 

סאב 8"

2 בקבוקים של מי עין גדי

חבל ארוך לחילוץ או ליקשור דברים

עת חפירה מתקפל

ג'ילדה

כבלים להתנעה (משהו רצחני ניראה לי יותר מ500 אמפר)

כוסות מפלסטיק רב פעמיות

 

ויש לציין שכל זה ניכנס בסוזוקי סמוראי (ג'יפון קטנטן וחמוד)

 

בברכה צביקה וחג שמח לכולם

שנה טובה

GET RICH OR DIE TRYING

Aliens infected us, its about time we infected them

פורסם
מקל סנוקר, שק"ש, ג'ק+גלגל ספייר, בקבוק יין\וודקה, כוסות פלסטיק, ספרים בחוזק חומרים(מה לעשות - אחותי...), שמיכה, כרית, חגורה וחולצה ארוכה
למה המקל סנוקר? אפשר להפעיל את הדימיון??? :wink:

 

אצלי בבגז' יש:

  • ארגז כלים
  • גלגל, ג'ק (רגיל והידראולי)
  • פנס
  • שמיכה
  • מיתקן לתליה של האופניים
  • חלקים מהמרצדס שאין לי כוח להעלות לדירה
  • ריח של השק אוכל של הכלב
  • לפני כחודש התחיל להיות ריח יותר טוב בבגאז', ריח נעים שהישתלט על הריח של האוכל כלבים...
    לאחרונה מצאתי קופסא של קרם לחות כלשהו אחרי שהיא התפוצצה... :?
  • מפתח גלגלים נורמאלי (ראצ'ט מרותך)
  • פק"ל נרגילה

באוטו של אישתי אין כלום בבגאז'. "צריך מקום לעגלה של התינוק"...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
זב בסדר ,גם לי אין כלום !

 

..אבל תמיד טוב שיהיה איזה נוס רטוב :lol:

איך אפשר להגיד לא לאיזה *נוס רטוב.

 

-------------------------------------

 

*לא באמת נוס , באמת רטוב.

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אצלי יש

 

שמשייה,נרגילה,סדין,אלה,וצלב גלגלים נוסף למפתח המקורי במידה ומישהו יבוא לתקוף הוא יקבל מהצלב נשיקה צרפתית.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

תתביישו לכם... אף אחד לא הזכיר ערכת עזרה ראשונה!

לי יש:

1. ערכת עזרה ראשונה

2. מגבר

3. סאב

4. גלגל רזרבי

5. ג'ק

6. מוט לג'ק

7. קופסת פיוזים חליפיים ונורות חליפיות

8. חיקוי לדרמן עלוב

9. 2 סטיקלייטים

10. משולש אזהרה

11. כבלי הנעה

12. 4 ברגים מקוריים לגלגל ספייר

13. מפתח צלב

ו... זהו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לא רק אצלך :smile:

תאמינו לי, אתם חיים על הקצה...

 

לי יש צינור עם פייה למקרה שיגמר הדלק (נראה אותכם מתדלקים מבקבוק...):-P

 

שמיכה למקרה שאני ימצא בחוף פתאום, :roll:

 

2 בקבוקים ריקים של חצי ליטר (2.5 שקל) :lol:

 

3 בקבקי קולה (0.75 אג'):lol:

 

מפתח צלב (בנוסף לשתי המפתחות גלגל המקוריים שהתעקמו בניסיון הראשון לפתוח את הגלגל - ועל זה אני תוהה עם הצרפתים בכלל ניסו לפתוח איתו את הגלגל או שמו אותו שם ליופי).:|

 

קומפרסור קטן מרעיש (39.99 בהום סנטר):-o

 

חבילה של כוסות פלסטיק חד פעמיים (בשביל הבירה):evil:

 

ו 3 צילונים לשמשה הקדמית...:-D

 

כל זה ארוז בארגז פלסטיק של תנובה ואובטח עם שתי גומיות של אופנועים.

 

אהה.... שכחתי, גם משולש...

 

גלגל ספייר +ג'ק אני לא מחשיב כי זה מחובר מתחת לרכב מחוץ לבגז'.

 

זה הכל נדמה לי... :shock:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
הרמן אני ניסיתי את המפתח המקורי לגלגלים, עובד טוב מאוד

יש לי שתי מפתחות שיסתרו את הטענה שלך :wink:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
במשך שנתיים היה לי רק פנצ'ר אחד
אל תפתח פה לשטן :?
עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.

×
×
  • תוכן חדש...