Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, ברור, 

אבל אני מניח שאם יהיו לי 20 סקודות ואני אכניס אחד למוסך יבואן, מישהו אמור להכיר אותי שם ולדעת שאני לקוח שמן. 

בהנחה והוא לא רשם כל רכב על שם של חבר של... 

 

 

  • אהבתי 1

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם (נערך)

לא בהכרח. בוודאי לא בביקורים הראשוניים. אתה חושב שכשהוא מקליד מספר רישוי קופץ לו כל הצי?

 

כמובן שאם בהקלדת מספר הרישוי יעלה ״כהן ושות׳ השכרת רכב״ תהיה התיחסות. אבל אם זה ״סתם״ משה כהן? מאין צריך המוסכניק לדעת שמדובר בחברת השכרה?

 

חוץ מזה, אם הוא רוצה לקבל יחס משופר כדאי שייצור קשר עסקי מחייב עם נותן השירות. אם מדובר בחברת השכרה יש יתרון לגוף עם פרישה ארצית.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

מה שחשדתי בתחילה התבהר לי כעת.

 

מדובר באיזו חברת השכרה חאפרית במגזר החרדי. אולי אפילו לא מוסדרת באופן רשמי.

 

מי שמתנהל כמו חאפר לא נהנה מהיתרונות של עסק מסודר.

זה ממש לא חברה חאפרית, זה חברה רשמית אם 3 סניפים וכ 200 רכבים חוץ מליסינגים 

ולגבי ההוא מהספורטג זה היה חצי חאפרית  [עבר בעלות] והיום רבע חאפרית [

אבל זה היה חברה רשמית תמיד, אם בין 10 ל20 רכבים חצי ישנים

פורד פוקוס ידני על גפ"ם

פורסם

20 רכבים זה לא לקוח שמן.

לגבי התור זה בגלל עומס, מניח במרכז יש יותר עומס מאשר בצפון.

כאשר לי הייתה בעיה במשאבת וישרים ברכב חדש, קיבלו אותי לבדיקה אחרי יומים בערך, והחלק הגיע כעבור כמה ימים עקב חג.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 4 דקות, yulianx כתב:

כאשר לי הייתה בעיה במשאבת וישרים ברכב חדש, קיבלו אותי לבדיקה אחרי יומים בערך, והחלק הגיע כעבור כמה ימים עקב חג.

השאלה אם זה בגלל שזה רכב צרפתי שהם רוצים לתת שירות הכי טוב שיש כדי שתחזור לקנות בעתיד, לעומת VW שהם יחסית יותר שבעים?

פורסם

זה בגלל שיש פחות עומס.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

האמת שאתמול חברי סיפר לי [הבעלים, למרות שכיום הוא לא מתעסק הרבה בניהול השותף...] שבאמת לובינסקי עשו בעיות [כמו כולם] והיום אחרי שהסבירו להם שזה לא לעניין [יש לו לפחות 30 רכבים פיגו סיטרואן] המצב מצוין,

אבל כיום אני לא באמת יודע מה קורה בחברה שלו כדי לדעת מה ההילך רוח, אני רק מעודכן ש2 או 3 ארונות יש בעיות במסך....

עריכה אחרונה על ידי פשטות

פורד פוקוס ידני על גפ"ם

פורסם

ככל שאני מכיר ויודע, כתבי האחריות והתקופות שונים עבור חברות השכרה/ליסינג בהשוואה ללקוחות פרטיים.

בין אם זה תקופת האחריות (לפעמים רק שנה לרכב השכרה) או מכלולים שונים וגם אז מותנה בקבלת שירות ממוסכי היבואן. 

זכור לי מקרה שבו ניתנה אחריות יצרן ל3 שנים , אחריות מקיפה ו 5 או 7 שנים למנוע ומערכת ההנעה (מזגן ומערכת מולטימדיה לא!) אבל לא לרכבי השכרה או חברות.  במקרה שאני מכיר, רכב שנמכר למונית האחריות הייתה לשנה אחת ורק למנוע וגיר (מוזר ככל שזה נראה) 

חברות השכרה קטנות נוטות לרכוש רכבים ממקורות שונים, לא תמיד מהיבואן, גם מכוניות שתקופת האחריות שלהן תקפה למרות שהחברה הרוכשת אינה יד ראשונה(00 ברשיון) .

חבר שמשמש קצין רכב (פרילנס/קבלן חיצוני ) בחברות קטנות מעיד שיש מנעד גדול של ״משטרי תחזוקה״ אצל רבים מהם. מכוניות שמושכרות לתקופות קצרות, כולל רבוי נהגים ולא נבדקות כמעט בעת החלפת שוכרים עד שמגיע זמן טיפול או תקלה ששוכר התריע עליה גם אז החברות מנסות לתאם מועדים שנוחים להן ולא דווקא מועד שבו ליבואן יש תור פנוי. 

 

יש לזה פנים רבות.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 4 שעות, לב טוב כתב:

למה? לקוח פרטי משועמם שרוכש 20 רכבים מחברה מסויימת, לא אמור לקבל שירות VIP?

לקוח מסודר שקונה 20 רכבים אמור להיות לו גם קצין רכב , יודע כיצד מתנהל עסק , כיצד מנהלים משא ומתן עם ספקים 

 

מי שמתנהל חאפר מההתחלה , וממשיך ככה , זה המצב. 

