Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חוות דעת (לא שלי*):

תראה אמרתי לא שלי כי גם אני רציתי לקנות את האוטו הזה ונתנו לי מספיק חוות דעת עליו.

זה תלוי מה אתה מחפש אני לא יכול ככה לתת לך חוות דעת אבל... משאני כן יכול להגיד לך שאם אתה מחפש איזה מטוס קרב ומכונת רייסים היא לא בדיוק המכונית בשבילך חוצמיזה תגיד איזו שנה אולי אני יוכל יותר לפרט.

אני קניתי בסוף 206 XS ואני מאושר :D

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

איי...

רותם רותם רותם...

מתי תתבגר... :roll::wink: ..

 

אמרתי שיש לו פוטנציאל שיפורים רחבבבבבבבבב.

 

אבל זה כבר לא משנה.. אני ואתה יודעים מה בסוף תקנה...

:p

 

אדם.

פורסם
האוטו מודל 94

דיברתי עם חבר שלי אדם מהפורום והוא דווקא אמר שהאוטו לא רואה בעיניים ושהוא טיל בליסטי

 

אכן, לא רואה בעיניים וטיל בליסטי היא הגדרה מדויקת. :p

 

הייתה לי כזאת, אין לי כוח להרחיב ולכן אגיד שלמרות שחסר לה קצת כוח, היא מכונית ההנעה הקדמית המהנה ביותר שנהגתי עליה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
האוטו מודל 94

דיברתי עם חבר שלי אדם מהפורום והוא דווקא אמר שהאוטו לא רואה בעיניים ושהוא טיל בליסטי

 

אכן, לא רואה בעיניים וטיל בליסטי היא הגדרה מדויקת. :p

 

הייתה לי כזאת, אין לי כוח להרחיב ולכן אגיד שלמרות שחסר לה קצת כוח, היא מכונית ההנעה הקדמית המהנה ביותר שנהגתי עליה.

 

רוני

חשבתי שאתה דווקא הייתה ההוא שאמר שהיא לא בדיוק

לא רואה בעיניים וטיל בליסטי
אבל אם אתה אומר קטונתי :oops:

ומהנה בהחלט כן (נהגתי על XSI).

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
האוטו מודל 94

דיברתי עם חבר שלי אדם מהפורום והוא דווקא אמר שהאוטו לא רואה בעיניים ושהוא טיל בליסטי

אכן, לא רואה בעיניים וטיל בליסטי היא הגדרה מדויקת. :p

הייתה לי כזאת, אין לי כוח להרחיב ולכן אגיד שלמרות שחסר לה קצת כוח, היא מכונית ההנעה הקדמית המהנה ביותר שנהגתי עליה.

רוני

חשבתי שאתה דווקא הייתה ההוא שאמר שהיא לא בדיוק

לא רואה בעיניים וטיל בליסטי
אבל אם אתה אומר קטונתי :oops:

ומהנה בהחלט כן (נהגתי על XSI).

 

לא הבנתי למה התכוונת...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הסבר:

ונתנו לי מספיק חוות דעת עליו.

משאני כן יכול להגיד לך שאם אתה מחפש איזה מטוס קרב ומכונת רייסים היא לא בדיוק המכונית בשבילך

הציטוטים הנ"ל שלי .

אז חשבתי שאתה הייתה זה שאמר לי את זה לא חשוב.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

×
×
  • תוכן חדש...