Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב,

אני מעונין לרכוש מצלמה דיגיטלית...

 

מתוך סקר ארוך... התברר לי ( האמת ששיארתי כבר לפני ), שלקנות בחו"ל

יצא לי הרבה הרבה יותר זול לעומת הארץ...

ומכיון שאני לא נוסע לחו"ל בקרוב... חשבתי לקנות דרך אתר מחו"ל...

 

עכשיו... פה אני צריך עזרה...

איך אני עושה את זה ?

האם למישהו יש ניסיון עם זה ?

האם יש אתרים ששולחים ישירות לארץ ?...

 

ראיתי בפורום הרבה אנשים שרכשו ב http://WWW.EBAY.COM...

איך אני רוכש דרכם ?...

 

בנוסף, מצאתי אתר: http://www.ezbuyus.co.il,

האם למישהו יש ניסיון איתם ? רכש דרכם בעבר ?

 

תודה רבה !

 

ניר, שמתתתת למצלמה דיגיטלית כבר !

פורסם

חו"ל זה מקום גדול.

כדאי שתדע ממי אתה מזמין.

לא רק בארץ יש רמאים.

 

ברוב האתרים אי אפשר להזמין לחו"ל,רק בתוך המדינה.

 

דרך האתר הזה אתה יכול להזמין לארץ מארה"ב:

http://www.mustop.co.il

 

החנות הכי ידוע לצילום והכי איכותית היא זאת:

הם שיכים לישיבה ונימצאים במנהטן

http://www.bhphotovideo.com

 

הקישור דרך MUSTOP הוא זה:

http://www.mustop.co.il/Content/StoreFrameset.asp?NavUrl=http%3A%2F%2Fwww%2Ebhphotovideo%2Ecom%2F%3FBI%3D157&contentId=33&categoryId=4

אייל

פורסם

הכי בטוח, אני חושב, זה להזמין מאתר ישראלי שעושה את כל התיווך בינך לבין החנות בחו"ל.

שמעתי סיפורים, וביניהם על אחד שהזמין TEKKEN 2 לפלייסטיישן,

ובתוך האריזה, במקום דיסק, הוא מצא רק קקה. כמובן הוא רכש מוצר משומש.

 

גם על B&H שמעתי דברים לא ממש טובים.

אבל זו חנות גדולה ובעלת מוניטין רק - אינני חושב שהיא תעולל לך משהו רע.

אתמול בערב אמא שלי הרימה לי טלפון ואמרה לי שקנתה לי חצובה משם. המבחר עצום היא אומרת.

 

אבל אני, כמובן, ממליץ על קניה של מצלמות דיגיטאליות אך ורק מהארץ.

אם כבר לקנות מחו"ל, אז רק כשאתה שם, אבל דרך האינטרנט זה לא ממש בטוח.

כמובן שאני מתייחס אך ורק לקניה של מצלמות (ועוד דיגיטאליות).

 

האחריות משחקת תפקיד חשוב מאוד בקטע הזה.

וחוץ מזה, אם תקנה מצלמה חדשנית ותותחית מחו"ל, שעדיין לא הגיעה לארץ,

ותרצה לקנות לה עדשות או אביזרים נלווים,

לא תוכל למצוא את הדברים בארץ, אלא רק בחו"ל - רק עד שהמצלמה תגיע לארץ.

 

זוהי חוות דעתי,

בהצלחה. :wink:

172

פורסם

קניה מאתרים בחו"ל יכולה להיות מעט טריקית.

חבר שלי קנה בספרד מצלמה דיגיטלית של פנסוניק ולאחר כחודש-חודשיים

היא פשוט שבקה חיים. לאחר מיילים וטלפונים רבים מאוד לחו"ל, המצלמה נמצאת כעת

בתיקון בספרד וזו לאחר שיבואן פנסוניק בישראל לא הכיר באחריות "העולמית"

של המצלמה. כל הטרטורים, הטלפונים, FedEX, מגיעים ליותר מההפרש למחיר המצלמה

בארץ... :?

ניתן למצוא מציאות טובות מאוד בארץ, אם רק מחפשים...

כשקניתי את המצלמה שלי, מצאתי אתרים שמכרו אותה ב-400 עד 600 ש"ח יותר

ממה שקניתי.

דעתי.

 

בהצלחה, בכל מקרה :!:

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...