Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה סיפור קטן ומעניין שקרה לי:

 

הפואנטה של הסיפור קרתה היום אבל הוא מתחיל בשבוע שעבר.

 

במוצ"ש שעבר חזרתי מהעבודה, עברתי בתחנת דלק ביהוד ופתאום צץ אדם משום מקום שהתחנן ל "5 7 10 שקל" כמה שיש לי, כי הוא נתקע עם האוטו בלי דלק וחייב להגיע לחדרה.

 

לא היה לי כסף וחשדתי שמדובר בעבודה בעיניים ולא נתתי לו גרוש. אני מודה שהצטערתי לאחר מכן שלא זרקתי לו כמה שקלים. כי אחרי הכל הבן אדם נתקע בשום מקום בלי כסף.

עבר בדיוק שבוע ועברתי שוב באותה תחנת הדלק. אותו בן אדם צץ משום מקום עם תיק ואמר "נתקעתי ואני צריך להגיע ל.. לירושלים" אמרתי לו ירושלים אה יא מניאק? שבוע שעבר גם נתקעת מה קרה? הוא קלט שתפסתי על חם והתחיל לגמגם משהו על ירושלים ואשתו שבהריון. נו אנשים, הברק מכה פעמיים ?

 

ביקשתי יפה שיתרחק ממני ונסעתי משם.

 

מה שמוזר זה שהוא ניגש אליי והיה ממש קרוב אליי עם תיק (תיק "מנהלים" חום פשוט, הבן אדם נראה מוזנח מאוד) חשדתי שיעשה משהו, למרות שאקטיבית לא פעלתי נגד זה (הייתי כבר מאיים עליו שיתרחק ממני או שאני יוצא אליו, אי אפשר לדעת מה היה לו בכיס או בתיק).

 

בכל מקרה. מאוד מרתיח מה אנשים מוכנים לעשות בשביל כסף. ושלא יבואו צדיקים לזיין בשכל שזה בגלל הממשלה או אנשים שחסר להם. כי זו פשוט רמאות לשמה!

 

 

בואו נגיד שלא כדאי לו להפגש איתי פעם נוספת. כי אני אעשה שם ממש מהומה בגלל זה.

 

 

מישהו כאן נתקל בו או נתן לו כסף? אני לא רוצה לומר את שם התחנה כי זו תהיה השמצה ופגיעה בשם הטוב של התחנה. בטח המנהל שלה לא יודע, אני כבר אדבר איתו בהזדמנות.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז גם אני יספר משהו..

היום בשעה 1וחצי בלילה אני עמוד ברחוב (שומע מוזיקה בכיף) ממתין לאחי לרדת מהבית ... פתאום איזה משהו מתקרב לחלון אני מיד מפנה מבט (לראות על מה מדובר) הוא מכניס חצי חוץ לרכב דרך החלון ואומר לי שהוא נתקע בלי דלק לרכב ושאני חייב לעזור לו (הוא לא ניראה אחד שיש לו רכב בו נגיד את זה בצורה הזו...) אני נותן לו שקל ואומר מצטער זה מה שיש לי (לך תדע יוכל להיות שבאמת או ניתקע...) הוא מסתכל עליו ואמור מה שקל תביא עוד... זה לא מספיק לי אני מסתכל בהלם ואמור נתתי לך מה שיש לי עכשיו תגיד תודה וזהו.

הוא אמור לי נו אבל אני צריך לקנות כדורים אני חולה סכרת... אני אמור לו בסדר יאללה לך....

בדיוק אחי הגיע ואחרי פתח את הדלת לרכב להכנס פתאום הבחור הזה נכנס לרכב ואמור "נו תעשה טובה כפרה" אני אמור לו עוף מהרכב עכשיו (ואני כבר על טורים יש גבול לנחמדות שלי) והוא יוצא קצת החוצה ואז אחי שעמוד בחוץ קולט שהוא נכנס לרכב ואני אמור לו עוף.

