Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם

חזרתי...הבאתי תמונות ותובנות חדשות מהטיול, כל מי שמשפץ רכב מזרח גרמני , רוסי, או רומני, גן עדן מובטח לו בפראג, כולל משאיות צבאיות של הצבא ה...(יש תמונות ) ולעיניננו אני מחפש אתר ברשת שעוסק באופנוע הספציפי הזה עד עכשיו מצאתי רק אחרים יש מישהו מאשפי המקלדת שיכול לעזור? כמו כן עזרה במדריך טכני (ספר או חוברת) וכל חלק יתקבלו בברכה תודה-רן

1. http://img263.imageshack.us/img263/1340/dscf81420qj.jpg

2. http://img263.imageshack.us/img263/7282/dscf83560vj.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מחפש אתר ברשת שעוסק באופנוע הספציפי הזה עד עכשיו מצאתי רק אחרים יש מישהו מאשפי המקלדת שיכול לעזור? כמו כן עזרה במדריך טכני (ספר או חוברת) וכל חלק יתקבלו בברכה תודה-רן

לסיום, יש בחור במועדון החמש ששיפץ הונדה כזו ברמה מושלמת. אני לא זוכר את השם, אבל שווה לבדוק במועדון.

 

בילוי נעים,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

לסיום, יש בחור במועדון החמש ששיפץ הונדה כזו ברמה מושלמת. אני לא זוכר את השם, אבל שווה לבדוק במועדון.

 

בילוי נעים,

 

קובי

שם הבחור הוא אילן. הוא מגיע בדכ' עם ג'יפ מדהים שהוא שיפץ.

אם תעלה עוד יצירת אומנת נוספת לסמלון שלך, תיחסם גישתך לאתר.

פורסם

עידכון

היום ביצעתי סיור מוסכים על מנת ולנסות להעריך את מידת ההשקעה וזמינות החלפים...אז ככה

קודם כל גולת הכותרת היא שהשגתי את המדריך המלא והמקורי של הונדה לדגם שלי, כולל החוברת של המספרים הקטלוגים של החלקים (תודה ליוני מיוני אופנועים). מדובר בהשאלה לצורך צילום החוברת

אבל בשבילי זה מספיק...

הועלו מס הצעות ע"י החברים, לשיתוף חלקים בין ההונדה קאב, לשלי... אבל בפועל רק מס חלקים זהים, לא כולם... אצל יוני פגשתי בבחור שטוען שיש ברשותו מנוע חדש 0 ק"מ עדיין באריזה אנני יודע כמה הוא רציני אבל אין ספק שהעניין יבדק לעומק...

בנושא הכלים, חבר ששמע שאני זקוק לכלים מסר שיש ברשותו ראנצט... בבירור הועלה מין האוב, כלי שבמקרה הטוב היה מועמד להתכה, אז כשאני ביליתי בפראג, הכלי בילה בסולר... שחזרתי הכלי פורק לגורמים נוקה מחלודה, שומן וגורז כהלכה... והיום מתפקד למופת. הסיבה היחידה שהצילה אותו ממות, שהוא נושא את השם K-S ומישהו אמר שהם כלים טובים....

עדיין חסרים חלקים רבים אם יש למישהו רגלית התנעה (קיק סטארט) של קאב או אופנוע אחר אשמח לדעת-תודה- רן

נ.ב

אם אילן שומע, או מישהו יודע יותר פרטים אשמח לשמוע ממנו-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אם אילן שומע, או מישהו יודע יותר פרטים אשמח לשמוע ממנו-רן
אילן לא יכול לישמוע את מה שכתוב (אלא עם כן מישהוא מקריא לו)

בעצם אף אחד לא יכול לישמוע את מה שכתוב !!!:roflmao:

 

ירון מאיר

פורסם
אילן לא יכול לישמוע את מה שכתוב (אלא עם כן מישהוא מקריא לו)

בעצם אף אחד לא יכול לישמוע את מה שכתוב !!!:roflmao:

 

ירון מאיר

הכוונה לקריאות העזרה שלי....רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

המשך העלילה:

 

היום, בעקבות חילוף משמרות, מצאתי את עצמי בבית בשעות הבוקר, ללא תעסוקה אמיתית וחיפשתי משהו להנעים את זמני, החלטתי לנקות את הקרבורטור של הנסיכה, שמצבו ניראה לי גרוע במיוחד...