 

תהיה בטוח שחברה מסודרת או אדם שקצת מבין , שמגיע/ה לרכוש כמות רכבים ישב למשא ומתן , יקבע זמנים לטיפול , ועוד תנאים שונים 


במיוחד שהרכב מייצר הכנסה , כלומר רכב עומד = אובדן הכנסה 

 

 

  • אהבתי 3

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

א זה נכון שאם הרכב היה מטופל ביבואן עצמו זה אחרת,  אבל תראה לי חברה שמטפלת ביבואן

ב זה נכון שהתסבוכת הגדולה מתחילה כשזה לא מיכל וישרים.....

ג לא תמיד קצין רכב יכל לדאוג לכאלו דברים...

מה שייך תנאים? יש אחריות וכו,  לפני שאתה קונה כולם אומרים לך יש אחריות וכו..

זה נכון שבנגלה ב צריך להגיע אם תנאים [זה אני יודע שהיום גם בקיה וגם בלובינסקי היחס הרבה יותר טוב, ובאמת הוא די חדש בצמפיון, לפני כשנה וחצי קנה איזה 4 ארונות ולא היו בעיות שמצריכות אחריות ובחצי שנה האחרונה קנה השאר 

 

פורד פוקוס ידני על גפ"ם

פורסם

מולטימדיה עובדת חלקית זאת לא תקלה משביתה אפשר להמשיך להשתמש ברכב ללא בעיה

 

לדעתי אין שום הגיון לקנות עוד מוצרים של ספק שהוכיח שהוא לא יודע לתת שירות

 

עם זאת. לצמפיון יש המווווון מוסכים

אני בספק שבכולם התור הקרוב הוא לעוד 3 שבועות

  • רעיון טוב! 2
פורסם

אם חבר שלך רוצה שירות רמה מעל לקוח מזדמן, ממליץ לו בתור התחלה לפנות ליועץ שירות ספציפי ולא לדלג בין כמה יועצים שונים

 

דבר שני לקוחות כמו החבר שלך הם לא נקראים שמנים בכלל ודאי לא במושג של מוסכי יבואן,

מקדימים אותו בהרבה פריסבי, שלמה סיקס ושאר חברות ליסינג גדולות - ככה שהוא יצטרך להתנהל נכון אם הוא רוצה טיפול בזמן ומסודר

 

לגבי תעדוף תורים - זה דבר שהוא יצטרך לסכם מראש עם היועץ שלו,

מכיר יותר מחברה אחת שהנוהל במוסך הוא להכניס אותם אחרונים - זה יכול להיות משלל סיבות אבל יועץ טוב יחסוך לך חלק נכבד מהם.

 

אגב, חשמלאי רכב עמוס ברוב מוסכי צ'מפיון שאני מכיר- ולפחות ממה שאני יודע זה לא משהו נקודתי לסניף בירושלים.

פורסם

לגבי חברי, הוא לא באמת מתעסק בזה כיום, יש לו עובדים וברור שהם יעשו אם זה משהו [הם חדשים בהתעסקות אם צמפיון]

וכמו שאמרו הבעיה בחשמלאי רכב היא בכל המוסכים של צמפיון 

ובעיה במסך זה גורם שאי אפשר להשכיר אותו 

ומה שהפריע לי היום במוסך, שבקיה למשל יכלתי לדבר אם יועץ שירות וכו [היה אם מי לריב] ופא פשוט אין אם מי לריב [אולי צריך לפנות ליבואן מלמעלה...] 

 

שאלתי לא היתה לגבי רכבי חברה, אלא שאלתי היתה ככלל ללקוח פרטי ואיך זה עובד מבחינה חוקית אם ללקוח הרכב מושבת תקופה ארוכה 

 

כמו למשל המוכר של האופל סיפר לי[מורה נהיגה] שהיה לו קראסובר שהלך הגיר ובחברה החליפו גיר באופן מיידי 

ואח"כ הי לו פיגו 3008 1.5 דיזל, שהלך המנוע ולקח חודשיים עד שהביאו מנוע חדש [למזלו תמיד הוא מעביר את הרכב לימוד הקודם לאשתו]

 

פורד פוקוס ידני על גפ"ם

פורסם

"לחבר שלי קרה". אנחנו מזמן הפסקנו (מסתבר שלא) להתייחס לפוסטים שמתייחסים "לחבר שלי".

"חבר שלי" חזר מתאילנד אחרי בילוי עם שתי בחורות, מסתבר שב"בילוי" השתתפו שלושה בולבולים. 

 

יש כאן צבר של אירועים, שאני בספק אם התיאור המובא כאן הוא נכון ומדויק. 

על האירועים מלבישים תיאורה שלמה שבהשוואה אליה 'שטוחיסטים' הם אנשים שמאמינים במדע. 

ולכן, הפוסט הזה נעצר כאן. 

 

אם "החבר" רוצה שיטפלו בו, יש דרכים לעשות את זה. אם מדובר בחברה הפועלת על פי חוק, יש לה קצין בטיחות בתעבורה שיודע בדיוק מה הוא צריך לעשות. 

אחריות של יבואן רכב היא הרבה מעבר לתיקון תקלות ללא תשלום. ל"חבר" שלך יש לכאורה, מכוניות תקולות. התקלות לא רק אצלו אלא אם הוא פרץ את המערכות כדי להכניס בהן תורה כזו או אחרת. היבואן רואה אלפי כלי רכב ואם יש תקלה גורפת הוא יודע על זה מהר מאוד ומקבל הנחיות תיקון מהיצרן, שרואה את אותה התקלה בעוד עשרות שווקים שונים. 

 

יש מחיר לחאפריות. 

 

פות"ש, בפעם הבאה שאתה ( או כל מישהו אחר) פותח שרשור ללא סימני פיסוק ברורים, שניתן לקרוא מה אתה רוצה - זה יימחק הרבה קודם. 

 

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...