אז אחי (גם בחור גדול כמוני) אמור לו "יאאלה איש החוצה" ואז ההוא כזה מוציא את הגוף (וזה היה ניראה כאילו רק עכשיו הוא נזכר שאנחנו שתיים לא קטנים והוא אחד ולא כדי שהוא יעשה בעיות או

יחשוב לכיון) והוא התחלה ללכת .... בלי תודה בלי נעלים.

(הדבר היחיד שמפחיד אותי הוא שהוא ראה את המערכת או משהו אבל זה בסדר זה רק אני שרואה שחורות.)

 

מוסר ההשכל.... בחיים על תביא לאנשים שקל כי אם ירצו עוד אחד ?!?!?

המשך יום נעים!

פורסם

ליוסי, לא הייתי שם ולכן לא אקבע נחרצות, אך בהחלט יתכן שהאדם נמצא במצב פיננסי גרוע וכי הוא ניסה לקבץ נדבות וזאת מבלי להשפיל את כבודו העצמי ולכן השתמש בתרוץ של הרכב התקוע.

 

BigMan...לפחות ע"פ איך שזה התפתח זה כבר נשמע כמו סיפור על אדם אחר ואני לא אתפלא שמדובר בנרקומן.

 

מצמץ, גלוק ודלת רכב נעולה, פותרת כל בעיית "קיבוץ נדבות" מטרידה :-P

פורסם

מי שזכור בימי המפגש בראשון בזהב,

 

היה איזה בנזונה שכל הזמן היה בא ומבקש כסף לדלק כי נתקע לו , והיה מצביע על הגולף שלו (גולף דור שלישי), מפה לשם כולנו היינו נורא נחמדים , בדיוק אחרי המקדונלדס, נשאר עודף בכיס, נותנים 5 פה 10 פה .. (חשים שיש לנו משהו), אחרי 10 דקות אנחנו רואים ת'בן זונה עף משם עם אימפרזה טורבו כחולה ...

 

במפגש הבא כבר דאגנו שהוא יקבל על הראש :) (ובראש....בלחיצה.)

פורסם
הנה סיפור קטן ומעניין שקרה לי:

 

הפואנטה של הסיפור קרתה היום אבל הוא מתחיל בשבוע שעבר.

 

במוצ"ש שעבר חזרתי מהעבודה, עברתי בתחנת דלק ביהוד ופתאום צץ אדם משום מקום שהתחנן ל "5 7 10 שקל" כמה שיש לי, כי הוא נתקע עם האוטו בלי דלק וחייב להגיע לחדרה.

 

לא היה לי כסף וחשדתי שמדובר בעבודה בעיניים ולא נתתי לו גרוש. אני מודה שהצטערתי לאחר מכן שלא זרקתי לו כמה שקלים. כי אחרי הכל הבן אדם נתקע בשום מקום בלי כסף.

עבר בדיוק שבוע ועברתי שוב באותה תחנת הדלק. אותו בן אדם צץ משום מקום עם תיק ואמר "נתקעתי ואני צריך להגיע ל.. לירושלים" אמרתי לו ירושלים אה יא מניאק? שבוע שעבר גם נתקעת מה קרה? הוא קלט שתפסתי על חם והתחיל לגמגם משהו על ירושלים ואשתו שבהריון. נו אנשים, הברק מכה פעמיים ?

 

ביקשתי יפה שיתרחק ממני ונסעתי משם.

 

מה שמוזר זה שהוא ניגש אליי והיה ממש קרוב אליי עם תיק (תיק "מנהלים" חום פשוט, הבן אדם נראה מוזנח מאוד) חשדתי שיעשה משהו, למרות שאקטיבית לא פעלתי נגד זה (הייתי כבר מאיים עליו שיתרחק ממני או שאני יוצא אליו, אי אפשר לדעת מה היה לו בכיס או בתיק).

 

בכל מקרה. מאוד מרתיח מה אנשים מוכנים לעשות בשביל כסף. ושלא יבואו צדיקים לזיין בשכל שזה בגלל הממשלה או אנשים שחסר להם. כי זו פשוט רמאות לשמה!

