Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

 

היום התעסקתי במחילה מכבודכם, באחוריה של הנסיכה....לפני שאתם מעלים חיוכי זימה ומתרגלים (שוב) את הגרמנית השוטפת שלכם, הרי שמדובר בגלגל האחורי הכולל מערכת בלמים, גלגל שיניים גדול,

וברגי הכיוון של הגלגל והשרשרת...שוב איכות החומרים של הונדה לא אכזבה ויחסית לתנאים ולמצב שבו הוחזקה הנסיכה הרי שהמצב מעודד, ראו בתמונות... ניתן להבחין גם בהבדל בין התמונות הראשונות של הנסיכה לתמונות שצולמו היום בהתקדמות הפרויקט....(התמונות לא עולות כניראה בגלל עומס בשרת)

יצורפו בהמשך-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התמונות מעבודת הבוקר-

http://img398.imageshack.us/img398/4013/dscf90715ln.jpg

http://img398.imageshack.us/img398/1593/dscf90707zy.jpg

http://img398.imageshack.us/img398/5319/dscf90695ob.jpg

ועדיין מחפש אופנוע דומה לצורך השלמת חוסרים-הפעילו את כל הקשרים החושים והיכולות-תודה רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

בכל פעם אני נדהם מחדש מאיכות החומרים של הנסיכה, על מנת לסבר את הדעת, להלן דוגמא פנס איתות יליד 1974 שעמד חשוף לכל פגעי מזג האויר בשלושת העשורים האחרונים לאחר רחיצה במים וסבון בלבד...רן

 

http://img316.imageshack.us/img316/1091/dscf90932lm.jpg

http://img316.imageshack.us/img316/8237/dscf90957dt.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

שלום לכולם

אז בעצת המומחים ניגשתי שוב למלאכה, הפעם נעזרתי בביטחון לאחר שקיבלתי את התגובות לשאלה ששאלתי, ואכן צדקו המומחים, לחץ קל ואח"כ יותר חזק ובסוף הכי חזק.. וכל ארבעת הברגים השתחררו... צילמיתי להוכחות...מחר ניגש לראות אם ניתן להשיג גלגל שיניים תואם גדול וקטן שרשרת ונחליף את המיסב והציר (זה מהפינה הימנית עליונה של הצילום) אז שוב תודה לכולם

ל-SUN דיברתי איתו, הוא מפרסם מדי פעם קטנועים ואופנועים למכירה אולם לא קיבלתי ממנו תגובה ברורה אני אנסה שוב תודה שנה טובה לכולם-רן

http://img193.imageshack.us/img193/8286/dscf90986wb.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

בוקר טוב

אז אמש, בין ההיתעסקות עם הסמלים ודברים אחרים... נימצא בידי קצת זמן, לטובת הסרת חלקים נוספים המנסיכה...הגשמים בפתח וכיוון שאני עובד במרפסת פתוחה, חשוב לסיים לפחות את שלב הפירוק בזמן.בין החלקים שפורקו מיכל הדלק, הכנף האחורית, הסבל והסיסי באר...הכנף עצמה עשוייה מפלסטיק, שבמשך הזמן התייבש וספג מכות שגרמו לשברים בחלקים מסויימים, הפלסטיק איבד מגמישותו והא פריך ושביר, ניצטרך להחליף כנף קומפלט.....מצורפות תמונות מהעבודה להתרשמות-רן

http://img396.imageshack.us/img396/1007/dscf91017sz.jpg

http://img396.imageshack.us/img396/7190/dscf91036mi.jpg

 

כרגע אני מרוחק כשעת עבודה מפרוק מלא של השילדה, ובפניקה אדירה אם אצליח להחזיר כל דבר למקומו, אחרי הכל הפרוק הוא החלק הקל...שתהיה לכולם שנת נסיכים ונסיכות שוקולד ושושנים....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אני לא מסוגלת לפרש מונחים מקצועיים - הצרפתית שלי לוקה בחסר - אבל הייתי מציעה לך להפנות את תשומת ליבו של קובי מילוא (הוא דובר צרפתית שוטפת)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

החלק פורסם ב-EBAY הבלגי, וכל הפרטים הטכניים של המכירה הם בצרפתית. לעומת זאת, ה- Description של החלק הוא בפלמית (דומה להולנדית), שפה שאני לא כל-כך דובר... גם נסיון לתרגם את העסק ב-ALTAVISTA לא סיפק משהו הגיוני. בכל מקרה, המכירה כבר הסתיימה.