חיש קל פורק הקרבורטור, שהיה פתוח בחלקו העליון במשך השנים האחרונות וספג את כל מה שמזג האויר הירושלמי הואיל לתת לו... לציין ששום חלק בקרבורטור לא זז, והוא היה סתום לחלוטין כאשר כבל הגז תלוי על בלימה.... כל החלקים שהתפרקו בשלב הראשון ללא מאמץ, הושרו בנוזל, מברשות השיניים הישנות נישלפו וטקס השיפשוף החל... שלב אחרי שלב נוקו כל החלקים, האטמים הושרו בתמיסת מי סבון חמימה וככל שנקפו השעות, נפתחו עוד ועוד דיזות סרבניות... בסיכומו של יום, הקרבורטור פעיל ועובד כמו חדש, אבל גולת הכותרת של היום היתה שהצלחתי לחבר את הכל, לידית הגז... ממה שנישאר על הכידון פרקתי את המנגנון (ללא ידיות הגומי החסרות) וקשה להאמין איך אחרי שיטפה טובה וניקוי חזר למצב חדש...זה רק מוכיח את איכות החומרים של הונדה, אפילו כבל הגז שיה תקוע חזר לפעילות אחרי ניקוי וגרוז ועכשיו ניתן להפעיל את הקרבוקטור ואת ידית הגז בצורה אופטימלית...כמובן שבסוף העבודה ביצעתי ניקוי יסודי של הנסיכה הכוללת שימון של חלקי המתכת, והסתבר שהמצב בכלל לא רע כמו שניראה בתמונות, רוב החלודה היתה בעצם ליכלוך שירד בשעת הניקוי הניקלים שעל מיכל הדלק והגומי במצב מעולה ובכלל כרגע הכל ניראה ורוד יותר... תמונות יועלו בהמשך... זהו לבינתיים-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

תמונות שערורתיות מתוך בית המלוכה:

http://img257.imageshack.us/img257/3262/dscf86156ys.jpg

המלכה האם בתגובה: "אלה אינן מסוג התמונות המצופות מבת מלוכה"

דובר הארמון: "הנסיכה תישלח למוסד מתקן"

פרשנים: אלה תמונות האחרונות של הנסיכה במצבה הנוכחי, לפני הפרוק הגדול, הנועזים יעשו השוואה

בין התמונות לפני באמצע ואחרי....

העולם בהלם... תרומות מכל רחבי הפורום, עדיין לא מספיק לשיקום מלא אבל ...

המשך מובטח-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

בוקר טוב

במטרה לאתר חלפים לנסיכה במהירות החלטתי לפרסם בקשה לאיתור חלפים גם ב"שדות זרים" פורומי אופנועים, ופרומי רכב למינהם... ואכן קיבלתי תגובות שונות שהעלו לי מס' שאלות:

1. פורסמה תמונה של הונדה דומה לשלי של חבר המועדון מישהו מזהה?

bi6.jpg

 

אם הבעלים חבר אשמח ליצור איתו קשר-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אז כמו שהבטחתי, המשך בטלנובלה...

כפי שחלק מכם קראו בשירשור החדש מהיום:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=82347

הנסיכה מתגלה כעקשנית במיוחד לא הצלחתי להסיר את גלגל התנופה הסורר... גם בנושא איתור חלקים נחוצים עדיין אין התקדמות ממש... למרות שיש מס' כיוונים...

בחור נחמד אמר לי כי בויאטנם (?) ניתן להשיג חלקים חדשים לדגם זה וכי הוא עדיין נוסע, חי ובועט שם... מישהו יכול לאמת זאת? השבוע הבא לוט בערפל ולכן לא ברור עדיין כיצד תיהיה ההתקדמות... מה שבטוח אני אעדכן לגבי כל התפתחות-שבוע קל לכולם-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אז כמו שהבטחתי, המשך בטלנובלה...

כפי שחלק מכם קראו בשירשור החדש מהיום:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=82347

הנסיכה מתגלה כעקשנית במיוחד לא הצלחתי להסיר את גלגל התנופה הסורר... גם בנושא איתור חלקים נחוצים עדיין אין התקדמות ממש... למרות שיש מס' כיוונים...

בחור נחמד אמר לי כי בויאטנם (?) ניתן להשיג חלקים חדשים לדגם זה וכי הוא עדיין נוסע, חי ובועט שם... מישהו יכול לאמת זאת? השבוע הבא לוט בערפל ולכן לא ברור עדיין כיצד תיהיה ההתקדמות... מה שבטוח אני אעדכן לגבי כל התפתחות-שבוע קל לכולם-רן

קראת את זה?

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

בהמשך לקישור שגילי צרף :

בהחלט לא לחמם ,עדיין ניתן למצוא אפציר.

אבל : יש 3 דגמי מנוע להונדה קאב 50 והרבה חלקים לא מתאימים , לא רק גיר, אז רק לפי דוגמא.

 

רוצים עוד תמונות.

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
בהמשך לקישור שגילי צרף :

בהחלט לא לחמם ,עדיין ניתן למצוא אפציר.

אבל : יש 3 דגמי מנוע להונדה קאב 50 והרבה חלקים לא מתאימים , לא רק גיר, אז רק לפי דוגמא.

 

רוצים עוד תמונות.

 

ישי

למרות התנגדות נחרצת של הנסיכה המתביישת במצבה הנוכחי, מבטיח לצלם...

לגבי ה-RV הבעלים שדיברתי איתו עבורך, לא מוכן למכור גם לאחר הצעה שאי אפשר לסרב לה...

הוא משתמש בו שימוש יום יומי-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

לכל מי שהיה בהשקה של הפיאט 600 ביום שישי וודאי שם לב שיש עוד הונדה 50 לפני שיפוץ כמו שלך רק במצב טוב יותר (טיפה יותר טוב... בסדר?)

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:


×
×
  • תוכן חדש...