Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט גרנדה פנדה החדשה בארץ.


פוסטים מומלצים

פורסם

שנת 89, מדובר בגימור SISLEY שהתחיל בשנת 86 ב500 יחידות והמשיך אחרי הביקוש הגדול.

מושבי עור ובד משולבים, לוגו הSisley האגדי, חישוקים בהירים, צבע מטאלי והכונס אוויר על מכסה המנוע

  • אהבתי 2
פורסם
בתאריך 24.6.2026 בשעה 22:53, Buki כתב:

לפי התמונה, לפחות 11 שנים 😁 

 

בתאריך 24.6.2026 בשעה 22:25, סולל הדרך כתב:

שלי היתה 82... החזקנו אותה עשר שנים. אחללללה אוטו.image.thumb.jpeg.59ed407b29a45ad7783019a9c528adbd.jpeg

קניתי אותה בת 6. היתה יד ראשונה עם 66 אלף ק"מ 

לפני 22 שעות, EliC25 כתב:

מי שיגיע היום להשקה באיירפורט סיטי יזכה להפתעה.

 

לצערי כמו שכתבתי לך בפרטי הייתי בחו"ל. חבל. רציתי גם את ההפתעה וגם להגיע. בפעם הבאה 

בתאריך 25.6.2026 בשעה 19:08, רועי5 כתב:

מתנצל על קוצר הראות, הרי גם ה 500 שאחת מהן נמצאת אצלך בסימלון ואולי גם בחניה, לא עוקב, לא נמכרה כאן בכלל ואולי גם מאותן  "הסיבות שמנית ". במיוחד לא יכול שלא לחבב את הבטחון הנחרץ הזה שבקביעה "אין לה סיכוי..". 

התמחור והמתחרים היו שונים באותה התקופה.
בלי קשר שה 500 היא רטרו אמיתית הפנדה החדשה לא קשורה בכלום למקורית מלבד גניבת השם

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 10 דקות, סולל הדרך כתב:

קניתי אותה בת 6.

או קי הבנתי.

פשוט יש בתמונה פיז'ו 106 שלא הייתה בארץ  1992 אז לא הסתדר לי 10 שנים 😊 

 

 

כמו שכבר כתבתי, לא היו הרבה פנדות דור ראשון בארץ. הייתה גם כחדשה יחסית נדירה. למייטב זכרוני שווקה רק ב 1982 ו 1983.

הכמויות לא התקרבו לכמויות של פיאט 127 ואונו בהמשך. 

ב 1987-1988 שווקה גרסת סיאט של פנדה - Seat Marbella אבל גם ממנה נמכרו מעט יחידות יחסית לדגמי סיאט אחרים.

 

 

פורסם
לפני 11 שעות, EliC25 כתב:

שנת 89, מדובר בגימור SISLEY שהתחיל בשנת 86 ב500 יחידות והמשיך אחרי הביקוש הגדול.

מושבי עור ובד משולבים, לוגו הSisley האגדי, חישוקים בהירים, צבע מטאלי והכונס אוויר על מכסה המנוע

Sisly היה שת"פ (מהראשונים לזכרוני) למותג אופנה. מלבד מה שהזכיר אלי היה אינקלנומטר, לוח שעונים מיוחד, חגורות בטיחות ממותגות, פסי קישוט על הגג. צבעים ייחודים כמו הירוק, החום הכחול והבורדו המטאלי . גג הברזנט כפול נמכר כאופציה והפך למבוקש במיוחד. מבחינה מכנית אין הבדל.

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
בתאריך 26.6.2026 בשעה 10:25, רועי5 כתב:

לפני שלוש עשרה שנה מחיר פנדה בסיסית עמד לפני מבצעים והנחות ( לפי צ'אט ) על 64 אלף שקלים. נדמה לי שאין צורך להרחיב.

בוא נרחיב כרגע.  לפי הצ'אט לפני 10 שנים יונדאי I10 בסיסית נמכרה ב- 61500.   נכון שהיום פנדה חדשה יקרה בהרבה מI10 חדשה אבל הן כבר לא אותו סגמנט אפילו

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני שעתיים, סולל הדרך כתב:

 

קניתי אותה בת 6. היתה יד ראשונה עם 66 אלף ק"מ 

לצערי כמו שכתבתי לך בפרטי הייתי בחו"ל. חבל. רציתי גם את ההפתעה וגם להגיע. בפעם הבאה 

התמחור והמתחרים היו שונים באותה התקופה.
בלי קשר שה 500 היא רטרו אמיתית הפנדה החדשה לא קשורה בכלום למקורית מלבד גניבת השם

לא מבין את הטענה. אשר לרטרו, גם ה 500 שבסמלון שלך אינה דומה משום בחינה למקורית לה היא מהווה הומאז', למעט קוי עיצוב כללי, בדיוק כמו הפנדה. לא רואה הבדל. התמחור והמתחרים היו אכן שונים ובשני המקרים כאחד, כל אחת לתקופתה וביחס דומה, לא רואה סתירה. ה 500 " החדשה" הצליחה יפה מאוד, למרות שכל הטענות בגינן אתה צופה לכשלון הפנדה החדשה, תקפות באותה מידה גם לגביה. למעט אולי אחת וזו שה 500 נכנסה לכאן עם תמחור יקר יחסית למתחרות, הפנדה לא. אבל זה לא מפריע כמובן לטעון את הטענה המקובלת שהיא גם נורא יקרה וגם נורא מועדת לפורענות ולכן נטולת סיכוי. בקיצור חבל לקבע מסמרות כשההיכרות היא בעיקר מתמונות בשילוב דעות קדומות.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, motior כתב:

בוא נרחיב כרגע.  לפי הצ'אט לפני 10 שנים יונדאי I10 בסיסית נמכרה ב- 61500.   נכון שהיום פנדה חדשה יקרה בהרבה מI10 חדשה אבל הן כבר לא אותו סגמנט אפילו

המקבילה של יונדאי זו אולי הvenue והיא אפילו לא היברידית ומגיעה עם גיר רציף

ומתחילה ביותר מ10000 שח יותר מהפנדה

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, Buki כתב:

כמה תמונות שאני צילמתי:

IMG_20260626_165019.thumb.jpg.c15c633b60f1ce3db3a4f691558a8703.jpg

 

IMG_20260626_165017.thumb.jpg.7002e5e136c98da872a8870919a5d2d9.jpg

 

IMG_20260626_180058.thumb.jpg.43ecb766d75b28ff7fc3b4c4d9bbcbb3.jpg

 

IMG_20260626_180119.thumb.jpg.e9577882a3f5e6b57e92ffa0b8114cce.jpg

 

IMG_20260626_181007.thumb.jpg.682f8b0cd0a001d8cac3762aecf94523.jpg

 

IMG_20260626_181015.thumb.jpg.0d402271df8d4f546ec2ca659f8b0484.jpg

 

IMG_20260626_182309.thumb.jpg.6654658859f5091b94be0c20c8f66bed.jpg

גם צולמנו  😉

 

image.png.0320c862b868482521e86f81b8591113.png 

המ...ונחשפנו 🤫

 

 

ןאלה הכלות בטרם החשיפה :

image.thumb.png.e375e60bce85e7d33536edd3c42e9d05.png

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • אהבתי 3

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

עם כמה שהרכב ניראה שונה בקטע טוב אם כי מעט מצועצע וצעקני(באמא שלכם, היה הכרחי לשים את הכיתוב PANDA בצד, בגודל שיראו אותו גם מקילומטר?) 

פיורטק, מערכת היברידת מתונה, תיבה רובוטית... ו-3 שנים אחריות. מה כבר יכול פוטנציאלית להשתבש? 

 

פורסם

נחזיק אצבעות שכלום.🙂

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 6 שעות, EliC25 כתב:

האינקלמומטר היה גם ב4 על 4 הרגיל

לא בכל רמות הגימור.

למיטב זכרוני הוא הופיע לראשונה בסיסלי ואח"כ זלג לרמות הגימור הבכירות 

לפני 4 שעות, רועי5 כתב:

לא מבין את הטענה. אשר לרטרו, גם ה 500 שבסמלון שלך אינה דומה משום בחינה למקורית לה היא מהווה הומאז', למעט קוי עיצוב כללי, בדיוק כמו הפנדה. לא רואה הבדל. התמחור והמתחרים היו אכן שונים ובשני המקרים כאחד, כל אחת לתקופתה וביחס דומה, לא רואה סתירה. ה 500 " החדשה" הצליחה יפה מאוד, למרות שכל הטענות בגינן אתה צופה לכשלון הפנדה החדשה, תקפות באותה מידה גם לגביה. למעט אולי אחת וזו שה 500 נכנסה לכאן עם תמחור יקר יחסית למתחרות, הפנדה לא. אבל זה לא מפריע כמובן לטעון את הטענה המקובלת שהיא גם נורא יקרה וגם נורא מועדת לפורענות ולכן נטולת סיכוי. בקיצור חבל לקבע מסמרות כשההיכרות היא בעיקר מתמונות בשילוב דעות קדומות.

 

לפני 4 שעות, רועי5 כתב:

לא מבין את הטענה. אשר לרטרו, גם ה 500 שבסמלון שלך אינה דומה משום בחינה למקורית לה היא מהווה הומאז', למעט קוי עיצוב כללי, בדיוק כמו הפנדה. לא רואה הבדל. התמחור והמתחרים היו אכן שונים ובשני המקרים כאחד, כל אחת לתקופתה וביחס דומה, לא רואה סתירה. ה 500 " החדשה" הצליחה יפה מאוד, למרות שכל הטענות בגינן אתה צופה לכשלון הפנדה החדשה, תקפות באותה מידה גם לגביה. למעט אולי אחת וזו שה 500 נכנסה לכאן עם תמחור יקר יחסית למתחרות, הפנדה לא. אבל זה לא מפריע כמובן לטעון את הטענה המקובלת שהיא גם נורא יקרה וגם נורא מועדת לפורענות ולכן נטולת סיכוי. בקיצור חבל לקבע מסמרות כשההיכרות היא בעיקר מתמונות בשילוב דעות קדומות.

ההומאז הוא חלק מהקסם. בדיוק כמו המיני, החיפושית, ה 500 ואולי קצת רנו 5

משהו ב DNA נשמר.

בפנדה, לדעתי לא!

 

אני יכול להעיד על ה 500 שהיא תמיד גורמת לי לחייך כמו הפנדה המקורית.

אני בספק אם ה c3-פנדה תייצר אצל הנהגים את אותה התחושה של שובבות נפש.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני כשעה, בנס כתב:

מעדיף את ה C3 על פיאט. גם במחיר וגם במוניטין

מונטין אמינות של שניהם לא מזהיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...