Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירת הכבישים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות קורסי הרכיבה שעברה בחו"ל, ולמרות שבכבישי המדינה המפותלים היא תהיה מהירה מרוב נהגי ישראל, למרות זאת: בי-רו היא לא "נהגת שודים" פרועה אלא שייכת לזן נדיר של נהגים בעלי זוג עיניים פקוחות, היגיון בריא, ניסיון, ואצבעות חדות על המיקלדת.

בי-רו עולה לפודיום בפולגז עם אבחנות מאוד ברורות לגבי הקורה בכבישים הישראליים.

 

http://www.fullgaz.co.il/podium/be_roo-1.html

 

תהנו ! :lol:

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

כל מילה בסלע!!!

 

זה הרי ברור -

 

הישראלים עצלנים מדי בשביל להרים שקית במבה שהילד זרק על הדשא בפארק, עצלנים מדי בשביל לכתוב מכתב תלונה כשפקיד ממשלתי מושחת או עצלן דופק להם את החיים, עצלנים מדי בשביל להציל את עצמם מזיהום, מלחמות, מיתון וכל דבר שצריך להתאמץ בשביל להלחם בו (חוץ כמובן ממחבלים - בהם נילחם עד מוות).

 

מה? שאנחנו נרים את הראש? לבדוק אם יש עם מי לדבר בצד השני (כן, אני מדבר על פוליטיקה)? למה לשבת ולדון עם האוצר בלילה כשאפשר להשבית את המשק ולנוח קצת? מה, רק בגלל שמטאור נופל לנו על הראש נזוז הצידה? שהמטאור יזוז!

 

"המצא מנוחה נכונה", זו התפילה שלנו. שנמות, ונוכל לנוח כמו שצריך. בדרך, נוכל להאשים את כל האחרים (בעיקר גויים, בלגים, ערבים, אנטישמיים כלליים ו"אינטיליגנאטים" ממושקפים בפרט) בכל הצרות.

 

לא פלא שהספורט שבו ישראל לקחה הכי הרבה מדליות זה ג'ודו (שם אתה מנצל את הכוח של היריב ... איזה פראיירים הגויים!!!), שהייצוא העיקרי שלנו זה היי-טק (צריך רק לחשוב, לא צריך להזיע) והייבוא העיקרי שלנו זה פועלים.

 

אז אתם רוצים שישראל ישראלי יזיז פאקינג אצבע שלמה בשביל לאותת? עד שהוא סופסוף מצא את התנוחה הנכונה של היד על ההגה (בשעה 12:00, כמובן, או 6:00 אם גלגל ההגה מאפשר את זה, ויד שמאל בכלל על החלון - כל אחד יודע שאת גובה המושב יש לכוון כך שהיד תתאים לסף החלון - הווינקר ממש רחוק)? ועוד לנסוע לחפש חניה חוקית, הצחקתם לו את האם-אם-אמא של הפופיק, שלא לומר למטה מזה, לכו לכו יא-לפלפים תחפשו מי ינענע אתכם, למה אני תיכף ייצא מהאוטו לנקנק אתכם (אם מישהו רק יעזור לי לקום, שיט - התנוונו לי כל השרירים)

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

נוכל להתלונן על הנעשה בכביש, על הסכנות ועל המטורפים, מעכשיו ועד הקמת מסלול ראוי בארץ.

אבל מצד שני לא נעשה כלום בנוגע לתרבות הנהיגה בארץ, נמשיך לתת למטורפים ולא כשירים לנהוג, להסתכן כשנירצה לעבור את הכביש, לעבור צומת עמוסה ומיד לרוץ לטיפול נפשי נגד חרדות....

מסוכן לעלות על הכביש בארץ אבל מה אנחנו עושים בנידון?

בעיקר על שתים, אבל לפעמים יורד על ארבע

פורסם
נוכל להתלונן על הנעשה בכביש, על הסכנות ועל המטורפים, מעכשיו ועד הקמת מסלול ראוי בארץ.

אבל מצד שני לא נעשה כלום בנוגע לתרבות הנהיגה בארץ, נמשיך לתת למטורפים ולא כשירים לנהוג, להסתכן כשנירצה לעבור את הכביש, לעבור צומת עמוסה ומיד לרוץ לטיפול נפשי נגד חרדות....

מסוכן לעלות על הכביש בארץ אבל מה אנחנו עושים בנידון?

 

נכתוב על זה באינטרנט :?

נכון לעכשיו, במדינה כמו שלנו שבה מי שנוסע מהר\נמרץ\ספורטיבי\WHATEVER נחשב לפושע, רוכב דו"ג נחשב למשוגע וספורט מוטורי מתקבל על הדעת וזוכה לכתבה במוסף חג רק אם זה מכוניות צעצוע על שלט (עם כל הכבוד...) יהיה קשה מאוד לשנות משהו.

כדי שבאמת נוכל לשנות משהו צריך כוח פוליטי\חברתי וכו' וכו', היו כאן ובפורומים המוטוריים בארץ עשרות ת'רדים בנושא ושוב דבר לא זז לשום כיוון.

כשאני חושב על שר התחבורה הנוכחי אני גם לא רואה את האור בקצה המנהרה (ומסתבר שאולי גם לא נראה את האור בכביש החוף בלילה כי צריך לחסוך... :x )...

בקיצר,

כרגע אני חושב שאנחנו יכולים לדבר הרבה, לצעוק מעל גלי הרשת אבל זה לא יזיז לאף אחד.

כדי לעשות מהומה צריך להפגין, להראות נוכחות, לחתום על עצומות (אהרונוביץ' ניסה אבל לא ממש הצליח...1177 חתימות זו לא הצלחה בשום קנה מידה...), לגרום לפקקים, להראות בטלוויזיה, להשמיע ברדיו, לכתוב בעיתונים - אלו כלי התקשורת היותר חזקים אם נרצה או לא...

:-)

×
×
  • תוכן חדש...