Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט אונו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה שאלות על פיאט אונו רגילה 92:

איזה שיפורים ניתן לעשות לה במנוע על מנת שתסע מהר יותר חוץ מלהחליף כל חלק שקיים כבר בחלק חדש יותר, ואם כבר להחליף, איזה חלק הכי משמעותי

חיצונית, האם נאה לפיאט חצאיות?

מדבקות לאוטו איפה ניתן להשיג?

מד מהירות בצבע לבן ניתן להשגה? איפה?

פורסם

לא שווה את ההשקעה ... אבל מדבקות אתה יכול להשיג באוטו-דיפו,מד סקאלה אתה יכול להזמין מ-EBAY,חצאיות ממש מיותר לרכב הזה.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

מה הכוונה לא שווה את ההשקעה?

אם משפרים לפיאט תמנוע *** בפורום שלנו, ובעברית, נהוג לרשום את המנוע ולא תמנוע **אז היא לא תסע יותר טוב?

פורסם

לא שווה השקעה =

1.מנוע קטן וחלש

2.בכדי לקבל ביצועים טובים זאת השקעה מאוד גדולה - בור ללא תחתית.

3.אמינות הרכב (אם תתחיל לשפר - לא תצא מהמוסך)

4.התנהגות ויציבות לא משהו.

 

חשוב טוב-טוב לפני שאתה נכנס להרפתקה שנקראת שיפורים

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

לא שווה השקעה =

1.מנוע קטן וחלש

2.בכדי לקבל ביצועים טובים זאת השקעה מאוד גדולה - בור ללא תחתית.

3.אמינות הרכב (אם תתחיל לשפר - לא תצא מהמוסך)

4.התנהגות ויציבות לא משהו.

 

חשוב טוב-טוב לפני שאתה נכנס להרפתקה שנקראת שיפוריםמה מה אתה מדבר בכלל? הייה לך את האוטו הזה? נהגת בו?, אתה מכיר אותו?

אם לא אל תדבר באוויר :evil: ואל תבלבל את השכל בכלל ! :twisted::idea:

 

לעיניינו האונו היא זריזה מכיוון שאם יש לך מנוע 1.4 הוא ממש תהייה מהירה, לעומת שלי שהיא 1100,

תחליף פלאגים, שמנים, פילטרים, חוטים לפלאגים, אינפוזיה, יש עוד מלא תלוי מה אתה רוצה לשפר

אפשר לשים תוספות לדלק, ניקוי הקרבורטורים/מזרקים.., מתלים חדשים, בולמים חדשים...וכד....

 

לגבי הלוח שעונים אפשר לפרק ולצבוע, קלי קלות :), כל השאר ..., לגבי חנויות,רפי לין יעזור לך אני מאמין

Suzuki Jimny

פורסם

מה מה אתה מדבר בכלל? הייה לך את האוטו הזה? נהגת בו?, אתה מכיר אותו?

אם לא אל תדבר באוויר :evil: ואל תבלבל את השכל בכלל ! :twisted::idea:

 

לעיניינו האונו היא זריזה מכיוון שאם יש לך מנוע 1.4 הוא ממש תהייה מהירה, לעומת שלי שהיא 1100,

תחליף פלאגים, שמנים, פילטרים, חוטים לפלאגים, אינפוזיה, יש עוד מלא תלוי מה אתה רוצה לשפר

אפשר לשים תוספות לדלק, ניקוי הקרבורטורים/מזרקים.., מתלים חדשים, בולמים חדשים...וכד....

 

לגבי הלוח שעונים אפשר לפרק ולצבוע, קלי קלות :), כל השאר ..., לגבי חנויות,רפי לין יעזור לך אני מאמיןאם הוא יעשה את כל זה סביר להניח שהאוטו יסע ה-ר-ב-ה יותר חלש !!!!!!!!!!

 

אבל אם תעשה את זה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=81193

 

:shock:

JDM :twisted:

פורסם

אכן נהגתי ברכב כזה וכן אני מכיר את הרכב.

כל מה שהצעת לבחור זה בקושי יביא לו 5-6כ"ס.

הרכב עם פוטנציאל נמוך לביצועים טובים.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

מצטער אני לא מסכים איתך, אבל לפחות מה שהצעתי ישפר לו את כל "אופי" הנהיגה, הרכב יעבוד הרבה יותר טוב, ומן הסתם יותר ביצועים,

לרכב דווקא יש פוטנציאל , טוב אני לא מכנס לויכוחים , זה לא לת'רד הזה.נקודה.

Suzuki Jimny

פורסם

מצטער אני לא מסכים איתך, אבל לפחות מה שהצעתי ישפר לו את כל "אופי" הנהיגה, הרכב יעבוד הרבה יותר טוב, ומן הסתם יותר ביצועים,

לרכב דווקא יש פוטנציאל , טוב אני לא מכנס לויכוחים , זה לא לת'רד הזה.נקודה.בוא תסכים איתי בדבר אחד : להחליף פלאגים ,שמנים ופילטרים זהו דבר מובן מאילו ואין צורך להרחיב.

חוטים לפלאגים (חוטי הצתה) אין צורך להחליף אם לא בורח ניצוץ או הרכב לא מזייף ,כלומר החלפה לחדשים לא תחולל שום כלום.

אינפוזיה תנקה את הפיח מהמנוע בצורה בלתי מורגשת כלל וכלל וסביר להניח שלא תוריד משקעים שישפרו את הבצועים בין לילה . מה שכן לטווח ארוך ייתכן שבנוסף לשמירה על מנוע נקי ירדו טיפה משקעים. שוב לא יורגש שינוי מידי .

ניקוי קרבורטור /מזרקים לרכב ללא בעיות יהיה בזבוז כספי מיותר !

מתלים לא מחליפים אלא רק בולמים במידה והם גמורים , לא נראה לי שמישהו ישים קשיחים באונו או קפיצי הנמכה.

JDM :twisted:

פורסם

אני יודע, אני מסכים איתך , כל החוטים , האינפוזיה, אני אומר לו כדי לשמור על אורן חיים של מנוע, וכל ניקוי קרבוקטורים שלא יעשה בעיות...

Suzuki Jimny

×
×
  • תוכן חדש...