Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 שעות, סולל הדרך כתב:

מבצעים כאלו הן ברכה וכן ירבו

עכשיו נחכה שרמי לוי יתחיל למכור חשמליות

לדעתי הגימיק הזה עוד יעלה

 

בארה''ב כבר קיים שנים ברשתות 'טארגט- כאן מוכרים הכל' זה המוטו שלהם עשרות שנים

משתדל לעזור

פורסם

אני חושב שעכשיו חלק מהרשתות יקפצו על זה, הסופראג נמכר כמו לחמניות טריות, פירסום מעולה לאושר עד, אוטו סנטר הרוויחו. שיתוף פעולה מעולה.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 12 שעות, סולל הדרך כתב:

מדובר במוצר פחות אטרקטיבי. גיר רובוטי לא מוצלח, ותצרוכת דלק לא מזהירה.

החלופה ההיברידית היא עולם אחר והביקוש לראשונה בהתאם.

היבואן נתקע עם מלאי ועשה את מה שעשה.

ע"פ מחיר מעולה לרכב לא רע בכלל אם משקללים את כל הנתונים. למי שמחפש זול, אחלה אופציה.

סה"כ מבצעים כאלו הן ברכה וכן ירבו

לפי מה שאתה כותב (גיר רובוטי לא מוצלח, תצרוכת דלק) אני מבין שמדובר על רכב 2018 במחיר 110 אלף שקל

לא מרגיש משתלם

פורסם

קח את הלא מוצלח בעירבון מוגבל.

בוא נגיד שכל 100 אלף ק"מ צריך להחליף מצמידים שעולים 5000 שקל, האם זה הופך את הרכב ללא מוצלח? האם שברולט ספארק 2021 עם 34000 ק"מ שהחליפו לה ידית מוט הילוכים ב 5000 ש"ח מוצלחת יותר או פחות? (זה סיפור אמיתי אצל חבר)

אני אומר שכל עוד מודעים להשלכות מראש ויש תיאום ציפיות בנוגע לגיר ולתפקוד שלו ואם לא עושים ק"מ חריג בשנה, זה סה"כ אחלה עסקה.

זה סה"כ רכב סבבה לגמרי למשפחה

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אפשר לשאול איך הוא עשה את זה? הם עד כדי כך נואשים למכור?

לפני 4 שעות, yulianx כתב:

מגרש של פריסבי.

אפשר לשאול איך הוא עשה את זה? הם עד כדי כך נואשים למכור?

פורסם

שאלה טובה איך הצליחו לחתוך 20 אלף ש״ח לרכב עם ביקוש סביר לרוב ביחס למחירי 0 קילומטר של חברות ליסינג מתחרות. אני כן חושב שהפרסום שקיבלו מזה שווה קל את הסבסוד הנדיב שכביכול היה פה, הם זכו לפרסום בשווי מיליוני שקלים זה לא רק הגיע לאתרי מיינסטרים ראשיים אלא גם לאייטמים במהדורות החדשות.

פורסם

מעלה שאלה על שולי רווח כלפי הדגם הספציפי הזה. בעיקר מתוך סקרנות ולא דיון על "יבואנים חזירים". הייתי מצפה שברכב נמכר שולי הרווח יהיו יחסית נמוכים. 

מאידך אושר עד מוכרת במחירים עלות ולעתים הפסד מתוך רצון להביא לקוחות. בסוף הרווחים הגדולים שלהם זה מהקניות ה"רגילות" ופחות מהאייפונים או מהרכבים. אז גם ייתכן שעבור הרכב הזה 140K זה גבול הרווח. היבורן בכל מקרה מרוויח ממנה, מעניין אם גם אושר עד. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 55 דקות, Adam12 כתב:

אפשר לשאול איך הוא עשה את זה? הם עד כדי כך נואשים למכור?

אפשר לשאול איך הוא עשה את זה? הם עד כדי כך נואשים למכור?

מחיר מחירון גבוה מידי ונשארו עם מלאי.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היות וברור שאף אחד לא מפסיד כסף, זה רק ממחיש את הרווח ההזוי של היבואנים על כל רכב שהם מוכרים.

  • אהבתי 1
  • לא הבנתי... 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, סולל הדרך כתב:

היות וברור שאף אחד לא מפסיד כסף, זה רק ממחיש את הרווח ההזוי של היבואנים על כל רכב שהם מוכרים.