אם אתה (או כל חבר אחר בפורום) תזדקק בהמשך לשרותי תרגום מצרפתית - אשמח לעזור.

 

A bientot,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

רן שלום

אני מקווה שאתה יודע/זוכר שאתה צריך גם מכסה שמאלי ?!?!

נ.ב קבלתה חזרה את הה.פ שלי ?

מריו.

HONDA SS50Z

HONDA CD50E

MATRA BAGHEERA X 1979

פורסם

תודה למשיבים ואל דאגה אני אמשיך להפגיז בשאלות ותירגומים-מה היה לנו היום.....

 

בשבע בבוקר אני מתעורר חסר מנוחה....שקט בבית..קפיצה למטבח, לחיצה על הכפתור האדום, שיניים, ועם הקפה למרפסת, מסיר את הכיסוי משרידי הנסיכה, מכין את השטח לעבודה, מביא את ארגז הכלים הכבד פורש גם אותו ו....זוגתי שתחייה בפתח המרפסת..."מה דעתך לצאת קצת ולאוורר את הילדים?" לרווקים שביננו הבהרה-כשהאישה שואלת לדעתך היא לא באמת מתעניינת מה דעתך... התרגום הנכון "אולי תעזוב את הגורטאה החלודה שלך ותקדיש לנו תשומת לב...." התשובה השגויה היא "לא כרגע, אני עסוק וממתי הילדים צריכים איורור מה הם מצעים?"-הנסיון המיצטבר אומר לנהוג על פי הכלל הבא...לאסוף את הכלים לכסות מחדש את הנסיכה ולסגת בשקט... לפחות הצלחתי לפרק את הפנס האחורי מהכנף המספר וחלקים נוספים-ועכשיו לשאלה:

האם ניתן לשחזר חלקים שבורים מהכנף ע"י פיברגלאס ולהחזיר לה את צורתה המקורית כולל תיקון סדקים ?

היכן ניתן לעשות זאת?

והאם המחיר מצדיק זאת או לנסות להשיג כנף טובה יותר (מחו"ל)?

תמונות בהמשך

תודה וחד שמח-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

הכנף בהונדה מפלסטיק?

 

אם כן אפשר לעשות ריתוך פלסטיק כפי שנהוג(בעבר, היום כבר מחליפים בתחליפי) לתקן את הפגושים.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
הכנף בהונדה מפלסטיק?

 

אם כן אפשר לעשות ריתוך פלסטיק כפי שנהוג(בעבר, היום כבר מחליפים בתחליפי) לתקן את הפגושים.[/quote

קיימיים שני סוגים, פלסטיק כמו במיקרה שלי ואלומניום כמו בדגם ה-SS וכמו בתמונות של החברים ששיפצו בעצמם,(אפשר לראות בתמונות בשירשור) שקלתי ליבא שני כנפיים כאלה אבל הגודל והמשקל עושים את הדבר ליקר במיוחד...

האפשרות כרגע או שיפוץ הפלסטיק הקיים, או מציאת תורמת איברים שאני עדיין מחפש בנרות

700026P.jpg700027P.jpg

כנף קידמית כנף אחורית

 

תמונות של הכנף שהיתה מורכבת אני אצרף מחר-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

קודם כל בSS הם ממתכת רגילה עם ציפוי ניקל.

לייבא כאלה יעלה לך הרבה כסף עקב העובדה שהם שוקלים לא מעט=חבילה יקרה והרבה מכס.

מה שכן אתה יכול לסדר את הכנף שלך בדרך שכבר אמרתי וגם להצטרף לפרוייקט של ציפוי ניקל לפלסטיק(אם בא לך על ניקל),וגם הכנף הקידמית מהפלסטיק תהיה יותר זולה למשלוח וגם לא תשלם עליה מכס.

נו אז מה אתה אומר?

עמית.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]


×
×
  • תוכן חדש...