Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום נסענו לירושליים... (היה מעייף) ;-)

בעליות הכל הורגש... האוטו משום מה חלש מאוד - אומנם הינו 4 באוטו אבל בכל זאת.

הרכב משנת 98 עשה 80K שמור מטופל מנוע 1400 אוטומט... אומנם (97 כוח סוס אם אני לא טועה)

קיקים כל הדרך וכל העליות האוטו לא עולה על 90.(פול גז)

(הוא לא היה ככה גם בנסיעות קודמות לירושלים).

 

מה שהרגשתי שיש רעש של אוויר בורח (זה נשמע ככה אולי זה לא) מכיוון המנוע

כאילו איפה שמחובר האגזוז למנוע או לא יודע לאיפה.

משם בורח אוויר . הרעש לא באמצע אלה לכיוון הגלגל הקדמי ימני (לא של הנהג (השני)).

ובלי שום קשר האוטו מקפץ בנסיעה על "טורים" אולי זה יעזור לפיענוח הבעיה

פלאגים הוחלפו וכבלים של הפלאגים הוחלפו. שמן והכל מטופל....

 

מה זה יכול להיות?

 

THANKS!

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

הצתה או קרבורטור(אם יש).

המנוע מזייף בגלל זה הוא מקפץ...

עמית.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
הצתה או קרבורטור.

המנוע מזייף בגלל זה הוא מקפץ...

עמית.

אין באוטו קרבורטור בכלל. זה הזרקה 98 ולא 89.

לגבי ההצתה - מה זה בדיוק ואיך מטפלים בזה ?

ויכול להיות שזה מה שגורם לאי סחיבה?

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
אין באוטו קרבורטור בכלל. זה הזרקה 98 ולא 89.

לגבי ההצתה - מה זה בדיוק ואיך מטפלים בזה ?

ויכול להיות שזה מה שגורם לאי סחיבה?

עשיתי תוספת להודעה בזמן שהגבת.

בכל אופן אז אז יכול להיות שהאינגקטורים סתומים.

אתה צריך להתחבר למחשב של האוטו ולבדוק מה הבעיה.

יכול להיות שאחד החיישנים של המנוע הלך או משהו->ובעקבות כך התערובת לא נכונה->סחיבה חלשה.

זה מה שעולה לי בראש עכשיו בכל אופן...

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
עשיתי תוספת להודעה בזמן שהגבת.

בכל אופן אז אז יכול להיות שהאינגקטורים סתומים.

אתה צריך להתחבר למחשב של האוטו ולבדוק מה הבעיה.

יכול להיות שאחד החיישנים של המנוע הלך או משהו->ובעקבות כך התערובת לא נכונה->סחיבה חלשה.

זה מה שעולה לי בראש עכשיו בכל אופן...

ומה סיבת הרעש הבלתי נסבל בכל לחיצה על הגז? שומעים ממש את המנוע כאילו המכסה של השמון פתוח... לכל הרעש הזה תוסיף רעש של אוורי שיוצא. לא יודע איך להסביר.

רעש נורא

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

לחבר שלי הייתה אותה הבעיה, הוא הלך למוסך וזה היה חיישן חמצן שהלך, תופעה ידועה באופל קורסה...

 

תבדוק, קרוב לוודאי שזו הבעיה

 

בהצלחה

 

(מחיר חיישן כזה הוא 1150 ש"ח)

Fun Is Not A Straight Line!!!

פורסם
ומה סיבת הרעש הבלתי נסבל בכל לחיצה על הגז? שומעים ממש את המנוע כאילו המכסה של השמון פתוח... לכל הרעש הזה תוסיף רעש של אוורי שיוצא. לא יודע איך להסביר.

רעש נורא

אגזוז אולי?

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

קודם כל יש לבדוק את הדברים הבסיסיים שאולי "בזכותם" האוטו כך.

-ראשית יש לבדוק צינורות וואקום וכניסת אויר מסעפת יניקה, סביר להניח שיש לו איזה צינור בחוץ ולכן האוטו לא סוחב, או שבורח אויר מאטם המצערת

-אח"כ יש לבדוק מצתים, זה שהם הוחלפו לא אומר שהם תקינים. קרה לחבר מקרה שאחרי אלף קילומטר פלג מת, יש תקלות יצור פה ושם.

 

מתי האוטו עבר החלפת פילטרים/מצתים לאחרונה?

 

ואחרי כל מה שכתבתי והיה ועדיין הרכב לא יסחוב ויגמגם קצת יש לחברו למחשב

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

בעליות עלית עם מזגן דולק?

 

בכל זאת 1.4 אוטומט + 4 מבוגרים + מזגן ??

 

זה בסך הכל 1.4, לא משנה שזה 97 כ"ס, שיא המומנט שלך הוא בטורים גבוהים כמו בכל מנוע מודרני קטן בנזין, גיר אוטומטי יותר צריך מומנט זמין (הילוך שלישי/שני באוטומט) מאשר כ"ס ....

 

בעליות לא צריך לחלוב ולסחוט עד הסוף את האוטו ("לא עובר 90..."),

אני עם דיזל בעליות מכבה את המזגן ועולה על 80 ברביעי כדי לא לאמץ את המנוע... ובעליות קשות מוריד לשלישי והאוטו עולה אמנם לאט יותר אבל יותר בקלות, ובכל ללא מאמץ

, כן אני יכל לעלות ברביעי עם מזגן או בחמישי ללא מזגן אבל מה הטעם? , מול מי אתה מתחרה ואת מי אתה מנסה לנצח?

 

תשמור על האוטו - תשמור על הכסף - פחות זמן מוסכים...

פורסם
קודם כל יש לבדוק את הדברים הבסיסיים שאולי "בזכותם" האוטו כך.

-ראשית יש לבדוק צינורות וואקום וכניסת אויר מסעפת יניקה, סביר להניח שיש לו איזה צינור בחוץ ולכן האוטו לא סוחב, או שבורח אויר מאטם המצערת

-אח"כ יש לבדוק מצתים, זה שהם הוחלפו לא אומר שהם תקינים. קרה לחבר מקרה שאחרי אלף קילומטר פלג מת, יש תקלות יצור פה ושם.

 

מתי האוטו עבר החלפת פילטרים/מצתים לאחרונה?

 

ואחרי כל מה שכתבתי והיה ועדיין הרכב לא יסחוב ויגמגם קצת יש לחברו למחשב

איפה הדברים האלה נמצאים

אשמח לדעת ואני אבדוק !

:silly: Cx5 - 2012

×
×
  • תוכן חדש...