הרוויחו כמה עשרות אלפי שקלים פחות (בסה"כ על 200 מכוניות אני חושב), בעבור הפרסום.

והעיפו מלאי.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, סולל הדרך כתב:

שהחליפו לה ידית מוט הילוכים ב 5000 ש"ח

נשמע יקר מידיי, זה לא גיר קומפלט כולה מוט שאפשר לקחת מפירוק

משתדל לעזור

פורסם
לפני 18 דקות, PASHUT כתב:

נשמע יקר מידיי, זה לא גיר קומפלט כולה מוט שאפשר לקחת מפירוק

אני מסכים איתך ולא מכיר את כל הפרטים.

הרכב מ D ל P היה נתקע על D ואי אפשר היה לדומם אותו. הבנאדם לקח את הרכב למוסך מורשה ויצא עם ידית חדשה ובלי 5000 שקל. זאת דוגמא לזה שאמין או מומלץ ככל שיהיה יכולות להיות הוצאות לא קטנות. לפחות במקרה של הספורטאז זה משהו שלוקחים מראש בחשבון

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ניתוח ה'רווח' שעשיתם של אושר עד, אוטו סנטר וטלקאר - שגוי בבסיסו. שתי החברות 'הפסידו' כסף. אבל זה 'הפסד' ששכרו בצידו, בואו נרחיב. 

 

ראשית טלקאר לא היתה באירוע. אוטוסנטר באו לרכוש מלאי של מעל 200 יחידות, קיבלו מחיר טוב וקנו.

הרכב הזה בדיוק נמכר ב 0 ק"מ (קארקליק) ב 154.0 אש"ח. במחיר הזה יש רווח לקארקליק ורווח לחברת הליסינג שמוכרת את הרכב. רק נניח שקארקליק מרוויחה 2000 ש"ח לרכב וחברת הליסינג עוד 5000 ש"ח על כל רכב. 

כלומר המחיר בלי רווח עומד על כ 147.0 אלף. 

עכשיו באה אוטוסנטר לטלקאר ומבקשת לרכוש 200 יחידות. עסקה של 30.0 מיליון שקל בקירוב. 

רק הריבית על הסכום הזה מגיע לסביבות 1.9 מיליון ש"ח בשנה, או 156.0 אלף שקל בחודש. על 200 מכוניות זה כ 800 ש"ח לחודש לרכב. 

נניח שטלקאר מעיפה את כל המלאי ונפטרת ממנו ב 145.0 אש"ח ליחידה. 

'אושר עד' ו'אוטו סנטר' חולקות בעלויות חצי חצי. כל אחת 2500 ש"ח על 200 מכוניות, זה בדיוק 500,000 ש"ח.

במחיר של חצי מיליון שקל הן קיבלו פרסום ויח"צ שגם עשרה מיליון שקלים לא היו קונים בשוק. 

 

הן בוודאות סבסדו את העסקה. הכניסו את העלויות להוצאות שיווק, שחצי מהן מוכרות לצרכי מס. בקיצור - גאונים. לא פחות.

 

  • אהבתי 3

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לפי משומשת, הרכבים, אלה שבתמונות שפורסמו, עלו על הכביש ב 14/5 כלאמר לפני שבועיים בערך, המלאי הזה נמכר לאוטו סנטר ויצא למכירה ״בטרם התייבש הדיו על מסמכי הרכישה״  והכסף עוד בדרכו לטלקאר, וכבר המלאי נמכר , כך שתאורטית עדיין לא שולמה ריבית משמעותית על חשבון מימון העיסקה בין אוטו סנטר לטלקאר. אולי אפילו, בהנחה שיש נניח ״שוטף 30/60/90״ על התשלום לטלקאר, אוטו סנטר בכלל ״לא עובד״ עם הכסף שלו אלא ישירות מתשלומי הלקוחות שקנו את הרכב.

 

כמו שכתב דיסקו, מהלך מבריק. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

כשכתבתי עלויות מימון, הן לא מתייחסות לאוטוסנטר אלא לטלקאר שקנתה את המכוניות, שילמה עליהן מזמן ליצרן, ועכשיו יושב לה מלאי לא מכור, שעולה כסף בריבית (וירידת ערך) מדי חודש. ברגע שטלקאר מקבלת את הכסף היא מגלגלת אותו הלאה - או מחזירה את האשראי שלקחה (לא הגיוני) או שמגלגלת את הכסף לרכישה הבאה.

 

  • מעניין 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...