 

 

בואו נגיד שלא כדאי לו להפגש איתי פעם נוספת. כי אני אעשה שם ממש מהומה בגלל זה.

 

 

מישהו כאן נתקל בו או נתן לו כסף? אני לא רוצה לומר את שם התחנה כי זו תהיה השמצה ופגיעה בשם הטוב של התחנה. בטח המנהל שלה לא יודע, אני כבר אדבר איתו בהזדמנות.

 

 

יוסי.

גם לי יש סיפור

לפני שבוע נתקעתי ליד תחנת דלק ביהוד, ללא כסף וללא דלק. כל מה שהייתי צריך זה כמה שקלים להגיע בדחיפות לבית החולים כי אשתי בהריון, בחדרה, שם המשפחה שלה.

היה איזה ילד בסובארו, ניגשתי אליו, התחננתי ל5 7 או 10 שקל שרק יעזור לי כי אני חייב להגיע בדחיפות. אבל הוא בכלל לא הקשיב, שמע את המוזיקה במזרחית הכבדה שלו, חייך וצחק עליי ונסע משם.

בסוף אשתי ילדה בכאב רב, ובגללו אושפזה בשנית בירושליים שבוע לאחר מכן.

מה שכן, אותו הדבר קרה לי שבוע לאחר מכן, המדיד דלק באוטו לא היה תקין, שוב נתקעתי בתחנה ביהוד, ונחשו מה, אותו בחור עם הסובארו פשע והשירים במזרחית הגיע.

ביקשתי שילווה לי כסף, כי אשתי מאושפזת בירושלים אחרי הריון ראשון וכנראה שיש תאומים שיצאו מאוחר. אמרתי לו, מקסימום תביא לי טרמפ, בדיוק הייתי עם התיק גימס בונד מהעבודה, אבל הוא בכלל לא התייחס אליי! קילל אותי וקרה לי פושע, אמר שאני מנסה לעבוד על אנשים

איזה בושה! איזה מין התייחסות? ביזיון הנוער של היום!. בסוף אשתי אושפזה בשלישית בנהריה, בשבוע הבא אבוא שוב לתחנה בלי דלק, נראה מה יקרה אז עם אותו בחור :)

 

בקיצר, כאילו שלא חסרים אנשים כאלו, אני פשוט לא מתייחס אליהם, ואם הם נוגעים לי באוטו? זה קרה, הכלבה שלי דפקה לו ביס ביד והורידה לו דם בגלל שניסה להתקרב לארנק שלי (בעבר סיפרתי זאת בפורום).

פורסם

גם לי קרה מיקרה "דומה"...

מכירים את הצומת אחרי צומת הטייסים, שפונים לכיוון שדה התעופה ויש אחרי זה מסילת רכבת?

אחרי הפניה לכביש לכיוון שדה התעופה, אני רואה איזה 106, או צרפתיה אחרת עם מיכסה מנוע מורם...

OK, הגיוני :wink:

אני עוצר אחריו, פותח חלון ומחכה שהוא יגיע אלי... בינתיים נועל את הדלתות...

מגיע בחור צעיר יחסית, צולע, ומיתקרב אלי, הוא מישתחל מהחלון ומבקש כסף לדלק כי הוא ניתקע.

טוב, אני מציע לו "כנס לאוטו, ניסע לתחנת דלק ואני אקנה לך דלק, יש לי ג'ריקן מאחורה..."

 

"לא, תראה, תישמע, אני לא רוצה להטריח אותך"....

אחרי זה הבנתי למה הוא צלע... זו לא צליעה טיבעית, זו צליעה שמיתפתחת עכב שימוש בחומרים כימיים שמוזרקים לדם :evil:

 

אחרי "דין ודברים" כאילו ואחרים, אני הצעתי לו שאני אסע ואביא לו דלק והוא התעצבן וניסה להיכנס לאוטו... מהחלון :shock:

אני, בתגובה, העמקתי את השקע שיש מיתחת לדוושה של הגז :-P

ככה הוא ניגרר כמה מטרים עד שהוא החליק החוצה... עצרתי בצד וראיתי שהוא ממשיך ללכת...

