Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשביל שום ערס או נרקומן או קבצן אני לא אבלה 25 שנים בכלא בגלל שדקרתי אותו במקום רגיש והוא מת. כמה ליטרים של דלק לא שווים את זה!

 

מה שכן, אלה יכולה לעזור.

 

דיברתי עם שליח במקום שאני עובד בו, הוא אמר שהוא מחזיק שרשרת ברזל מתחת למושב.

 

גם אני לא הבנתי מה הקשר שרשרת ברזל, אבל כשזה מסתובב זה יכול להיות מאוד מאוד מסוכן, והקרב יכול להתחיל ולהסתיים באותה המכה.

 

ושום שוטר לא יתחיל לחפש תירוצים לשרשרת ברזל.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מגיל 18 מותר לשאת סכין. גם קומנדו.

לא צריך אישור מיוחד לזה.

מה שכן, אסור להשאיר את זה באוטו סגור.

 

בכל אופן צריך משהו שישמור עליך. סכין או מקל הם הפתרון

בעבר עצרתי רכב של מישהו שהוא בעל רשת מסעדות מאוד מוכרת, נהג באקורד חדשה. גילינו אלה מעץ, מלאה בדם. מסתבר בבדיקה שהיו שם מעבר ל3 סוגי דם שונים!!! (מעניין מאוד)

את גרסתו לדם מעולם לא שמעתי, העורך דין שלו שחרר אותו בשניות.

פורסם
בעבר עצרתי רכב של מישהו שהוא בעל רשת מסעדות מאוד מוכרת, נהג באקורד חדשה. גילינו אלה מעץ, מלאה בדם.
תן לי לנחש, שיפודי עזרא? ברור שהעורך דין שחרר אותו בשניות, זה דם של חתולות...

 

עם האלפאסוד בדרך כלל שום קבצן לא היה מתקרב לבקש כסף.

אם כבר, הם היו צריכים לתרום לי (וגם זה קרה פעם, שאיזה אחד שרוט מהבסיס שאל

קבצן בצומת "אחי, יש לך שקל", הוא נתן לו שקל ואמר לו אתה חייל אתה יותר חשוב ממני).

No worries 8)

פורסם
מגיל 18 מותר לשאת סכין. גם קומנדו.

לא צריך אישור מיוחד לזה.

מה שכן, אסור להשאיר את זה באוטו סגור.

 

בכל אופן צריך משהו שישמור עליך. סכין או מקל הם הפתרון

בעבר עצרתי רכב של מישהו שהוא בעל רשת מסעדות מאוד מוכרת, נהג באקורד חדשה. גילינו אלה מעץ, מלאה בדם. מסתבר בבדיקה שהיו שם מעבר ל3 סוגי דם שונים!!! (מעניין מאוד)

את גרסתו לדם מעולם לא שמעתי, העורך דין שלו שחרר אותו בשניות.

יש לשיפודים שלו שם של עוף?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
חחח למה מה את כבר תעשי איתה?

גז מדמיע לבחורות זה הרבה יותר שימושי.

מה שאתה קורא לו גז מדמיע - זה למעשה תרסיס פלפלים. לא עניין רציני ואפילו סביל.

דבר אחד כשן שימושי - ציפרניים.

 

בתור הבעלים הגאה של סט חזק במיוחד, אני יכולה בשקט לומר שגם ככה אפשר לחתוך ורידים

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

תגידו לי, אתם נורמליים??? אלות, סכינים, כלי נשק...

 

 

לתשומת לב החכמולוגים ששוכחים לפעמים שמדובר רק בבני אדם:

יצא לי להכיר לא מעט אנשים שהיו באיזה שהוא שלב בעברם מכורים לסמים או לאלכוהול,

ואני אומר לכם שזה משהו שאני לא מאחל גם לשונאים הכי גדולים שלי.

