Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקס במכונית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מצטער להיות זה שמקלקל לכם את הפרטייה ... (מלשון - פארטי - מסיבית !)

 

אבל אין לך מושג ולו הקטן שבו על רכבים לשיגול נערות צעירות ותמימות !!!

 

אין !! אבל אין על GMC ספארי !!!

כל מה שתגידו לא יזיז אותי מדעתי ! רכב השיגולים האולטימטיבי !! :lol:

 

 

QuickSilver - שנתן איזה קוויקי בראש לנערונת צעירות עם חבר נוסף במושב אחורי של ספארי ! :twisted:

 

Miss Shagwell ... shag very well !

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

AXNOAMGT

 

אם יש לך בעיות עם AX וכולם פה התחילו לדבר על איפה הם עשו את זה.

אז אני 1.80 מטר.עשיתי את זה בפיאט פנדה(לא בארץ) עם בחורה יותר גבוה ממני.

אייל

פורסם
AXNOAMGT

 

אם יש לך בעיות עם AX וכולם פה התחילו לדבר על איפה הם עשו את זה.

אז אני 1.80 מטר.עשיתי את זה בפיאט פנדה(לא בארץ) עם בחורה יותר גבוה ממני.

 

 

מה שמפחיד בכל הסיפור הזה היא הבחורה?

מעל 1.80??

 

:shock:

פורסם

טוב,כנראה שאני אצתרך להוציא משהו מהארכיון.

 

אם אתם מכירים את הסובארו האצ'בק הישנות,אוטו ממש קטנטן(יותר מהג'אסטי)

מתחילת שנות השמונים,לא זוכר איך קוראים לדגם.

אם מישהו ניסה(והצליח)במשהו יותר קטן,אני מוריד את הכובע לפניו,ranster?

 

בכל אופן,איך אומרים?

אין כמו בבית...

 

"סרוניהיהיס",אין לי כלב,אלא כלבה.

 

קבלו את קים

kim.jpg

Rikshanoam-R

פורסם
טוב,כנראה שאני אצתרך להוציא משהו מהארכיון.

 

אם אתם מכירים את הסובארו האצ'בק הישנות,אוטו ממש קטנטן(יותר מהג'אסטי)

מתחילת שנות השמונים,לא זוכר איך קוראים לדגם.

אם מישהו ניסה(והצליח)במשהו יותר קטן,אני מוריד את הכובע לפניו,ranster?

 

בכל אופן,איך אומרים?

אין כמו בבית...

 

"סרוניהיהיס",אין לי כלב,אלא כלבה.

 

קבלו את קים

 

הכלבה הכי יפה בעולם היא שרון סטון.

פורסם
טוב,כנראה שאני אצתרך להוציא משהו מהארכיון.

 

אם אתם מכירים את הסובארו האצ'בק הישנות,אוטו ממש קטנטן(יותר מהג'אסטי)

מתחילת שנות השמונים,לא זוכר איך קוראים לדגם.

אם מישהו ניסה(והצליח)במשהו יותר קטן,אני מוריד את הכובע לפניו,ranster?

 

בכל אופן,איך אומרים?

אין כמו בבית...

 

"סרוניהיהיס",אין לי כלב,אלא כלבה.

 

קבלו את קים

 

הכלבה הכי יפה בעולם היא שרון סטון.

 

:lol:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
טוב,כנראה שאני אצתרך להוציא משהו מהארכיון.

 

אם אתם מכירים את הסובארו האצ'בק הישנות,אוטו ממש קטנטן(יותר מהג'אסטי)

מתחילת שנות השמונים,לא זוכר איך קוראים לדגם.

אם מישהו ניסה(והצליח)במשהו יותר קטן,אני מוריד את הכובע לפניו,ranster?

 

בכל אופן,איך אומרים?

אין כמו בבית...

 

"סרוניהיהיס",אין לי כלב,אלא כלבה.

 

קבלו את קים

 

הכלבה הכי יפה בעולם היא שרון סטון.

 

קים היא השרון סטון של הכלבים.

 

מה,לא ראיתם את הסרט "נביחה בסיסית"?

Rikshanoam-R

פורסם
טוב,כנראה שאני אצתרך להוציא משהו מהארכיון.

 

אם אתם מכירים את הסובארו האצ'בק הישנות,אוטו ממש קטנטן(יותר מהג'אסטי)

מתחילת שנות השמונים,לא זוכר איך קוראים לדגם.

אם מישהו ניסה(והצליח)במשהו יותר קטן,אני מוריד את הכובע לפניו,ranster?

 

בכל אופן,איך אומרים?

אין כמו בבית...

 

"סרוניהיהיס",אין לי כלב,אלא כלבה.

 

קבלו את קים

מה, כאילו אתה והיא תנמנמנמ.....

יש הרבה סוטים לפורום, אולי כדאי להוסיף פורום סטיות לחיות :wink:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
טוב,כנראה שאני אצתרך להוציא משהו מהארכיון.

 

אם אתם מכירים את הסובארו האצ'בק הישנות,אוטו ממש קטנטן(יותר מהג'אסטי)

מתחילת שנות השמונים,לא זוכר איך קוראים לדגם.

אם מישהו ניסה(והצליח)במשהו יותר קטן,אני מוריד את הכובע לפניו,ranster?

 

 

ווספה? :wink:

פורסם
טוב,כנראה שאני אצתרך להוציא משהו מהארכיון.

 

אם אתם מכירים את הסובארו האצ'בק הישנות,אוטו ממש קטנטן(יותר מהג'אסטי)

מתחילת שנות השמונים,לא זוכר איך קוראים לדגם.

אם מישהו ניסה(והצליח)במשהו יותר קטן,אני מוריד את הכובע לפניו,ranster?

 

 

ווספה? :wink:

 

:shock:

 

טושיי :!:

אחד אפס לשמר.

איך מתמרנים בכזה מצב?, :angel: ככה?

:lol:

Rikshanoam-R

פורסם

תאמת אתם כולכם מתקשים.. רכב קטן, גדול...

 

תמיד יש מקום על מכסה המנוע!

 

אבל בזהירות........ פח הוא בכל זאת פח...

:roll:

פורסם

יש לי חבר ( :lol: ) שנכנס בעמוד כשמישהי הביאה לו ב** על ווספה.

 

אלוהים אדירים...

 

זה קר...

 

ורטוב!!! :lol::lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.


×
×
  • תוכן חדש...