נראה לי שהוא די מתורגל בזה...

 

בקיצור, נהיה כאן ממש מסוכן לעצור לאנשים... :x

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

ביום של השיחרור שלי בדרך חזרה מהבקום נסענו 4 חבר'ה ביחד עם האוטו של ההורים שלי.

בצומת שבין צומת טייסים לנתב"ג עומדת מאגן ולידה איש שנראה רגיל למדי (לא מוזנח ) עוצר טרמפים .

כמובן שעצרתי הבן אדם בא מתחיל להתנצל ,תראו לא נעים לי נתקעתי ...בלבבלבלה...כמובן שהצביע על המגאן.

אני צריך כסף לדלק .

אחרי כל ההקדמה האמנתי לא ונתתי לו סכום לא רע (בשטר ...) גם חברים שלי פתחו כיסם אם כי קצת יותר בהגיון .

 

טוב הבן אדם מודה (מודה מודה מרר) לנו וחוזר לרכב ,אני מתחיל לנסוע ורואה במראה את המגן נוסעת והאיש נשאר לתפוס טרמפים ......

בן *&%

למרות הפצרות חברי לא חזרתי לשם ,אם הייתי חוזר לא היה נשאר ממנו כלום (היו לי באוטו שלושה גורילות מהצוות ...והם גם היו מהמוצא הנכון )

כולי תקווה שהכסף ישמש לו לתרופות

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
כולי תקווה שהכסף ישמש לו לתרופות
לא קוראים לזה תרופות, למרות שבאנגלית זה נישמע אותו הדבר...

מה שכן, שיתפגר מזה...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אני לא אספר את הסיפור שלי - זה נראה לי מיותר

אבל אני כן אוסיף דבר מעניין :

 

 

לפני איזה חצי שנה היו לנו בעיר כמה חברה כאלה של "תלווה לי כסף" "אחי אני מסכן" "בדיוק נגמר לי הדלק" וכו'.... אני, שידוע בהעדר הסבלנות שלי לטפילים חברתיים [אנשים שמקבצים נדבות למשל] נהגתי לסגור את החלון, לומר למקבץ ללכת לעבוד או להגביר את המוסיקה במערכת ולומר לו שלא בא לי לתת לו שקל.

בכל מקרה, באותו יום, בעודי חוזר מהמכון, ניגש אלי איזה מקבץ ומבקש כסף, אני הייתי במצב רוח מרומם, פתחתי את החלון - הוא ישר התחיל במנטרה "אין לי כסף, אין לי דלק, יש לך סיגריה, תן לי כמה שקלים"

אז אמרתי לבחור "תקשיב, אני לא נותן לך שקל, אבל אם יש מצב, אשמח אם תענה לי על כמה שאלות"

ההוא היה מופתע, חשב כמה שניות ואמר לי בסדר תשאל.

אז שאלתי אותו, למה הוא לא עובד, למה כל כך כיף לו לקבץ נדבות, והכי חשוב כמה הוא עושה ביום קיבוץ כזה?

 

ובכן - התשובות קצת הפתיעו אותי.

את הטירוויה אני חוסך מכם - זה לא מענין אף אחד בן כמה הוא או מה הוא עושה בחיים, אבל ביום עבודה מרוכז של קיבוץ נדבות בן 5 שעות הוא עושה בין 350 ל-400 שקל.

מבחינתו זה מספיק לו והוא לא עובד יותר מ-4-5 שעות.

 

בערך באותו הזמן גם חישבתי במקביל וגיליתי שהוא מרוויח די דומה לי - רק שהוא לא משלם מיסים :)

 

 

נפרדנו כ"ידידים"

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
כמה הוא עושה ביום קיבוץ כזה?

 

ובכן - התשובות קצת הפתיעו אותי.

