Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על התשובה, היא מאוד עזרה לי.

האם לפי דעתך כדאי להחליף את הכבל של הרמקול למשהו יותר טוב? האם יכול להיות שהכבל של הרמקול משפיע על איכות הצליל שיוצא מה-HU לקומפוננט?

אם כן, לאיזה כבל אתה ממליץ להחליף? וכמה הוא עולה?

מועדון סובארו שטח ופנאי - www.subaru4x4.com

פורסם

שאלה נוספת שהיא חשובה מאוד.

כאשר אני שומע בווליום גבוה אז אני מרגיש בדלת כשאני נוגע בה את הבאס וגם צריך הגבהה לרמקול כדי שלא יפריע לחלון לרדת, אז האם ברמקולים החדשים שיהיו בדלת (הוופר) אתה ממליץ לייצר הגבהה ע"י עץ כלשהו? למשל MDF? או משהו אחר כדי שלא ארגיש בפח של הדלת את הבאס וכדי שיהיה אפקט יותר טוב מהרמקול?

מועדון סובארו שטח ופנאי - www.subaru4x4.com

פורסם
שאלה נוספת שהיא חשובה מאוד.

כאשר אני שומע בווליום גבוה אז אני מרגיש בדלת כשאני נוגע בה את הבאס וגם צריך הגבהה לרמקול כדי שלא יפריע לחלון לרדת, אז האם ברמקולים החדשים שיהיו בדלת (הוופר) אתה ממליץ לייצר הגבהה ע"י עץ כלשהו? למשל MDF? או משהו אחר כדי שלא ארגיש בפח של הדלת את הבאס וכדי שיהיה אפקט יותר טוב מהרמקול?

 

 

תעשה הגבהה אם יש צורך בה. סתם ככה אל תעשה. אם יש קירבה של הרמקול משני צידיו לפח של הדלת או לפאנל הפנימי של הדלת תתאיך את העץ איך שצריך. רצוי MDF אבל לא חובה, זה לא תיבת תהודה.

 

אתה רוצה לשפר את הסאונד בדלת? תכניס שם חומר בידוד כגון פלציב ודומיו. חפש בפורום היו על זה כמה וכמה שרשורים.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

×
×
  • תוכן חדש...