Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לאחרונה דיברתי עם בעל רכב פיאסטה YOUTH שנת 96.

הקילומטרז' של הרכב לא גבוה, 85 אלף ק"מ. בסה"כ הרכב נראה בסדר גמור.

בעל הרכב אומר שטיפל ברכב במוסך פרטי ולא במוסך מורשה ולכן גם אין ספר טיפולים.

השאלה היא כזו, האם זה משנה כ"כ אם הרכב טופל במוסך פרטי או מורשה, האם זה צריך להשפיע על ההחלטה שלי לקנות את הרכב?

 

תודה.. שי.

פורסם

כמובן.

מורשה זה שכל החלפים מקוריים אין חלופיים לא יכניסו לך דברים פשוטים

מה כן שהם יודעים בדיוק כל פרט על האוטו מיקומים ובעיות שהאוטו אוהב לעשות, מוסכניק שאולי לא יצא לו לעבוד הרבה על סוג האוטו הזה, יכול לטעות במשהו.. מי יודע..

עוד דבר, שיש ספר טיפולים אתה יודע בדיוק מתי האוטו טופל, זה הפלוס.

כל אחד יכול להגיד שהוא טיפל, אבל לא במוסך מורשה, לכן אין ספר טיפולים

אולי הוא לא טיפל/או לא טיפל בזמן, לך תדע..

פורסם

אם הוא טיפל במוסך מסודר, ייתכן ויש להם על המחשב את הסטוריית הטיפולים של הרכב, או חלקה. גם זה שווה משהו.

dirty old man

need love too

פורסם

אז לקנות או לא?

הרי בין כה וכה אני לוקח אותו לבדיקה...

אם הרכב לא טופל הצורה סדירה אני אראה את זה בתוצאות לא?

זו פשוט הפיאסטה הכי נורמלית שמצאתי עד עכשיו... וחבל לי לפספס אותה

בגלל זה אני מתייעץ איתכם...

תודה.. שי

פורסם

הזהר!!

 

יש כאן משהו לא ברור. אם לבעל הרכב אין קבלות והסטורית טיפולים מתועדת,תתרחק ממנו ומהרכב.

מוסך מורשה קשור ברשת מחשבים של היבואן וכך תדע כמה בעלים היו לרכב וכמה ק"מ הוא באמת עשה.

פיאסטה YOUTH שימשו הרבה להשכרות ולכן אולי יש בעיה עם הרכב והק"מ...

ואיך אומר חבר שלי שהוא דייג וגם דון ז'ואן לא קטן? יש הרבה דגים בים...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

×
×
  • תוכן חדש...