את הטירוויה אני חוסך מכם - זה לא מענין אף אחד בן כמה הוא או מה הוא עושה בחיים, אבל ביום עבודה מרוכז של קיבוץ נדבות בן 5 שעות הוא עושה בין 350 ל-400 שקל.

מבחינתו זה מספיק לו והוא לא עובד יותר מ-4-5 שעות.

 

בערך באותו הזמן גם חישבתי במקביל וגיליתי שהוא מרוויח די דומה לי - רק שהוא לא משלם מיסים :)

 

 

נפרדנו כ"ידידים"

 

 

רון.

 

ואני עושה שליש ממה שקבצן כמוהו עושה. מה זה אומר עליי? :-P

 

 

טוב, לפחות בינתיים אני לא צריך לשלם מס הכנסה...

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

המקרה שאתה מתאר נראה לי מאוד דומה לתגובה שקראתי ב ynet על אחד שכל יום כדי לחסוך בדלק בגלל מחירי הדלק הגבוהים אז הוא עוצר באמצע הדרך לירושלים מבקש כסף/תופס טרמפים לירושלים וכך חוסך דלק אני ינסה למצוא את הכתבה ואת התגובה ב ynet

 

הנה מצאתי:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3123886,00.html

 

קראו תגובה 122

Not all chemicals are bad.Without chemicals such as hydrogen and oxygen,for example,there would be no way to make water,a vital ingredient in beer.

פורסם

קרה לי גם עם מישהו שבא כבר עם ג'ריקן וביקש דלק ב 20 שקל, אחרי כמה ימים שוב אני נוסע ללימודים וזה אותו אחד עם אותו ג'ריקן , באמא שלי עם לא היה לי טמבון צבוע הייתי דורס אותו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
המקרה שאתה מתאר נראה לי מאוד דומה לתגובה שקראתי ב ynet על אחד שכל יום כדי לחסוך בדלק בגלל מחירי הדלק הגבוהים אז הוא עוצר באמצע הדרך לירושלים מבקש כסף/תופס טרמפים לירושלים וכך חוסך דלק אני ינסה למצוא את הכתבה ואת התגובה ב ynet

 

הנה מצאתי:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3123886,00.html

 

קראו תגובה 122

אותי תגובה 39 הרסה יותר.

פורסם

ה"קבצן" המדובר היה מסתובב אצלי בתחנה הקודמת בצומת סביון וסולק משם מספר פעמים על-ידי וע"י הסגן שלי...

מקווה שהוא לא שם לב שהתחלפה הנהלה...

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

.

את הטירוויה אני חוסך מכם - זה לא מענין אף אחד בן כמה הוא או מה הוא עושה בחיים, אבל ביום עבודה מרוכז של קיבוץ נדבות בן 5 שעות הוא עושה בין 350 ל-400 שקל.

מבחינתו זה מספיק לו והוא לא עובד יותר מ-4-5 שעות.

 

בערך באותו הזמן גם חישבתי במקביל וגיליתי שהוא מרוויח די דומה לי - רק שהוא לא משלם מיסים :)

 

 

נפרדנו כ"ידידים"

 

 

רון.

הוא עוד "קטן"

 

כשעבדתי בבנק גדול (ואני כבר לא עובד שם חמש שנים...) מתחת לבניין מול חנות כלבו גדולה, ישב לו קבצן.

 

הקבצן היה כבר חלק מהנוף, וכלנו היינו עוברים לידו מבלי משים, לפעמים שמים שקל או שניים ולפעמים לא...

 

כל יום לקראת סגרית הסניף אותו קבצן היה נכנס לסניף להפקיד את פדיונו, מכיון שעבדתי באותו הבנק, גם אני ידעתי את הסוד...

 

חשבונו של הקבצן תפח מדי יום בכ-750 ש"ח (שלא לדבר על מה שהשאיר בכיס לבזבוזים)

 

ואכן, כן חשבונו נוהל ע"י פקיד הבנקאות הפרטית בסניף...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...