כמה מאלה שהכרתי היו בשלב מסוים בחייהם בדיוק מה שתיארו התגובות הראשונות -

קבצנים בתחנה מרכזית או בצמתים, שהצורך להשיג כסף עבור מנת הסם הבאה

או בקבוק הוודקה הבא גברו על כל שיקול אנושי או מוסרי אחר.

 

וזה לא התפקיד שלי או שלכם לשפוט אותם! כל אחד מכם עלול ליפול להתמכרות

זו אחרת באיזה שהוא שלב בחיים, אף אחד לא מחוסן כנגד זה. היום זה הם, מחר זה אתה.

 

אז בפעם הבאה שאתם נתקלים באחד מאותם אנשים מסכנים, אל תתנו להם כסף,

(כי לעזור להם להשיג את מנת הסם הבאה זו לא עזרה),

אלא סיגרו את החלון וצלצלו לאדם או ארגון שכן יכולים לעזור להם,

ואם יש לכם כבר טלפון או כתובת, תנו להם אותם במקום כסף.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
עם האלפאסוד בדרך כלל שום קבצן לא היה מתקרב לבקש כסף.

אם כבר, הם היו צריכים לתרום לי (וגם זה קרה פעם, שאיזה אחד שרוט מהבסיס שאל

קבצן בצומת "אחי, יש לך שקל", הוא נתן לו שקל ואמר לו אתה חייל אתה יותר חשוב ממני).

מזכיר לי סיפור

בשבוע השני של שיפוץ האסקורט זצ"ל, הפשטתי אותה לגמרי (דיפונים, שטיחים יריעות בד, ריפוד גג ועוד ועוד), כמה בקרים מאוחר יותר קמתי וגיליתי פתק על הדשבורד:

 

"עחי, ניסיתי ליפרוץ לחה לאוטו, לא מצאתי קלום אבל אז ראיטי שהמצוו שלחה יותר גרוא משלי. שטר של 20 שקל מחקה לחה מיתחת לשטיח.

 

תיהה בריא,

סמי"

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם

הופה !

 

כולם נהיו גברים . סכינים , אלות , בקבוקי עארק...

 

יאללה , לחזור למיטה , ההקרנה של ברוס לי נגמרה .

 

גברים נלחמים בידיים לא עם "עוזרים"

 

( במקרה הכי גרוע יש מטף בבגאז' או מתחת למושב )

 

שמר / מוטי / עידן / רוני וכו'... זה הזמן נראה לי לנעול :idea: .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
מזכיר לי סיפור

בשבוע השני של שיפוץ האסקורט זצ"ל, הפשטתי אותה לגמרי (דיפונים, שטיחים יריעות בד, ריפוד גג ועוד ועוד), כמה בקרים מאוחר יותר קמתי וגיליתי פתק על הדשבורד:

 

"עחי, ניסיתי ליפרוץ לחה לאוטו, לא מצאתי קלום אבל אז ראיטי שהמצוו שלחה יותר גרוא משלי. שטר של 20 שקל מחקה לחה מיתחת לשטיח.

 

תיהה בריא,

סמי"

אין מצבבבבבב בחים איןןןןןןןןןןןןןןןןןןן עים כן זה גדול :wink:

פורסם
מזכיר לי סיפור

בשבוע השני של שיפוץ האסקורט זצ"ל, הפשטתי אותה לגמרי (דיפונים, שטיחים יריעות בד, ריפוד גג ועוד ועוד), כמה בקרים מאוחר יותר קמתי וגיליתי פתק על הדשבורד:

 

"עחי, ניסיתי ליפרוץ לחה לאוטו, לא מצאתי קלום אבל אז ראיטי שהמצוו שלחה יותר גרוא משלי. שטר של 20 שקל מחקה לחה מיתחת לשטיח.

 

תיהה בריא,

סמי"

אתה רציני?! אז יש כן דברים טובים בחובת"יה :?

הפתק היחידי שאני יכול למצא על האוטו שלי זה זה.... לצערי...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...


×
×
  • תוכן חדש...