Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מי שזכור בימי המפגש בראשון בזהב,

 

היה איזה בנזונה שכל הזמן היה בא ומבקש כסף לדלק כי נתקע לו , והיה מצביע על הגולף שלו (גולף דור שלישי), מפה לשם כולנו היינו נורא נחמדים , בדיוק אחרי המקדונלדס, נשאר עודף בכיס, נותנים 5 פה 10 פה .. (חשים שיש לנו משהו), אחרי 10 דקות אנחנו רואים ת'בן זונה עף משם עם אימפרזה טורבו כחולה ...

 

במפגש הבא כבר דאגנו שהוא יקבל על הראש :) (ובראש....בלחיצה.)

עד היום הוא שם, הסיפור שלו דיי משכנע אפילו, הוא גם אומר לך שאם אתה רוצה הוא ישאיר לך פלאפון, ת"ז, לפעמים יש לו גם גרסה שחבר/ה שלו מחכים לו שמה ליד הכניסה, הוא בא מלוד, נתקע בלי כסף.

 

גם למפקד שלי קרה מקרה דומה, אחד עצר אותו, ביקש כסף לדלק כי הוא נתקע וכו', ההוא נתן לו 20 ש"ח והבן אדם ישר הלך לרכב שמאחוריו...

 

בקיצור, גם אני לא חובב מושבע של כל תופעת הקבצנות, אבל הצרה האמיתית היא שהקבצנים הופכים להיות אלימים, וזה מה שצריך להפחיד אותנו.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תחזיק סכין קטנה באוטו, אם הוא ינסה לדחוף יד תחתוך לו אותה בתור הגנה עצמית.

 

השאלה איפה להחזיק את הסכין ועד שמגיעים אליה

 

יותר קל זה לשים רוטווילר בתא כפפות ופיט בול במאפרה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

עזבו להגיע אליה, אתם יודעים כמה מקבלים היום על אחזקת סכין?!

 

השאלה היא מה החוק אומר לגבי החזקת אלה להגנה עצמית.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
תחזיק סכין קטנה באוטו, אם הוא ינסה לדחוף יד תחתוך לו אותה בתור הגנה עצמית.

לא חבל על הריפודים?

בגלל זה אני מחזיק סיכת תפירה במדף ברכב. למקרה שאיזה יד תושט, אין יותר כואב מדקירה מהירה וכואבת (פחות שטח - יותר לחץ, למי שלמד פיזיקה...:wink:)

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם

אוקיי, אז ככה, תגובותי למקרים:

לגבי קבצני הצמתים, כולנו יודעים, שהם מחנים את המרצדס שלהם בחניון הקרוב לצומת, וצוחקים על החיים (או שהמנה מחכה להם בתיק ליד הרמזור).

לגבי קבצני הדלק: תופעה מוכרת לחלוטין, לפחות לי, בתור מי שהיה מתדלק בתחנת דלק, אז אצלנו בתחנה היה בחור עם פורד אסקורט ישנה, נכנס כמעט מידי ערב, כל פעם בגדים אחרים, פעם במדי חייל מסכן, פעם לבוש אלגנט, פעם סתם ספורט, ומבקש את עזרתם של העוברים והשבים...

כמובן שאנשים אוכלים את הלוקשים שלו, אחת אפילו עזרה לו לדחוף את האוטו (למה הם תמיד נתקעים בכניסה לתחנה שמישהו יסביר לי ?!?!?!?) אל המשאבה, והורתה למתדלק למלא לו 20 ש"ח, שילמה את זה באשראי, והמשיכה בדרכה...

בפעם אחרת, כשהוא אסף מספיק מזומנים, ובא עם האוטו מונע (אבל אתה תקוע בלי דלק, לא ?), ישר אל המשאבה שעמדתי לידה, צחקתי 3 דקות, ואז נתתי לו דלק בסכום שדרש ממני.

 

אקיצר, חרטא ברטא, אנשים חיים על חשבונם של אחרים.

 

חשבתם שזה מגעיל ?

היו תקופות שהייתי עובד בלילה, אני אספר כאן על המקרה הכי שפל שחוויתי, אבל היו עוד.

שעה קרוב ל2 בלילה, אני יושב לבד בתחנה באותו ערב (בדר"כ חברים תמיד היו יושבים איתי, והיינו משחקים קלפים כמו זקנים בני 200 ומפצחים גרעינים), אני רואה בכניסה לתחנה סובארו כחולה, נדחפת ע"י 3 אנשים

אוקיי, הסובארו נדחפה עד למשאבה (כן, אני בטוח שהאוטו נכבה דווקא בכניסה לתחנה, נכון), ויצא מהרכב אדם, שהחל בתכנונים אלי שאמלא לו דלק, ויש לו רק 3 ש"ח, והוא צריך להגיע לבת ים, והוא יחזור להביא לי את הכסף, וסיפר לי את כל הצרות של המשפחה שלו, ומה שלא תרצו, ראה שלא הולך לו (מה לעשות, אני מנוסה במצבים האלו), זרק כמה מילים ברוסית ל2 הבחורות שהיו איתו, והלך לכיון הכביש הראשי הסמוך לתחנה, אוקיי, הוא הלך לעצור מכוניות, במטרה לבקש כסף לדלק כביכול, ובנתיים, 2 הבחורות שהיו איתו, התחילו לבלבל לי את המוח, והציעו לי *** תמורת 50 ש"ח דלק, אם הן היו נראות איכשהו משהו שקרוב להיות אדם, ולא סתם 2 נרקומניות מסריחות ומסריחות ומטונפות, נניח שהייתי חושב על זה, אבל במצב הנוכחי, לא, ולא.

