Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסתובבת שמועה שכל נהג חדש , בין אם עבר עבירה/ות ובין אם לא , מחוייב לאחר שנתיים מיום הוצאת הרשיון ב"קורס רענון".

 

האם זה נכון שכל נהג חדש חייב לעבור "קורס רענון"?

אם כן , מה עושים בקורס שכזה?

 

באתר של משרד הרישוי לא מוזכר דבר שכזה משום מה.

 

תודה

פורסם

קורס ריענון כזכור לי זה אחריי 3 שנים.

הוא מחולק ל 3 הרצאות, שבהם חוזרים על תמרורים, מדברים על גורמים של תעונות,

ולומדים כמה טיפים לנהיגה בטוחה וחכמה יותר.

 

עם המרצה הנכון זה אפילו יכול ליהיות נחמד.

פורסם

 

עם המרצה הנכון זה אפילו יכול ליהיות נחמד.

 

בדר"כ זה המרצה הלא נכון :x

בדר"כ השותפים לקורס גם הם הלא הנכונים(שאלות קיטבג וויכוחי סרק).

 

צריך להתאזר בהמון סבלנות וסובלנות, רצוי להצטייד בספר קריאה טוב וכד'...

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אל תזלזל בנהגים שהם 40 שנה על הכביש ! אבא שלי נוהג 40 שנה והייתה לו אולי תאונה אחת בכל ה 40 שנה האלה, והוא יודע לנהוג בטוח! השנים רק מוסיפים ניסיון !!!

פורסם
אל תזלזל בנהגים שהם 40 שנה על הכביש ! אבא שלי נוהג 40 שנה והייתה לו אולי תאונה אחת בכל ה 40 שנה האלה, והוא יודע לנהוג בטוח! השנים רק מוסיפים ניסיון !!!

 

הנסיון חשוב עד לשלב שבו הירידה ביכולת גוברת.

 

נתונים מארה"ב לגבי מידת המעורבות בתאונות לפי גיל:

 

הכי הרבה - גיל 15 עד 19 : 10,000/ 5 נהגים לשנה

 

הכי מעט - גיל 55 עד 75 : 10,000 / 2 נהגים לשנה

 

מגיל 19 עד 55 מידת המעורבות בתאונות הולכת ופוחתת ואחרי גיל 75 הולכת וגוברת. הנתונים מקבלים משנה תוקף אם לוקחים בחשבון שנהגים בגילאי העבודה נוהגים הרבה יותר קילומטרים מצעירים או קשישים.

 

נהגות=נהגים !

 

נמרוד

פורסם

הבנתי שזה קורס תאורטי נטו.

 

כלומר , זה סתם לשבת שם ולהקשיב להרצאות?!

 

אולי מישהו יודע כמה עולה ה"תענוג"?

 

תודה

פורסם

אכן, קורס תאורטי נטו, לדעתי גם די נחמד. לי אישית היה מרצה דיי טוב שלקח את העבודה שלו ברצינות ולמדתי הרבה טיפים קטנים לנהיגה יותר נכונה. לדעתי הקורב די חשוב, ואם באים עם רוח טובה הוא יכול להיות די נחמד...

יניב

פורסם

אני באתי בעצבים ונגטיביות מוחצנת, ובזכות מרצה מאוד טוב, ממש נהנתי,

ולצערי (אני יכול להגיד) היתבטל השיעור השלישי...

×
×
  • תוכן חדש...