Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקל סנוקר, שק"ש, ג'ק+גלגל ספייר, בקבוק יין\וודקה, כוסות פלסטיק, ספרים בחוזק חומרים(מה לעשות - אחותי...), שמיכה, כרית, חגורה וחולצה ארוכה

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סאב, מגבר, חומרים לניקיון... היו לי עוד דברים אבל אחרי שהחבר ניקה לי את האוטו הוא זרק כל מה שחשב לנכון לזרוק :puppydoge:bad-word:

פורסם

תשאלו את סרגיי השומר של קניון חולון, הוא יודע יותר טוב ממני מה יש בתא מטען באוטו...

אני יכול להעיד על הקטנוע: ספר רכב (תשאלו את אבא שלי מה הוא עושה שם), מנעול שרשרת, וקרטון קטן של נעליים לשים בתוכו דברים קטנים...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
סאב, מגבר, חומרים לניקיון... היו לי עוד דברים אבל אחרי שהחבר ניקה לי את האוטו הוא זרק כל מה שחשב לנכון לזרוק :puppydoge:bad-word:
תגידי תודה שאני מנקה אותו ביכלל(לעתים רחוקות).:wink:
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

כרגע:

באוטו של העבודה:

 

 

ארגז שכולל בתוכו:

 

כבלי הארכה ליו אס בי, 5 עכברים אופטים, 5 עכברים רגילים, כבלי הארכה ל וי.ג'י.אי , אזיקונים , קאטר, מברג

 

מחוץ לארגז:

 

4 מקלדות IBM שחורות

10 עכברים משומשים

אזיקונים

ריבועים כאלה שנדבקים שמחזיקים את האזיקונים

צינור שרשורי

נעליים של אישתי

נעליים שלי

כבלים להתנעה

ועוד שטויות

 

בדייטסו:

 

ארגז ענק שכולל המון כלים , עוד כלים עטופים בבד, עוד סט בוקסות, עוד סט מפתחות, שמן 10/40 , שמן 20/50 , מים ירוקים של פרסטון, מי עדן , שרשראות, 4 טאסות, נייר טואלט.

 

וכן , הרכב הוא כרגע יותר כמו מחסן כיון שהוא לא זז יותר מדי ;)

פורסם

מעבר לדברים שהגיעו עם האוטו (גלגל ספייר, ג'ק, פח משולש אזהרה וכו') יש לי כבלים להתנעה (עבים, ממש טובים, + זוג כפפות עבודה).

 

ערכת עזרה ראשונה

מדחס לניפוח צמיגים (מרעיש חבל על הזמן...ומתחבר ל-12 וולט של המצבר)

ארגז עם כלי עבודה בסיסיים. פלאיירים מברגים וכו', איזולירבנד.

חבל אם צריך לקשור משהו.

 

וגולת הכותרת שכולם שכחו - מגבת! צריך מגבת.

 

חוץ מזה, אמממ גליל נייר טואלט. :)

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
מה קרה התעצבנת????:wink:

כמו שאמרתי לך גרוזיני מסוקס,עדיף על אנגלי חנון עם אוזניים כמו של הנסיך צ'ארלס,מה לעשות זה חוק טבע.:-P

לשים את עצמי לבד בבגאז',או לחכות שתבוא ותרביץ לי? אימאלה...:shock:

 

רגע שכחתי אתה בעצם לא יכול לשים אותי בבגאז',כי אני בגודל של הפחית קוקה קולה האדומה שאתה קורה לה רכב.:wink:

גרוזיני מסוקס, שמענו עליך, ותאמין לי שיעדיפו פה אנגלי כמוני (ואין לי אוזניים גדולות!!).

אני תכף בא להרביץ לך, גרוזיני מסוקס שכמוך! :?

תאמין לי שעם קצת ניסורים אתה נכנס יופי :ok:...

וחוץ אני בטוח שאני מכניס את היד שלך (היקף 41 חבר'ס) ושאר הגוף שלך לתא המטען של הפחית שלי יש נפח גדול למרות הגודל!

ומה עם הבמוו עבריינים שלך, יש שם מקום לעוד כמה נשנשים מאחורה, רק אל תרטיב את המושבי עור ;).

פורסם

נרגילה ופק"ל קפה.... כי לך תדע מתי המעין הקרוב לדרך יקרוץ לך... :D

עריכה: כמעט שכחתי... עשר נקודות למי שמזהה את המקום הבא:

attachment.php?attachmentid=42120&stc=1

scan0002.jpg

...Carpe Diem

פורסם

אצלי גלגל רזרבי, ג'ק וערכת כלי עבודה כזו במזוודה לתיקונים קלים.

 

וזהו...

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.


×
×
  • תוכן חדש...