אז המחיר ירד, אבל בכל זאת לא (גם בחינם, לא), כאן הגיע השלב שנמאס לי, חזרתי אל כסא המלכות שלי (כן בטח), אל שקית הגרעינים שלי, ועיתון "פוקוס" (מה כבר יש לקרוא באמצע תחנת דלק באמצע הלילה ?)

הסובארו עמדה שם במשך כ15 דקות (אנלדע אם הרוסי ההוא פשוט לא שם לב שאני נכנעתי, או שהוא שיחק עד הסוף), ואז הוא חזר לרכב, החליפו כמה מילים, נכנסו לרכב, הניעו, ונסעו...

 

נו ? מה אתם יודעים ? בזמן שהרכב עמד בתחנה במשך כ20 דקות, חזר דלק אל המיכל דרך הקרבורטור...

 

לצערי זה לא המקרה היחיד, אבל זו המציאות הכואבת...

אז מה שיש לי להגיד לכם, זה לא להכנע לחמודים האלו, ולא לתת להם כסף, גם אם זה שקל, כי כל פעם שקל, נהיה סכום גדול.

 

לגבי אחזקה של סכין ברכב, אז ככה:

יש לי סכין אחת בתא הדלת, בדר"כ קצבן יחשוב שאתה מושיט יד ע"מ לשלוף משם מטבע.

יש לי סכין קטנה מאוד מאוד, כזאתי שמקבלים עם פילם להשחרת החלונות ברכב, בתוך המאפרה.

ויש לי מוט ברזל על הרצפה ברכב צמוד לפאנל פלסטיק.

שוטר לא יכול לעשות כלום לגבי הסכינים, למה ? כי זה בכלל סכינים לשיוף פאנלים בבית, אבל זה יכול לחתוך ורידים באופן מעולה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אתה תמיד יכול להחזיק מקל בייסבול וכדור באוטו, תגיד שעכשיו חזרת ממשחק או שאתה בדרך לשם והציוד שלך איתך באוטו.

 

לגבי סכין נדמה לי שמותר להחזיק בסכין עד 3 אצבעות, 4 כבר אסור כי בדקירה זה מגיע ללב. זה לא ימנע מאיתנו להחזיק כמובן סכין קומנדו צבאית.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ממני אף אחד אף פעם לא מקבץ, קבצני הצומת מקבלים ממני פרצוף של צפונית עם מוסיקה בפול ווליום אז הם כבר לא מתקרבים.

 

אבל לפי הדברים שאני קוראת פה, אני מתחילה לשקול אחזקת סכין באוטו.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

חרם על הראש שלי, הוא אמנם עשוי מבטון, אבל כמה איפור אני אצטרך אחר כך... שלא נדע!! :)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

יש לי תת מקלע בתא מטען, M16 במושב האחורי, 5 רימוני יד בתא כפפות, מסור חשמלי, סכין קומנדו מתחת למושב, סט סכיני מטבח בתא אחסון של הדלת, שוקר חשמלי, אלת בייסבול, גרזן, מקדחה חשמלית, מחבט טניס, מוט ברזל, מקל ביליארד, חכה, חרב סינית, נוצ'אקות, נינג'ות, חגורת עור, גז מדמיע ואקדח 9 מ"מ למקרה חירום...

 

 

בואנה אתם אשכרה מתכוננים למלחמה או מה... ראשית, אם כבר איזה קבצן מנסה לתקוף אתכם לא בטוח שיהיה לכם זמן להתחיל לחפש כלי נשק או להוציא אותו מתא הכפפות, כמו שנאמר פה גם מחט (במקום קרוב) תספיק...

 

שנית, נכון שנהייה מסוכן פה בזמן האחרון, אך לא צריך להגזים עם סכיני קומנדו ואלות בייסבול...

 

 

וSUBARU MAN... אתה זה הגאון עם המאזדה בתמונה? מאוד חכם לנסוע עם חלון פתוח בכל האבק שהעלת...

פורסם
ממני אף אחד אף פעם לא מקבץ, קבצני הצומת מקבלים ממני פרצוף של צפונית עם מוסיקה בפול ווליום אז הם כבר לא מתקרבים.

 

אבל לפי הדברים שאני קוראת פה, אני מתחילה לשקול אחזקת סכין באוטו.

חחח למה מה את כבר תעשי איתה?

גז מדמיע לבחורות זה הרבה יותר שימושי.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:


×
×
  • תוכן חדש...