Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו, רוב החבר'ה בפורום שיש להם קליאו ספורט זה ה-mk1, נכון ?

מעבר ל-falou ו-obarshad אני זוכר שיש עוד איזה שניים שלושה אבל לא זכור לי שיש פה חבר'ה עם mk2.

פורסם
תגידו, רוב החבר'ה בפורום שיש להם קליאו ספורט זה ה-mk1, נכון ?

מעבר ל-falou ו-obarshad אני זוכר שיש עוד איזה שניים שלושה אבל לא זכור לי שיש פה חבר'ה עם mk2.

הג'וקר מחזיק / החזיק דור 2.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
ציר קידמי:

קמבר - שלילי 1 מעלה, לא ניתן לכיוון

קסטור - חיובי 2 מעלות בקרוב, לא ניתן לכיוון

 

ציר אחורי:

קמבר - שלילי 1 מעלה ושלושים שניות, לא ניתן לכיוון

WTF?

מה קורה כשהאוטו יוצא מכיוונון אם שום דבר לא ניתן לכיוונון (למרות שלא ציינת שום דבר לגבי ה-TOE)?

 

מוטי.

פורסם
WTF?

מה קורה כשהאוטו יוצא מכיוונון אם שום דבר לא ניתן לכיוונון (למרות שלא ציינת שום דבר לגבי ה-TOE)?

 

מוטי.

תמיד אמרתי שהצרפתיות דראק...:lol:

הכיונים בצרפתיות זה רק במתיחה...:biglaugh:

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

מבירור לא רשמי (חבר שלי->קרוב משפחה שעובד בקרסו->בירור מול המחלקה הטכנית) התשובה היא שאין אישור לשום שינוי :screwy:

 

 

זה לא אומר שאין שום סיכוי אבל זה אומר שקרסו לא ששים לשתף פעולה וכדי לקבל אישור צריך לשבת עליהם חזק ולקוות שהם יקומו על הצד הנכון באותו בוקר :evil::bad-word::2gunfire:

 

 

אני מניח שגם זה שכנראה שאין פה אף-אחד שהשיג אישור לשינוי מידה בקרסו אומר משהו...

ולא משהו טוב (או אופטימי מדי מבחינתי).

×
×
  • תוכן חדש...